BIG problém Lantra motor G4DJ

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
Petr Červený
*
Příspěvky: 23
Registrován: 30 kvě 2006, 00:27
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

BIG problém Lantra motor G4DJ

Příspěvek od Petr Červený »

Ahoj všichni. Mám problém s motorem. když jsem jel na pátý rychlostní stupeň tak při sešlápnutí plynu se motor začal cukat a ztratil výkon tak že jsem musel podřadit na nižší stupeň a z výfuku my vyběhl moc velký oblak dýmu a motor zhasl.Při nastartování to jde na 2 válce a jde tlak do vody- hned se na víčku objevila emulze.měl s tímto někdo dočinění Prosím o radu. děkuji všem . Při čem bych si měl dávat pozor atd. Děkuji
Lantra 92 1.5 ie G4DJ
Reklama
 

Dastin

Příspěvek od Dastin »

Vypadá to, že ti prasklo těsnění pod hlavou,nezbyde nic jiného,než to rozebrat a provést výměnu.Někdy se může stát,pokud má auto mnoho najeto,že to těsnění nevydrží. Budeš muset vyměnit olej i s filtrem,ale to je to nejednoduší co tě čeká.
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Předpokládám že ten oblak co ti šel z výfuku byl bílí je to pravděpodobné. Ale jak tu bylo řečeno těsnění pod hlavouje nejpravděpodobnější je sice ještě možnost že ti praskla hlava ale to by musela být pořádná díra aby se to natolik projevilo.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Vladislav Bureš píše:Předpokládám že ten oblak co ti šel z výfuku byl bílí je to pravděpodobné. Ale jak tu bylo řečeno těsnění pod hlavouje nejpravděpodobnější je sice ještě možnost že ti praskla hlava ale to by musela být pořádná díra aby se to natolik projevilo.
Velká díra to být ani nemusí,nejslabší místo je mezi ventilama ty prohlubně ty rádi praskaj,hlavně u dieselů benzín to většinou přežije :wink:
Ale jinak souhlas :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Petr Červený
*
Příspěvky: 23
Registrován: 30 kvě 2006, 00:27
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr Červený »

Dobrá už jsem sehnal náhradní hlavu měl jsem jí schovanou. A ještě prosím vás na klice jsem našel rysku ale na vačce ne. je jen na řemenici dirka ale na hlavě protikus ne. nevíte prosím někdo co s tím?
Lantra 92 1.5 ie G4DJ
Petr Červený
*
Příspěvky: 23
Registrován: 30 kvě 2006, 00:27
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr Červený »

jo ještě jeden dotázek jak se nastavuje rozdělovač prosím? Sundal jsem hlavu i se sáním a rozdělovačem a bojím se že až to budu kompletovat tak to třeba přeskočí nebo tak něco. Jak to mám pak nastavit aby to dobře pálilo? dík ještě jednou.
Lantra 92 1.5 ie G4DJ
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

ivan píše:
Vladislav Bureš píše:Předpokládám že ten oblak co ti šel z výfuku byl bílí je to pravděpodobné. Ale jak tu bylo řečeno těsnění pod hlavouje nejpravděpodobnější je sice ještě možnost že ti praskla hlava ale to by musela být pořádná díra aby se to natolik projevilo.
Velká díra to být ani nemusí,nejslabší místo je mezi ventilama ty prohlubně ty rádi praskaj,hlavně u dieselů benzín to většinou přežije :wink:
Ale jinak souhlas :wink:
Vím ale myslel jsem to tak že mu jeli jen dva válce takže kdyby to byla prasklá hlava tak by díra musela být velká aby byla přez dva válce :)
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Petr Červený
*
Příspěvky: 23
Registrován: 30 kvě 2006, 00:27
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr Červený »

ahoj všichni tak není prasklá hlava ale je prošvihlé těsnění.je to mezi prvním a druhým válcem jak se sbíhají oba kroužky do sebe tak tam je to celé utržené. voda co tam vlítla se z ní stala pára a komplet mi vyčistila oba válce a hlavu. je to jak když to vyjde z fabriky. krása. těsnění je už na cestě ale problém je ted s tím rozdělovačem a ještě v jakém pořadí a s jakým momentem se utahují šrouby.děkuji jste fajn že poradíte. opravdu děkuji všem.
Lantra 92 1.5 ie G4DJ
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

moment pro utahování nevím ale každopádně utahování do kříže a postupně všechny tzn například všechny utáhni na 70Nm pak všechny na 100Nm atd prostě postupně a rovnoměrně.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“