Servis (+/-) TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Servis (+/-) TUCSON
Zkuste (pokud možno objektivně) pochválit nebo pohanit servis kam jezdíte se svým miláčkem.
- Reklama
Zatím jsem po několik roků využíval servis autorizovaného dealera Hyundai v Průhonicích. Vzhledem k tomu, že nemám porovnání s úrovní těchto služeb u dalších servisů, postrádám potřebné srovnání a tím i objektivitu.
Nicméně mohu s klidem konstatovat, že od doby,kdy si autorizovaní dealeři rozšířili prodejní sortiment o další značky, úroveň jejich služeb výrazně poklesla.Termíny oprav se prodlužijí a kvalita jejich práce odpovídá větší rychlosti s jakou ji provádějí. Nastavá moment,kdyby si tuto otázku měli položit představitelé Hyundaie v ČR a zamyslet se nad tím,jaká kriteria by měla autorizaci u servisních služeb doprovázet,abychom měli alespoň částečný pocit,že je nám poskytován značkový servis.Obávám se však,že podobné pocity budou mít i majitelé jiných značek. Sorry.
Nicméně mohu s klidem konstatovat, že od doby,kdy si autorizovaní dealeři rozšířili prodejní sortiment o další značky, úroveň jejich služeb výrazně poklesla.Termíny oprav se prodlužijí a kvalita jejich práce odpovídá větší rychlosti s jakou ji provádějí. Nastavá moment,kdyby si tuto otázku měli položit představitelé Hyundaie v ČR a zamyslet se nad tím,jaká kriteria by měla autorizaci u servisních služeb doprovázet,abychom měli alespoň částečný pocit,že je nám poskytován značkový servis.Obávám se však,že podobné pocity budou mít i majitelé jiných značek. Sorry.
To je i u jinech značek,dneska si každej přestavuje,že když auto zlobí,tak to napíchnou na noťas či nějakej scaner a je to opravený
To je dnešní práce mechaniků ostatní si musíte dodělat doma ve svým volným čase!
Všichni chtěj jen prodávat nic víc, opravy a záruka jste se zbláznili né??? To je realita
To je dnešní práce mechaniků ostatní si musíte dodělat doma ve svým volným čase!
Všichni chtěj jen prodávat nic víc, opravy a záruka jste se zbláznili né??? To je realita
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Tak tak .... Bohuzel ...ivan píše:To je i u jinech značek,dneska si každej přestavuje,že když auto zlobí,tak to napíchnou na noťas či nějakej scaner a je to opravený
To je dnešní práce mechaniků ostatní si musíte dodělat doma ve svým volným čase!
Všichni chtěj jen prodávat nic víc, opravy a záruka jste se zbláznili né??? To je realita
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Já mám s Průhonicema špatný zkušenosti.Když jsem chtěl udělat prohlídku po 45.000km kromě svíček,oleje a vzduchového filtru,tak na mě koukali jak když jsem přiletěl z Marzu a navíc mi ani neopravili navíjení pásu o které jsem je prosil.Lado píše:Zatím jsem po několik roků využíval servis autorizovaného dealera Hyundai v Průhonicích. Vzhledem k tomu, že nemám porovnání s úrovní těchto služeb u dalších servisů, postrádám potřebné srovnání a tím i objektivitu.
Nicméně mohu s klidem konstatovat, že od doby,kdy si autorizovaní dealeři rozšířili prodejní sortiment o další značky, úroveň jejich služeb výrazně poklesla.Termíny oprav se prodlužijí a kvalita jejich práce odpovídá větší rychlosti s jakou ji provádějí. Nastavá moment,kdyby si tuto otázku měli položit představitelé Hyundaie v ČR a zamyslet se nad tím,jaká kriteria by měla autorizaci u servisních služeb doprovázet,abychom měli alespoň částečný pocit,že je nám poskytován značkový servis.Obávám se však,že podobné pocity budou mít i majitelé jiných značek. Sorry.
Podruhé když jsem chtěl překodovat klíčky kvůli špatnému starováni,tak mi hněd z fleku řekli že to je nanic a hned mi cpali nové klíčky,nechat si vybrousit matrici a nechat nakodovat.Samozřejmě že klíče mi nevybrousí,že si to mám obstarat sám.
V Butovicích mi je překodovali a že když to bude znova zlobit stačí vyměnit anténku imobilizéru.Průhonický by země jenom tahali peníze než aby mi pomohli,toť moje zkušenosti
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Servis (+/-) TUCSON
Onedlho mám ísť s TUC na servisnú prehliadku po 30.000 km. Mám možnosť si zakúpiť olej a pod. za ani nie polovičné ceny, ako by mi účtovali v servise. Samozrejme značka olejov a parametre sú zhodné. Môžem požadovať, aby som si to mohol ja priniesť? Môžu mi to odmietnuť? Môžu mi nepotvrdiť servisnú prehliadku?? ..
materiál si můžeš donést svůj, ale přístup každého servisu se může lišit, raději si to předem ověř
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Olej muzes mit svuj,ale olej filtr by mel bejt origo H.Jinak ti nemusej potvrdit zaruku.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Řešil jsem to před 14 dny. ( Jezdím na servis do PLzně. )
Nejdříve jsem to ověřil u prodejního technika a pak přijel s vlastním olejem na garanční prohlídku po 30 tisících. Přejímací technik na mě koukal, jako kdybych spadl z nebes.
" Kde jsem přišel na to, že si vezmu na výměnu vlastní olej " !
Vysvětlil jsem situaci s tím, že jsem se nejdříve ptal prodejního technika a ten mi to normálně schválil !
Byl vysloveně nas...ej, co jsem si to dovolil. Po výměně názorů si olej a servisku nakonec vzal. Nejspíše se chtěl pomstít a tak, ikdyž jsem přivezl auto na dohodnutou 8 hod. raní, autonebylo hotové ani ve 14 hod. odpoledne!
Původně jsme se dohodli, že servis bude trvat max. 1,5 hod. a já počkám na prodejně.
Auto jsem převzal v 15:30 a můžou vzít jed na to, že se tam už neukážu.
Celá tahle věc nemusela vzniknout, kdyby mi při první garančně (15000 km) nenaůčtovali za olej nehorázné peníze.
Nejdříve jsem to ověřil u prodejního technika a pak přijel s vlastním olejem na garanční prohlídku po 30 tisících. Přejímací technik na mě koukal, jako kdybych spadl z nebes.
" Kde jsem přišel na to, že si vezmu na výměnu vlastní olej " !
Vysvětlil jsem situaci s tím, že jsem se nejdříve ptal prodejního technika a ten mi to normálně schválil !
Byl vysloveně nas...ej, co jsem si to dovolil. Po výměně názorů si olej a servisku nakonec vzal. Nejspíše se chtěl pomstít a tak, ikdyž jsem přivezl auto na dohodnutou 8 hod. raní, autonebylo hotové ani ve 14 hod. odpoledne!
Původně jsme se dohodli, že servis bude trvat max. 1,5 hod. a já počkám na prodejně.
Auto jsem převzal v 15:30 a můžou vzít jed na to, že se tam už neukážu.
Celá tahle věc nemusela vzniknout, kdyby mi při první garančně (15000 km) nenaůčtovali za olej nehorázné peníze.
- permonicek
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 05 kvě 2007, 22:10
Joe # 13 píše:Řešil jsem to před 14 dny. ( Jezdím na servis do PLzně. )
Nejdříve jsem to ověřil u prodejního technika a pak přijel s vlastním olejem na garanční prohlídku po 30 tisících. Přejímací technik na mě koukal, jako kdybych spadl z nebes.
" Kde jsem přišel na to, že si vezmu na výměnu vlastní olej " !
Vysvětlil jsem situaci s tím, že jsem se nejdříve ptal prodejního technika a ten mi to normálně schválil !
Byl vysloveně nas...ej, co jsem si to dovolil. Po výměně názorů si olej a servisku nakonec vzal. Nejspíše se chtěl pomstít a tak, ikdyž jsem přivezl auto na dohodnutou 8 hod. raní, autonebylo hotové ani ve 14 hod. odpoledne!
Původně jsme se dohodli, že servis bude trvat max. 1,5 hod. a já počkám na prodejně.
Auto jsem převzal v 15:30 a můžou vzít jed na to, že se tam už neukážu.
Celá tahle věc nemusela vzniknout, kdyby mi při první garančně (15000 km) nenaůčtovali za olej nehorázné peníze.
Ahoj, mám podobné zkušenosti s cenou oleje, který mi měnili při minulé garančce (v 15000 km). Olej byl zdaleka nejvyšší položkou z celkové ceny (tuším cca 4000 Kč). No a protože mám zhruba 1600 km do další prohlídky po 30 tis. km, tak jsem moc rád, že jste otevřeli tohle téma. Podívám se co mi tam dávali za olej a pak se mrknu tady na netu jestli se nedá sehnat levněji... . Jinak ale musím říct, že jsem se servisem velmi spokojen!!
Jo a jinak - pořád se tu mluví o záruce atd. Já za sebe k tomu můžu říct tolik, že pokud se na tom autě vážně něco po....e, tak ve finále je celá záruka stejně na dvě věci. Mám už druhé auto koupené jako nové a záruka stejně nešla nikdy uplatnit, protože na autě v naprosté většině "odcházejí" součástky, na které se záruka nevztahuje (např. spojka, destičky apod.). Tak se ptám - není věc záruky u auta tak trochu přeceňovaný mýtus? Vždyť stejně skoro vždy záleží na tom servisu zda uzná reklamaci v rámci záruky jako oprávněnou...
Jaká je vaše zkušenost?
Tucson 2.0 CRDi GLS 4WD VGT DPF (2007)
Pri predošlej prehliadke (15000 km) mi účtovali takmer 1000 Sk za liter oleja "Castrol Magnatec C3 5W-40" . Ten istý olej si viem objednať na adrese www.olejposta.sk za 360 Sk/L. .... tak už chápem, že práca je "zadarmo" a že si platíme "len" náplne a filtre. S autom som veľmi spokojný, ale stýmto prístupom .... ??!!!!!
- permonicek
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 05 kvě 2007, 22:10
robal1 píše:Pri predošlej prehliadke (15000 km) mi účtovali takmer 1000 Sk za liter oleja "Castrol Magnatec C3 5W-40" . Ten istý olej si viem objednať na adrese www.olejposta.sk za 360 Sk/L. .... tak už chápem, že práca je "zadarmo" a že si platíme "len" náplne a filtre. S autom som veľmi spokojný, ale stýmto prístupom .... ??!!!!!
Tak to je síla!! 1000 Sk/l vs. 360 Sk/l ....
Jinak super odkaz....
Tucson 2.0 CRDi GLS 4WD VGT DPF (2007)
servis
To Paci: Auto jsem koupil na Bílé hoře a tak jsem jezdil na servis tam. Nemohu říct, že by servis špatně, ale není mou povinností brát od nich olej na výměnu, když ho mají ze sudu "levnější"!
Jinak, u druhého Plzeňského prodejce mě odradili již při uvažování o koupi auta.
Pokud to jde, zachovávám prodejci náklonnost i s pozdějším servisem.
Ne ale za každou cenu! Dost si u mě pokazil.
Jinak, u druhého Plzeňského prodejce mě odradili již při uvažování o koupi auta.
Pokud to jde, zachovávám prodejci náklonnost i s pozdějším servisem.
Ne ale za každou cenu! Dost si u mě pokazil.