přední díl výfuku
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 340
- Registrován: 25 lis 2005, 21:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
http://sweb.cz/rene.kramar/Kitcar.htm Jo to je on mluvil jsem snim po telefonu cena je pry zhruba 7tis a je to pry prace na cca 3dny.A pry ty svody jsou opravdu laděný a zvednou vykon pry o max 10%.No nevim.Ted kačky nejsou tak musim počkat ale jak budu mit cestu kolem chtěl bych se u něj zastavit a dat řeč at vim co je zač.
Lantra combi 2,0 16v DOHC 102kw, 98r.v zelená metaliza.snížena,sport.filtr. ale už prodaná ted Subaru ale vzpomínám na lantru
- Reklama
Zdravím všechny...
Po výměně vlnovce mi kámoš řekl, že mé svody jsou vařené odborníkem na slovo vzatým a můžu je rovnou hodit ze skály, jak jsem to viděl, tak děs běs. Naštěstí se mi podařilo sehnat kontakt a můžu je sehnat, ale na Lantru r.v. 94 vše ostatní sedí jak u mé Lantry, můžete mi poradit jestli byly svody u starších vozů řešeny jinak?
Díky moc
Po výměně vlnovce mi kámoš řekl, že mé svody jsou vařené odborníkem na slovo vzatým a můžu je rovnou hodit ze skály, jak jsem to viděl, tak děs běs. Naštěstí se mi podařilo sehnat kontakt a můžu je sehnat, ale na Lantru r.v. 94 vše ostatní sedí jak u mé Lantry, můžete mi poradit jestli byly svody u starších vozů řešeny jinak?
Díky moc
Hyundai Lantra 1,8 GLX 94 kW, r.v. 97
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
A neptal ses jak to probíhá? Potřebuje tam auto nechat, nebo ví všechny připojovací rozměry a volné místo? Bo jestli tam auto má zůstat, tak to mám z Ostravy trochu z ruky.honzik píše:http://sweb.cz/rene.kramar/Kitcar.htm Jo to je on mluvil jsem snim po telefonu cena je pry zhruba 7tis a je to pry prace na cca 3dny.A pry ty svody jsou opravdu laděný a zvednou vykon pry o max 10%.No nevim.Ted kačky nejsou tak musim počkat ale jak budu mit cestu kolem chtěl bych se u něj zastavit a dat řeč at vim co je zač.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
-
- **
- Příspěvky: 340
- Registrován: 25 lis 2005, 21:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Pravě že musi.Nejdřiv se musi udělat přiruba a pak to musi vše napasovat aby se to tam nějak vešlo.Kdyby byli kačky tak mu tam dam sve auto a muže si udělat nějakou připravek na to aby věděl co a jak pry lantru ještě nedělal tak potřebuje čas aby věděl co a jak dalši by mohla byt rychlejc.Zavolej mu a uvidíš co ti řekne
Lantra combi 2,0 16v DOHC 102kw, 98r.v zelená metaliza.snížena,sport.filtr. ale už prodaná ted Subaru ale vzpomínám na lantru
Mne trebalo tiez novy vyfuk a hlavne ten predny diel Stredny a zadny diel som zohnal, ale predny diel sa da zohnat jedine v Original servise na objednavku (cca 8000 Sk), na to im serem ! Dnes uz problem nemam , Mam komplet cely novy vyfuk aj s novym prednym dielom, katalyzatorom a vlnovcom To koleno na zaciatku, co sa zbieha do jednej rury bolo nastastie v dobrom stave, tak tam ostalo. Zvysok je vymeneny. Najlepsie je, ze ma uplne cely vyfuk aj s katalyzatorom vysliel asi na 9 000 SK
Stacili k tomu dva dni driny, autogen, el. zvaracka, ohybacka plechu a par metrov vyfukovej rury...
Stacili k tomu dva dni driny, autogen, el. zvaracka, ohybacka plechu a par metrov vyfukovej rury...
Tuhle jsem na vlnovce kukal v Nové Pace AKU Vávra má i náhradní díly a stály okolo 600kč ale musíš si ho nechat zavařit a nebo se mrkni sem.
http://www.karosarske-dily.cz/sk/defaul ... strid=1858
http://vyfuky.wz.cz/1f.html
http://www.vyfukylevne.cz/hyundai_lantra.htm
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
http://www.karosarske-dily.cz/sk/defaul ... strid=1858
http://vyfuky.wz.cz/1f.html
http://www.vyfukylevne.cz/hyundai_lantra.htm
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
Bohužel jsem zjistil, že mám dost popraskaný svody (je vidět, že se je už dřív někdo snažil svařovat - neúspěšně). Takže teď řeším, co s tím. Asi bych sehnal někoho, kdo by to zkusil znovu zavařit, ale pochybuju, že to vzhledem k jejich špatnýmu stavu vydrží.
Takže bych nejspíš chtěl sehnat nerezový - už tady je odkaz na p.Kramáře z Mladé Boleslavy. To je pro mě trochu daleko - neznáte podobnou firmu v Jihomoravským kraji?
Pak jsem tady na fóru našel ještě jednu možnost - použít svody z jinýho motoru. Jenže nevím, jestli je motor Elantry 1,6 shodnej třeba s Lantrou 1,6 - tam jsou prý svody k tomu katu přišroubovaný (samostatnej díl=levnější), takže mě by stačilo ten můj kat odřezat a navařit nový svody. Má nějakej motor shodný uchycení svodů?
Takže bych nejspíš chtěl sehnat nerezový - už tady je odkaz na p.Kramáře z Mladé Boleslavy. To je pro mě trochu daleko - neznáte podobnou firmu v Jihomoravským kraji?
Pak jsem tady na fóru našel ještě jednu možnost - použít svody z jinýho motoru. Jenže nevím, jestli je motor Elantry 1,6 shodnej třeba s Lantrou 1,6 - tam jsou prý svody k tomu katu přišroubovaný (samostatnej díl=levnější), takže mě by stačilo ten můj kat odřezat a navařit nový svody. Má nějakej motor shodný uchycení svodů?
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mohl by jsi dát odkaz? třívrstvý vlnovec od 400,- to je zajímavéautopb píše:vlnovce s 3 oplety stojí od 400 po 950,- podle průměru a delky.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Takže nejspíš si nechám udělat nový svody. Našel jsem nějakou firmu i tady na Moravě, ale má to jeden "drobnej" problém.
Všude mi tvrdí, že nejjednodušší (a levnější) bude vynechat ten první katalizátor. Navařit k novým svodům nepůjde (je to taky litinový pouzdro) a případně by se dal jedině nahradit nějakám univerzálem (další cca 3000,- navíc). Prý by tam vůbec být nemusel, stačí, když tam zůstane funkční ten druhý/zadní kat. Mělo by se to trošku kladně projevit i na výkonu - ostatně u sportovních svodů ten kat taky vynechávají. Ten přední prý slouží k snížení emisí u studených startů.
Takže teď přemýšlím, jestli má vůbec smysl trvat na zachování toho prvního katu. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?
btw: ještě jsem na netu narazil na speciální vysokoteplotní tmel H2400, který odolává teplotám až 1063 °C .... že bych zkusil ty praskliny slepit? ....jenže cena je taky dost vysoká - 100g za 2000,-
Všude mi tvrdí, že nejjednodušší (a levnější) bude vynechat ten první katalizátor. Navařit k novým svodům nepůjde (je to taky litinový pouzdro) a případně by se dal jedině nahradit nějakám univerzálem (další cca 3000,- navíc). Prý by tam vůbec být nemusel, stačí, když tam zůstane funkční ten druhý/zadní kat. Mělo by se to trošku kladně projevit i na výkonu - ostatně u sportovních svodů ten kat taky vynechávají. Ten přední prý slouží k snížení emisí u studených startů.
Takže teď přemýšlím, jestli má vůbec smysl trvat na zachování toho prvního katu. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?
btw: ještě jsem na netu narazil na speciální vysokoteplotní tmel H2400, který odolává teplotám až 1063 °C .... že bych zkusil ty praskliny slepit? ....jenže cena je taky dost vysoká - 100g za 2000,-
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Skutečně nejjednoduší je katík vynechat a nahradit ho buď jen rourou či rezonátorem ten je oproti trubce drobet tišší a jeho cena je od cca 1000 -1500 trochu na výkonu se to projevý ale také na spotřebě a hluku který naroste ale když vyřadíš katít tak se ti zvednou emise a pak už nepočítej s legální STK. Zkušenosti s tím mám u prvního Scoupe mi upadl výfuk hled za svody a spotřeba mi ještě spadla (pro rejpali že to není možné že je to naopak tak musím upozornit že jsem tam měl nabastlený výfukoví systém VW od předchozího majitele který tomu vůbec neseděl) a u nynějšího auta mám plně průchozí výfuk tzn pružným koštětem by jsi mi šťouchal až do vrtule turba ale má to za následek zvíšení spotřeby a výkonu a větší hlučnost (tu ti zvedné každé vyřazení původního dílu výfukového potrubí či nahrazení dílu jiným krom origo)Xfield píše:Takže nejspíš si nechám udělat nový svody. Našel jsem nějakou firmu i tady na Moravě, ale má to jeden "drobnej" problém.
Všude mi tvrdí, že nejjednodušší (a levnější) bude vynechat ten první katalizátor. Navařit k novým svodům nepůjde (je to taky litinový pouzdro) a případně by se dal jedině nahradit nějakám univerzálem (další cca 3000,- navíc). Prý by tam vůbec být nemusel, stačí, když tam zůstane funkční ten druhý/zadní kat. Mělo by se to trošku kladně projevit i na výkonu - ostatně u sportovních svodů ten kat taky vynechávají. Ten přední prý slouží k snížení emisí u studených startů.
Takže teď přemýšlím, jestli má vůbec smysl trvat na zachování toho prvního katu. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?
btw: ještě jsem na netu narazil na speciální vysokoteplotní tmel H2400, který odolává teplotám až 1063 °C .... že bych zkusil ty praskliny slepit? ....jenže cena je taky dost vysoká - 100g za 2000,-
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Díky za informace. Takže ten zadní kat už emise nezachrání? .....no stejně do toho nejspíš půjdu a ten přední kat obětuju. Emise legálně neprojdu už teď - zkoušel jsem to u známýho a právě kvůli popraskaným svodům a přisávání vzduchu do soustavy by to neprošlo. Možná je tam chyba ještě jinde (engine check svítí pořád), ale to budu hledat, až bude výfuk OK.
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nezachrání jestli tam jsou dva katy tak protože to jeden neutáhne nebo by musel být tak veliký že se tam nevejde proto dva takže bych tam já osobně navařil jen trubku a prděl na to je to nejjednoduší a nejlevnější řešení co znám. Ale počítej s větší hlučností a drobet vyšší spotřebou i když v řádu desetin litru. A ještě k té hlučnosti většina aut má tři tlumiče katík středový tlumič a koncoví tlumič. Setkal jsem se s jedním dajhacu 0,8 obsah a ten měl 4tluniče a třetí největší byl prohnilí majitel ať se tam dá jen trubka tak jsme to vyřízli navařili trubku a po nastartování ten 0,8 motor znel jako dvoulitrové DTM to byla bomba a hlavně majiteli se to moc líbilo ale každému to nemusí vyhovovat tak na to pamatuj aby tě to potom neštvalo sico to u tebe to nebude tak razantní ale rozdíl to bude
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005