Dobrý večer všem,
chtěl bych se přítomných zeptat na pár otázek.
Nedávno jsem si koupil z bazaru autíčko H. Coupé 98 1,6 (dovoz Itálie - nalítáno 97000km serviska vedena do 65000km).
Má první otázka zní jaké opravy (úpravy) provést po zakoupení bazarového vozu. Určitě to budou rozvody, olej, olej.filtr. (já si teda nechávám jestě udělat automat.zapínání světel - ale to je taková volovinka)
Má druhá otázka se týká autorádia. V autě je ještě pořád to originální ještě s kazeťákem (to má asi odpálenou baterku která drzí uložené frekvence, protože vžycky když vlezu do auta a zapnu rádio tak musím frekvence znova ladit). Já jsem se "asi" rozhodl pro toto http://www.autoradio-prodejce.cz/autora ... gt616u.htm
Důležité (nejdůležitější) je aby mělo čelní USB přípojku. Dále bych se chtěl zeptat jakého průměru jsou reproduktory ve dveřích.
Prosím proto o radu s výběrem rádia a reproduktorů. (jen doplním že neposlouchám žádné takovéty moderně-komerční Britney Spears, Limp Bizkit a podobné voloviny - nejsem žádné náctileté ucho které vymetá "diskotéky" je mě 27 - poslouchám i v autě Jazz, Klasiku, Alternative Rock) Takže nijak zvlášť nepřemýšlím o Subwooferu.
A ještě poslední otázka (další taková ptákovina).
Auto má alarm a dálkové centrální zamykání. Ale dálka na centrál nefunguje. Byl jsem se ptát v bazaru kde jsem auto koupil a tam mi řekli že pod kapotou je siréna se zámkem a do ní stačí vložit klíč otočit a vše bud fungovat. Jenže já mám takové obavy, aby mě siréna nezačala houkat a já byl za vola. Takže ja zapnutí alarmu + dálky opravdu tak jednoduché?
Děkuji moc za odpovědi
Co udělat po koupi vozu z bazaru
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
K tomu ztrácení frekvencí rádia to můžou být dvě možnosti
První že má rádio něco odpáleného a proto to ztrácí
Druhá zapojení rádia protože potřebuje pro zachování informací stálí příkon který bude odpojel s odpojením klíčku. Jestli si dobře vzpomínám tak rádio má tři napájecí žíly jednu kostru (černý drát) a dva plusy(žlutý-oranžový a červený) barvama si nejsem jistý, jedním je klasické sepnutí po klíčku (červený) a druhý tzv stálé napětí (žlutý) někdo to má zapojené jinak aby mu rádio hráo i bez klíčku ale origo to tak snad není nikde takže si myslím že tam bude nezapojený ten druhý plusák.
První že má rádio něco odpáleného a proto to ztrácí
Druhá zapojení rádia protože potřebuje pro zachování informací stálí příkon který bude odpojel s odpojením klíčku. Jestli si dobře vzpomínám tak rádio má tři napájecí žíly jednu kostru (černý drát) a dva plusy(žlutý-oranžový a červený) barvama si nejsem jistý, jedním je klasické sepnutí po klíčku (červený) a druhý tzv stálé napětí (žlutý) někdo to má zapojené jinak aby mu rádio hráo i bez klíčku ale origo to tak snad není nikde takže si myslím že tam bude nezapojený ten druhý plusák.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005