No, já jsem poté, co mi přestal jít zadní ostřik provedl demontáž a rozebrání obou motorků - docela jsem se divil, jak vypadaly rotory vevnitř - zrezlé do té míry, že zadní motorek už se ani netočil a víceméně přirezl ke statoru a přední by to čekalo tak nejpozději do půl roku.... Takže nastoupil drátěný kartáč, troška pohybů tam a zpět (to mi jde
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- ale tentokrát šlo opravdu jen o čištění rzi katráčem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
), vazelína na ty správná místa a jedou zase jako nové - akorát je potřeba je po složení na těch správných místech znovu utěsnit (dvousložkovým epoxidem to zabralo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI