palivo
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
já tomu moc nerozumým, to si nedovolím říct už proto že čím více toho pochopím tím je více dalších návazností které je třeba pochopit, ale je to logické. Zrovna tak jako vliv paliva o jiných vlastnostech pokud se tomu nepřizpůsobí motor tak to dopadne špatně jenže dnešní elektronika to nedovolí v tom je rozdíl. Ale na to ti stačí selský rozum a trocha úvahy já tvrdím že většinu věcí třeba jako funkce motoru a jednotlivých částí se každý učil už na základce jen si to nedal dohromady že tomu tak je protože když pospojuješ jednotlivé věci dohromady tak ti z toho vypline vše ostatní.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Reklama
psas
No tak, prestante me tady strasit. Ja tankuju skoro porad u prazskych sluzeb, obcas auto jarov. Parkrat sem bral u tank ONO a nemam pocit ze by to byl nejaky problem, rozhodne mam dobrej pocit ze me ta nadrz stala o 100kc min, mozna vic. Ted tankuju vlastne jen u Prazskych sluzeb.
Accent 96 1,3 55 kW 5dv. zelena metal.
Tankujem V-Pover 95 ale nič na výkone nepociťujem, ale dávam ho tam kvôli jeho čistiacim vlastnostiam. Na R. Trafic som mal stále problem s ventilom turba. V servise ho stale rozobrali vyčistili a stale s nim bol problem. Začal som tankovať po zavedeni noveho V-Pover Diezel a od vtedy nemám s tým problem. Je drahy ale je pokoj. Na shell kartu zbieram body za ktoré kupujem olej takže sa ta cena o niečo zníži. Iné benzinky nenavštevujem tak ani neporovnavam ceny. Moja značka je Shell.
SONATA 2.0 16V 2004, ATOS PRIME ON AIR 1.1, 2006
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: psas
Pražské služby jsou také ale ty kde mi ručička paliva stoupla vždy nejvíše a na jejich palivo se mi jezdilo lépe než u tesca či globusu ty schvaluju Co se týče jarova tak tam je pokud vím palivo od schellu né že bych tam někdy byl ale pár lidí mi to nezávisle na sobě říkalo.Pida píše:No tak, prestante me tady strasit. Ja tankuju skoro porad u prazskych sluzeb, obcas auto jarov. Parkrat sem bral u tank ONO a nemam pocit ze by to byl nejaky problem, rozhodne mam dobrej pocit ze me ta nadrz stala o 100kc min, mozna vic. Ted tankuju vlastne jen u Prazskych sluzeb.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uff, tak troska off topic... Dnes som po velikanskej dlhej dobe natankoval na JET-ke v BA. Stale som odberatel Shell....
A po dnesnej skusenosti aj ostanem
Natankoval som na JET a po doplneni paliva a pri jazde som normalne citil ako sa motor trapi... Neviem preco ale original vobec netahal od nizkych otaciek, proste z nicoho nic ine akceleracne vlastnosti. bol som z toho paf, zeby iny benzin som nacerpal?
A po dnesnej skusenosti aj ostanem
Natankoval som na JET a po doplneni paliva a pri jazde som normalne citil ako sa motor trapi... Neviem preco ale original vobec netahal od nizkych otaciek, proste z nicoho nic ine akceleracne vlastnosti. bol som z toho paf, zeby iny benzin som nacerpal?
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: psas
Pravda to asi bude, taky sem od nekolika lidi slysel a hlavne t otam maji napsany na stojanech.Vladislav Bureš píše:Pražské služby jsou také ale ty kde mi ručička paliva stoupla vždy nejvíše a na jejich palivo se mi jezdilo lépe než u tesca či globusu ty schvaluju Co se týče jarova tak tam je pokud vím palivo od schellu né že bych tam někdy byl ale pár lidí mi to nezávisle na sobě říkalo.Pida píše:No tak, prestante me tady strasit. Ja tankuju skoro porad u prazskych sluzeb, obcas auto jarov. Parkrat sem bral u tank ONO a nemam pocit ze by to byl nejaky problem, rozhodne mam dobrej pocit ze me ta nadrz stala o 100kc min, mozna vic. Ted tankuju vlastne jen u Prazskych sluzeb.
Co se tyce JETky, tak nani nadava neustale muj kamarad od doby, kdy u ni natankoval a auto zaclo cukat. To ale klidne mohlo byt jen ze zrovna jednou meli nakou spatnou varku paliva, zejo...
Accent 96 1,3 55 kW 5dv. zelena metal.
Pida: Presne ako hovoris, normalne som podradil a pridal plyn a motor mi lahko cukal... Som myslel ze mam nieco zase v .... Uff, zajtra uz opat iba na osvedcene lebo toto uz ma vazne nebavi, to uz je pomaly ako loteria s tymi pumpami
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
trochu off topic, ja som si prave v poslednej dobe zvykol tankovat naftu prave na JET (konkretne v Prerove), myslim ze nezalezi od znacky ale od prenajimatela - aky pouziva transporter, ako cisty nadrze atd... nemozem povedat zeby som citil nejake rozdiely a to som tankoval od nafty u Hypernovy az po V-Power Diesel v Nemecku (a ze tam je palivo kvalitnejse), zvukovo je to rovnake, motoricke vlastnosti tiez... lejem do toho aditiva od STO (kazde 2-3 tankovanie) a mam pocit ze je to lepsia investicia ako HIGH-HYPER QUALITY palivo od Shellu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja teraz tankujem bud na shellke alebo slovnafte....na slovnafte som casto krat nuteny lebo to mam po ceste do prace aj z prace....a ked uz to cuka a bojim ze nevydem ani kopec tak radsej tam hodim za par stovak nech tam daco je....ale inak na leto uz len V-power 95 v lete uz aj viac penazi na to bude kedze mi dvihli plat
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Zdravim, Vás všechny, pro ty kteří čekaj odpověd až natankuju shell-V power 95, tak už jsem jí natankoval, jsem docela překvapený, jelikož sem pocítil lepší tah motoru, je pravda že za studena to ještě není to pravé ořechové, ale je to rozhodně lepší než s obyč 95, mam v umyslu vyzkoušet i racing ale to až tak za 2 týdny používání V power 95. takže radim pro ty co maj rádi své autí, ať tankujou v-power 95, ty drobné navíc za to stojí a jak už tu bylo řečeno, dostáváte body za které si můžete koupit cokoliv u shellky.
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jasný já na svých 100 ockanů nedám dopustit ale když jsi byl u těch smart bodíků nevěřil jsem jak rychle naskáčou Racing 3body za litr. A jen pro upozornění protože to mnohdy ani obsluha pumpy neříká jak je teď akce za 8 bodů sleva dvě koruny z ceny za litr paliva znamemá za každý litr -8bodů tzn 30litrů V-Power Racing 1035kč (34,5 v Praze na Proseku jinak 34,9) a se slevou 975kč (32,5kč) jenže 30*8bodů=240bodů fučlobsty píše:no to jsem taky zvědavej 100octánků snad bude cítit víc. ale chci to až tak za 2 týdny, at se mi to ted trochu pročistí
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
to jo to vím, ale myslel jsem to jako, že si za ty body raději koupím olej bo cokoliv z toho jejich shell katalogu za benzín bych to nikdy nedal, to se nevyplatíVladislav Bureš píše:Jasný já na svých 100 ockanů nedám dopustit ale když jsi byl u těch smart bodíků nevěřil jsem jak rychle naskáčou Racing 3body za litr. A jen pro upozornění protože to mnohdy ani obsluha pumpy neříká jak je teď akce za 8 bodů sleva dvě koruny z ceny za litr paliva znamemá za každý litr -8bodů tzn 30litrů V-Power Racing 1035kč (34,5 v Praze na Proseku jinak 34,9) a se slevou 975kč (32,5kč) jenže 30*8bodů=240bodů fučlobsty píše:no to jsem taky zvědavej 100octánků snad bude cítit víc. ale chci to až tak za 2 týdny, at se mi to ted trochu pročistí
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W