no tak je pojem litat a litat. ale na slovensko když sem jel tak v klidu 700kilaku ono by to vydrželo víc ale mě se nechtělo na cestě zpět sedět 4hodiny za volantem tak sem tomu dal pruvan.....říkam diagnostika snad ukaže víc co zpusobuje to chlastání...možna je to tím že ja už nepiju tak pije dvojnasobně auto...jiank to už i tak odbočujem od původního tematu....lobsty píše:ty jo, mě to žere 6 litránků na 100 kilometrů a jde to i na 5 když se snažim, ale když lítám tak 8 litránků. jsem docela spokojenej. tak myslíš že by ten omezovač šel odstranit?
otáčkoměr
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jeden člověk co má F360 říkal že má praha-brno když jede co to dá je akorád na nádrž 90litrů =45na sto a to mé by mělo prý brát na okruhu 35na sto, ale to jsem naštěstí(bohužel) nezkoušelSelshig píše:Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.
tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
ono když sem rozebíral přístrojovku abych vyměnil osvětlení tak se mě zda že celý ten zadek je jiný od modelu co ma ten otačkoměr...viz ta tyčinka k tachometru je u accenta kd enení otačkoměr v prostředku kdežto u accenta s otačkoměrem je tyčinka tachoše víc vpravo a otačkomeru vlevo..jinak nevím jen konstatuji to co sem viděl na svem voze...
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
to je ono. taky sem o tom slyšel, ale nevim jestli to bude můj případ. přinejhoršim zajít do hyundai servis a poptat se co? no snad to nebude tak horký. a co se dá ještě všechno zapojit za přídavné budíky, že odbočuju....Vladislav Bureš píše:Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
tak když ma ferrari tak nema ani hluboko do peněženky to zase mě se protáčejí oči jen když tankuju těch 42+- litruVladislav Bureš píše:Jeden člověk co má F360 říkal že má praha-brno když jede co to dá je akorád na nádrž 90litrů =45na sto a to mé by mělo prý brát na okruhu 35na sto, ale to jsem naštěstí(bohužel) nezkoušelSelshig píše:Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.
tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
http://tuning.autodoplnky.cz/palubni-pristroje/ tady najdeš par věci....lobsty píše:to je ono. taky sem o tom slyšel, ale nevim jestli to bude můj případ. přinejhoršim zajít do hyundai servis a poptat se co? no snad to nebude tak horký. a co se dá ještě všechno zapojit za přídavné budíky, že odbočuju....Vladislav Bureš píše:Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
njn, ale já mam novější typ než ty, tak právě nevim, jak říkám asi se zajdu zeptat do nějakého hyundai servisu bo tak něco.....Selshig píše:ono když sem rozebíral přístrojovku abych vyměnil osvětlení tak se mě zda že celý ten zadek je jiný od modelu co ma ten otačkoměr...viz ta tyčinka k tachometru je u accenta kd enení otačkoměr v prostředku kdežto u accenta s otačkoměrem je tyčinka tachoše víc vpravo a otačkomeru vlevo..jinak nevím jen konstatuji to co sem viděl na svem voze...
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Aha ale v tom případě by chtělo zjisti včem všem to je jiné a pokud možno to zabudovat v origo stavu s přístrojovkou s otáčkoměrem to by bylo nejlepší ale asi také nejsložitější chtělo by si zjistit co by to obnášelo ale s tím budeš muset na někoho jiného.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Selshig píše:http://tuning.autodoplnky.cz/palubni-pristroje/ tady najdeš par věci....lobsty píše:to je ono. taky sem o tom slyšel, ale nevim jestli to bude můj případ. přinejhoršim zajít do hyundai servis a poptat se co? no snad to nebude tak horký. a co se dá ještě všechno zapojit za přídavné budíky, že odbočuju....Vladislav Bureš píše:Nejlepší bude když si někde jějaký vyhlídneš a zeptáš se tam jak se to zapojuje měl by jsi k tomu mít i návod to, to mluvím o přídavných. Ale jak jsem už psal podle mě by jsi měl mít vývod otáčkoměru za přístrojovkou a je tam jen daná přístrojovka co to nemá, ale kabeláž bude stejná si myslím na druhou stranu proč by dělali více druhů kabeláže, ale to je moje doměnka, už jsem se s tím tak setkal proto to říkám není to neobvyklé, že je jedna kabeláž a nejsou jen zapojené části ale jestli to je i případ tvého auta respektive Accentů to nevím
mrknu na to díkec
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
no možná sem přijde někdo, kdo se v tom vyzná víc odborněji než my.Vladislav Bureš píše:Aha ale v tom případě by chtělo zjisti včem všem to je jiné a pokud možno to zabudovat v origo stavu s přístrojovkou s otáčkoměrem to by bylo nejlepší ale asi také nejsložitější chtělo by si zjistit co by to obnášelo ale s tím budeš muset na někoho jiného.
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W