Zimni starty 2 CRDi

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepik
*
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2007, 14:33
Bydliště: PE

Zimni starty 2 CRDi

Příspěvek od pepik »

Mám problém se starty po -5 st.C. Při prvním ranním startu když je nad 0 st.C. tak nastartuju i bez žhavení, ale při mrazech musím točit dost cca 25 sec. a nabíhá jak tank. Je to normální u santy nebo ne ??.
Máte s tímto někdo zkušenost, poradte
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Reklama
 

Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Zkušenost s tím nemám, ale normální to rozhodně není...
Možná by mohly být pryč žhavící svíčky... :?:
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
pepik
*
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2007, 14:33
Bydliště: PE

Příspěvek od pepik »

Oddělal jsem kryt hlavy, ale žádné žhavící svíčky jsem tam tam nenašel.
Na jakém principu nebo čím to žhaví, kdyý tam ty svíčky nejsou :?:
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Uživatelský avatar
pepik
*
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2007, 14:33
Bydliště: PE

Příspěvek od pepik »

Už jsem je našel a jsou všechny 4 v čoudu, ¨musím je vyměnit.
Jsou pěkně drahý 650,-, nebo Japan 820,- nebo orig 1150.-
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Uživatelský avatar
DOEMIXXX
*
Příspěvky: 58
Registrován: 01 srp 2006, 20:46
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DOEMIXXX »

dej tam org. btw. tohle zrovna patri mezi ty "financne mene nakladne opravy" :wink: Pockej, az budes menit spojku ci palivove cerpadlo (to se ti panenky protoci :lol: )
Obrázek
BMW E38 740i INDIVIDUAL
Hyundai Santa fe 2.0CRDi
Uživatelský avatar
pepik
*
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2007, 14:33
Bydliště: PE

Příspěvek od pepik »

DOEMIXXX napsal

Pockej, az budes menit spojku ci palivove cerpadlo (to se ti panenky protoci)


To chceš říct, že čerpadlo odchází často, to snad ne !?
Ty svíčky jsem dal JAPAN = střední cena 815,-/ks, podle mně to vydrží stejně jako orig. U jiných aut jsem nakonec dával taky střed. třídu a vydrželo to stejnš jako BOSCH
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Jak na bezicim pase!A stoji peknejch par tisicovek!Jo a taky vstrikovace,taky za ne ranec!Pak teprv kazdej zjisti ze nafta se moc neviplati.Ten navod v servisu ted nemame,tak sem ho obednal.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
matejicek
*
Příspěvky: 46
Registrován: 15 srp 2006, 10:05
Bydliště: Příbram

Příspěvek od matejicek »

Hujer píše:Jak na bezicim pase!A stoji peknejch par tisicovek!Jo a taky vstrikovace,taky za ne ranec!Pak teprv kazdej zjisti ze nafta se moc neviplati.Ten navod v servisu ted nemame,tak sem ho obednal.
Jaké závady se na pumpách nejčastěji objevují?? Netěsnost, přidření, nedává tlak-dej mi prosím vědět. Taky jsem po výměně-lehká netěsnost.
Pavel
Santa Fe 2,0 CRDi VGT Elegance
Matrix 1,6i
Uživatelský avatar
pepik
*
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2007, 14:33
Bydliště: PE

Příspěvek od pepik »

Hujer píše:Ten navod v servisu ted nemame,tak sem ho obednal.

Děkuji moc, že jsi na mně nezapomněl. Jak ho budeš mít, tak mi dej vědět, beru ho na 100%.
Napiš co piješ, jestli merunkovici, tak mám špičkovou domácí moravskou - za ochotu.

Dneska jsem dal santíka do "H"-servisu v 7,30 hod namontovat tempomat, řekl že bude ve 12 hotov. Byl jsem tam v 13 hod. a hotové to nebylo, že to dá hrozně práce, samá kabeláž, mám se zeptat až v 15,30.
Nevíte někdo, to dá takový práce, ani se mi nechce věřit.
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“