Chiptuning TUCSON
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
No nevím nevím, já ten problém nemám. Jsem spokojen se spotřebou, a to velmi, motor je svižný, a to dost. Ale u těch tucsonů je mi to záhadou.
Teď jsem rád, že jsem vybral Santu. Přítelkyně mi říkala, že prej tucson je lepší, hezčí, novější a do města se hodí víc. No, já jsem se nenechal ukecat a vidím, že jsem udělal dobře. Než jsem auto koupil, tak jsem všechny verze jak u TUCSONA tak u SANTY otestoval a bylo jasno. TUCSON měl zajímavý akorát motor V6. Jinak to byla dost hrůza. Ale VGTčko u SANTY je opravdu dobrý. Je to dost škoda, TUCSON je pěkný malý autíčko, ale to co tady čtu o spotřebě mě dost zaráží. Docela by mě potěšilo, kdyby si to taky přečetl nějaký prodejce, nejlépe ten z BUTOVIC a nějak se ktomu vyjádřil.
Teď jsem rád, že jsem vybral Santu. Přítelkyně mi říkala, že prej tucson je lepší, hezčí, novější a do města se hodí víc. No, já jsem se nenechal ukecat a vidím, že jsem udělal dobře. Než jsem auto koupil, tak jsem všechny verze jak u TUCSONA tak u SANTY otestoval a bylo jasno. TUCSON měl zajímavý akorát motor V6. Jinak to byla dost hrůza. Ale VGTčko u SANTY je opravdu dobrý. Je to dost škoda, TUCSON je pěkný malý autíčko, ale to co tady čtu o spotřebě mě dost zaráží. Docela by mě potěšilo, kdyby si to taky přečetl nějaký prodejce, nejlépe ten z BUTOVIC a nějak se ktomu vyjádřil.
Hyundai SANTA FE - 2.00 CRDi VGT
- bernard.kratochvil
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09 lis 2005, 11:52
- Bydliště: Vsetín
Ja som uy pisal dovozcovi/hlavnemu distrib. v SR. Najprv ma klasicky odbili blbinami, ale ked som napisal dalsi list, tak pochopili zrejme a v podstate priznali, ze ten problem so spotrebou existuje a vraj to riesia v Korei...hm...len dokedy by som velmi rad vedel. Podla mna aj ked to citaju, mozete si byt isty, ze ich to velmi netrapi. Keby takyto problem bol napr. s Oktaviou tak to by sme mali raz do tyzdna v hlavnych spravach :_) Ale pokial viem tak v CR je resp. Tucson bol najpredavanejsie SUV takze urcity potencial tu je. Ja to tak rozhodne nenecham. Este obetujem par mailov pre centralu v SR a potom si prestudujem podrobnejsie http://www.hyundai-forums.com/f11-tucson-forum.htm a tak na zaklade toho oslovim asi priamo vyrobcu...
Len par dorbnosti:
- natankoval som na OMV 100 oktanovy benz. - na 2 kilometri som skoro neubrzdil sila
- objednal som K+M vzduch filter - spotebu to neznizi, ale pruznost by mala sa trochu zlepsit, uvidime
- diskutoval som o probleme spotreby u predajcu, velmi snahu k reklamacii nemaju co sa dalo cakat, vyhovorili sa na vyrobcu, ze ked nieco bude tak sa ozvu...hm...takze to potrva, alebo musim napisat normal. ofic. staznost...
- natankoval som na OMV 100 oktanovy benz. - na 2 kilometri som skoro neubrzdil sila
- objednal som K+M vzduch filter - spotebu to neznizi, ale pruznost by mala sa trochu zlepsit, uvidime
- diskutoval som o probleme spotreby u predajcu, velmi snahu k reklamacii nemaju co sa dalo cakat, vyhovorili sa na vyrobcu, ze ked nieco bude tak sa ozvu...hm...takze to potrva, alebo musim napisat normal. ofic. staznost...
- bernard.kratochvil
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09 lis 2005, 11:52
- Bydliště: Vsetín
Staznostou sa zaoberat musia (u nas maju na to 1 mesiac na vyjadrenie), otazka je ako sa s tym budu "trapit", ved vieme ako vo bezne v zivote chodi....ale jedno je jasne, ze su 2 moznosti (ako povedal Svejk ): bud coskoro nieco spravi vyrobca, alebo ho systematickym tlakom k tomu donutia zakaznici!!!
Pozor na f. POVERS p. Putner, který nabízí přečipování motoru 2 CRDI na víkon o 30% vyšší !!! za pouhých 10 000,- kč. výkon se nepatrně zvýšil při vysokých otáčkách a spotřeka byla 14,8 l/100 km. Kouře víc než ze starého náklaďáku. Třikrát se snažil o úpravu ale bez efektu. nechal jsem si v Hyundai nainstalovat originál softvér a jsem vyléčen z jakýchkoliv úprav od podvodníků. Současná průměrná spotřeba v najetých 45000 km je 8.8 l /100 km
Na zimních gumách, atomat. p.
Ps. Výše uvedené přečipování mi nabídl prodejce při koupi nového vozu / SAS. Č.Třebová/, v jejichž servisu bylo přečipování uskutečněno - po ujetí 15000 km.
Jiak jsem velmi spokojen s jízními vlastostmi v letošních zimních podmínkách.
Zdraví Petr
Na zimních gumách, atomat. p.
Ps. Výše uvedené přečipování mi nabídl prodejce při koupi nového vozu / SAS. Č.Třebová/, v jejichž servisu bylo přečipování uskutečněno - po ujetí 15000 km.
Jiak jsem velmi spokojen s jízními vlastostmi v letošních zimních podmínkách.
Zdraví Petr
Pozor na f. POVERS p. Putner, který nabízí přečipování motoru 2 CRDI na víkon o 30% vyšší !!! za pouhých 10 000,- kč. výkon se nepatrně zvýšil při vysokých otáčkách a spotřeka byla 14,8 l/100 km. Kouře víc než ze starého náklaďáku. Třikrát se snažil o úpravu ale bez efektu. nechal jsem si v Hyundai nainstalovat originál softvér a jsem vyléčen z jakýchkoliv úprav od podvodníků. Současná průměrná spotřeba v najetých 45000 km je 8.8 l /100 km
Na zimních gumách, automat.
Ps. Výše uvedené přečipování mi nabídl prodejce při koupi nového vozu / SAS. Č.Třebová/, v jejichž servisu bylo přečipování uskutečněno - po ujetí 15000 km.
Jiak jsem velmi spokojen s jízními vlastostmi v letošních zimních podmínkách.
Zdraví Petr
Na zimních gumách, automat.
Ps. Výše uvedené přečipování mi nabídl prodejce při koupi nového vozu / SAS. Č.Třebová/, v jejichž servisu bylo přečipování uskutečněno - po ujetí 15000 km.
Jiak jsem velmi spokojen s jízními vlastostmi v letošních zimních podmínkách.
Zdraví Petr
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Člověče,jak jsi tam spokojený se servisem?Já jsem zatím byl v Korecaru v Hradci Králové a v Pardubicích.Teď mám třetí garančku v květnu,tak jsem chtěl zkusit Českou Třebovou.Párkrát jsem se byl podívat v prodejně-tam byl příjemný a ochotný chlapík,ale se servisem tam nemám zkušenost.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
POWER BOX
Na srazu na Rabí jsem měl rozhovor s technickým ředitelem HYUNDAI, ( kdo jste tam byl, byl to ten pán v bílém tričku a vyhlašoval výsledky, omlouvám se, ale jméno si nepamatuji , snad p. Jedlička), a ten říkal, že v dohledné době by měl být u dealerů ke koupi na 83 KW dieselPower box cca 92 KW, krouťák 300 Nm, a cena kolem 12- 13000 Kč.
To by mohlo být vysvobození z té spotřeby.
To by mohlo být vysvobození z té spotřeby.
No za krabičku s jedním odporem na oblbnutí ŘJ je to slušná pálka. Od PB čekej spíše zvýšení spotřeby a zřejmě i vyšší kouřivost. Snížení spotřeby by ses mohl dočkat spíše od kvalitní softwarové úpravy ŘJ (chipu).
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz