Joker píše:S tím taháním stěračů rukou opatrně!!! Já si takhle zku*vil tisícihran na kterým držej. Na 99% to budou přidřený táhla, jak psal Hujer. Nevím, jak u sonaty, ale snad to bude stejný jak u lantry. Sundáš stěrače, potom plastovej kryt pod čelným sklem. V motorovým prostoru sundáš motorek stěračů a mechanismus těch táhel můžeš vytáhnout ven (možná budeš muset ještě něco povolit, už je to dlouho, co jsem to dělal...). Ty klouby jsou normálně na naražení, tak se za ně neboj zabrat. Když to rozpojíš, tak do toho dej trošku vazelínky a zase to smontuj a mělo by to chodit normálně.
Ono to není úplně všechno,to že dáš vazelínu do těch kloubů ,že to půjde ,já už jsem to na svý Sonátě i na svým bývalím Scupé řešil,zadřený tisícihran
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
oba dva ,stačí odpojit táhla a vyzkoušet samostatně musí jít z lehka rukou,jinak to vůbec nedávejte dohromady
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Tisícihrany opatrně rozebrat vyčistit a namazat pak dát zpět a hurá,jak u novýho auta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
První moje zkouška dopadla tak,že mi ulítly stírací lišty
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
jak šli z divoka do dnešních dnů absolutní spoleh
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)