prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
Moderátoři: miooo, Moderátoři
prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
ahojte chcel by osm sa opytat ci nemal niekto podobny problem za nizsich teplot nad -5 tazsie startuje treba tocit tak 20s motor odpali prevali a skapne a po nastartovani je strasne nepravidelne chod taky brechot kym sa nezohreje mal stim niekto problem za odpovd dakujem
Bol som v servise u znameho podmakalo cerpadlo pretesnili sme ale problem je stale nevyrieseny za nizsich teplot je treba dlho tocit aby iba odpalil ked je oklo nuly odpali hned ale iba prevali hovorili mi ze je to z naftou ze spaduje mal niekto stim problem koncom tizdna idem este menit rychlo spojku na prepad na naftu mozu to byt aj vstrekovace lebo tych sa bojim
Inak pise hodne ludi ake si dat pneumatiky zimne ja som zvolil azijsku znacku Gt radial Savero boli za bezkonkurencnu cenu 2300Sk za kus a su vinikajuce mozte pozriet na www.pneumatikyadisky.sk santa nanich pekne sedi a drzi stopu su identicke velkou hlbkou dezenovych drazok letne som mal pireli scorpion ale ked som prezul uz za dazda som si mohol dovolit omnoho viac a pireli su velmi tvrde neocarili ma ak porozmyslam tak asi aj letne Gt radaila savero ak velmi nepozerate na cenu pneumatiky tak odporucam GODYEAR je to svetova znacka mam ich obute ako celorocne na Suzuky Vitara1,6Jlx a su super za dazda perfektne drzia odporucam
Bol som v servise u znameho podmakalo cerpadlo pretesnili sme ale problem je stale nevyrieseny za nizsich teplot je treba dlho tocit aby iba odpalil ked je oklo nuly odpali hned ale iba prevali hovorili mi ze je to z naftou ze spaduje mal niekto stim problem koncom tizdna idem este menit rychlo spojku na prepad na naftu mozu to byt aj vstrekovace lebo tych sa bojim
Inak pise hodne ludi ake si dat pneumatiky zimne ja som zvolil azijsku znacku Gt radial Savero boli za bezkonkurencnu cenu 2300Sk za kus a su vinikajuce mozte pozriet na www.pneumatikyadisky.sk santa nanich pekne sedi a drzi stopu su identicke velkou hlbkou dezenovych drazok letne som mal pireli scorpion ale ked som prezul uz za dazda som si mohol dovolit omnoho viac a pireli su velmi tvrde neocarili ma ak porozmyslam tak asi aj letne Gt radaila savero ak velmi nepozerate na cenu pneumatiky tak odporucam GODYEAR je to svetova znacka mam ich obute ako celorocne na Suzuky Vitara1,6Jlx a su super za dazda perfektne drzia odporucam
- Reklama
Kolik mas najeto km?Jinak ja bych skontroloval zhavici svicky a pak nechal prekontrolovat vstrikovace.Vnich bych videl spis pricinu,protoze vim ze odchazeji i po ujeti 50 000km!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Mně to startuje přesně stejně. Hledal jsem žhavící svíčky ale nanašel.. Až včera jsme je hlledali a našli, jsou pěkně schované proti kabině a jsou vidět jenom přes zrcátko. Jinak jsem se po tomhle problému už pídil a doporučují zkusit startovat druhým klíčkem, někomu to pomohlo, mně ne, nebo někomu pomohlo výměna cívky imobilizéru.
O víkemdu zkusím přeměřit ty žhaviče, začnu od toho nejjednoduššího, tak dám vědět.
O víkemdu zkusím přeměřit ty žhaviče, začnu od toho nejjednoduššího, tak dám vědět.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Resil jsem ted presne stejny problem. Ve znackovem servisu jako prvni vymenili zhavice, coz bohuzel nepomohlo, pote me zacali strasit, ze to vypada na vymenu vstriku ... Nastesti jsem jeste zkusil zajet ke znamemu do servisu a ten zjistil, ze na privodnim kabelu ke zhavicum je prepalena pojistka ! ... takze rele seplo, kontrolka zhaveni po chvili zhasla, vse se tvarilo ok, ale zhavice pritom nezhavily. Nasledovala vymena pojistky, projistotu i kabelu ke zhavicim svickam a SantaFecko zase paradne staruje.
Tazke v prvni rade doporucuji vymontovat zhavici svicky a zjistit zda vubec zhavi
Tazke v prvni rade doporucuji vymontovat zhavici svicky a zjistit zda vubec zhavi
Tak jsem právě ted přišel od auta, dalo to dost práce, hlavně ten přístup.
krok 1- napřed jsem změřil napětí ke svíčkám při žhavení , všechno OK.
krok 2- vyndal jsem žhavící svíčky a světe div se, všechny 4 špatné, už
na první pohled se zdály že budou špatné, protože byly napálené
Takže závada je zjištěná, ale musím počkat do pondělí abych koupil nové. Musím ale uznat že je motor dobrý když nastartoval bez žhavení,
parkuju ho venku.
krok 1- napřed jsem změřil napětí ke svíčkám při žhavení , všechno OK.
krok 2- vyndal jsem žhavící svíčky a světe div se, všechny 4 špatné, už
na první pohled se zdály že budou špatné, protože byly napálené
Takže závada je zjištěná, ale musím počkat do pondělí abych koupil nové. Musím ale uznat že je motor dobrý když nastartoval bez žhavení,
parkuju ho venku.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Re: prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
Poprosím Vás o radu. Kde sa nachádza relé žhavičov Santa Fe 2,0 CrDi, rok výroby 2001? Tiež mi auto nechcelo v chladných dňoch štartovať, no prišiel som na to, že sa mi odpálila poistka žhavičov 80A. Keď som ju vymenil, stalo sa znova to isté. Takže musím hľadať po ceste káblu od poistky. Ďakujem za rady.
Re: prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
Nazdar je to ta C217
- Přílohy
-
- elektrika sk33.jpg (149.43 KiB) Zobrazeno 4684 x
-
- elektrika sk1.jpg (90.06 KiB) Zobrazeno 4685 x
Re: prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
To Pepik, ja sem mel stejny problem, auto v lete startovalo normalne jak zacalo mrznout taky sem tocil dlouho nez to naskocilo, prvni co jsem udelal sem zkontroloval svicky a presne jako u tebe ani jedna nezhavila po 115 tisicich sem daval boshky misto tech origo. Rada jak vyzkouset svicky aniz by se museli vymontovat, staci odpojit tu hlinikovou listu co spojuje vsecky svicky a pak kabelem z + baterky se dotknout svicky, kdyz zajiskri tak je v poho.
SantaFe 2003 2.0 CRDi 4WD
Re: prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
Můžu se zde přítomných zeptat, jak se dostat k těm svíčkám? Půjde to obyčejnou golou nebo nějakým jiným udělátkem, budu muset sundat jakýsi hliníkový kryt, co je vzadu plus asi milion hadic? Koukal sem jen zběžně, ale přístup strašnej, sotva sem ty svíčky viděl.
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 2003 4x4 83 KW
Re: prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
Pánové,už jsme to tady řešili,stačí použít symbol /hledat/..............
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
Děkuji za vyčerpávající odpověď. Ale můžu se znovu zeptat, když sem nic nenašel, že jo?
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 2003 4x4 83 KW
Re: prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
Ze jsi to ty tak se ptej.......
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Re: prosim poradte startovanie santa2,0Crdi VGT
Tak sem to nakonec s vydatnou pomocí souseda dal. No ale děs. Zleva počínaje první 3 svíčky-to se ještě dalo, ale ta úplně vpravo hrůza děs. Samá hadice, prostor žádnej, není nic vidět, strašný. Navíc každá svíčka byla povolována stylem:žíla na čele-křup(tak pětinové pootočení), nadávka, žíla na čele-křup. A pořád do kola. Místo ráčny sem použil takovej ten koncovej nástavec na prostrčení tyčky, ten sem ohnul, jak to bylo zapečený, stejně tak sem zlomil kardanovej kloubek(nástavec).
Nakonec to povolilo, ale to sem netušil, že to nejhorší mě ještě čeká, a to našroubování matiček na uchycení lišty. A zase ta poslední svíčka Oříšek-kloub opravený ohnutým hřebíkem-dlouhej nástavec, šroubovák, matička nalepená vazelínou v oříšku, nervy, tma, hodina v hajzlu, 4 matičky někde pod motorem. Nakonec se podařilo, ale klepal sem se jak drahej pes, jak sem měl nervy.
Pro neznalé zkusím zítra udělát pár fotek, jak to vlastně s tím přístupem vypadá.
Jinak bych se chtěl ohledně startování ještě zeptat-aktuální teplota stupeň dva pod nulou. Jak dlouho vám svítí kontrolka žhavení při studeném motoru a jak dloho trvá samotný nastartování? Já dnes ráno žhavil cca 4-5 sekund a motor se tak 2x-3x okulil, pak chytnul a držel. Je to normální i při nových svíčkách?
Nakonec to povolilo, ale to sem netušil, že to nejhorší mě ještě čeká, a to našroubování matiček na uchycení lišty. A zase ta poslední svíčka Oříšek-kloub opravený ohnutým hřebíkem-dlouhej nástavec, šroubovák, matička nalepená vazelínou v oříšku, nervy, tma, hodina v hajzlu, 4 matičky někde pod motorem. Nakonec se podařilo, ale klepal sem se jak drahej pes, jak sem měl nervy.
Pro neznalé zkusím zítra udělát pár fotek, jak to vlastně s tím přístupem vypadá.
Jinak bych se chtěl ohledně startování ještě zeptat-aktuální teplota stupeň dva pod nulou. Jak dlouho vám svítí kontrolka žhavení při studeném motoru a jak dloho trvá samotný nastartování? Já dnes ráno žhavil cca 4-5 sekund a motor se tak 2x-3x okulil, pak chytnul a držel. Je to normální i při nových svíčkách?
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 2003 4x4 83 KW