Rozpěrná tyč
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 led 2008, 18:34
- Bydliště: severní morava
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
Zdarec, chystal jsem se na to, ale nechal jsem to na dnešek, protože jsem měl dost práce. Tak celkové hodnocení: Je to takový průměr, ale jsem spokojen poněvadž nemám si ji kde udělat. A na objednání z ameriky si netroufám, když chcou peníze dopředu. Jsou tam použity šrouby. Ale jak chceš střižné nýty, aby ti ji někdo dělal, tak to mušíš mít sakra dobře spočítané a navrhlé, aby se při té určité síle střihly. Jak někdo říká, aby se střihly při nárazu a nepřenesli sílu na druhý komín. Já si myslím, že když už pohnu jedním komínem, tak mi je fuk jestli se přenese na druhý, protože auto odstavím(nemá cenu zpravovat). Je to sice ze slitiny hliníku, ale podstatnou tuhost má. Je to pěkně i povařené. Jsem s ní spokojen.
Pošli mi email ať ti pošlu fota.
Pošli mi email ať ti pošlu fota.
Hyundai Lantra 1.6 16V
Staci se podivat na prvni stranku:
Pajk píše:Rozpěrna tyč v motorovym prostoru je kvůli krouceni karoserie v extremnich situacich (zpevňuje mysky ve kterych sedi person a drži je stejně daleko od sebe) jako jsou třeba dost prudky průjezdy zatačkama apod.
Při nehodě to žádnej význam nemá, naopak, pokud je tyč bez strižnejch nejtů a nabouráš, tak se to přenese i na druhej bok a je auto cely na odpis.
- tom.rockys
- **
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05 zář 2007, 12:22
- Bydliště: Pacov ( u hranice jižních čech a vysočiny )
- Kontaktovat uživatele:
díky moc .. ale jak už tu někdo psal .. když už je hnutej jeden komín tak je už snad jedno jestli je hnutá druhá strana nebo ne protože je auto stejně na odpis ne?Vladislav Bureš píše:Je moc hezká to odvrtání vypadá skvěle ale jak už tu je někde napsáno při nárazu z boku by ti přenesla sílu na druhý komín a posunula ho což jež je špatně sice musí udržet určidou sílu při kroucení ale musí být jištěná střižným kolíkem ona kvalitní rozpěrná tyč dělaná na konkrétní auto je dimenzovaná tak aby při síle dosahující pro nepružnou deformaci se střihly čepy a tím zabránila poškození. Takto vypadá moje přímo určená a pro tento model se střižnými čepyLuciane Dedly píše:tyyy jo....fakt luxusní tyčka nechces ty dat nejaky navod jak si to delal ty????myslim ze by se hodil vice lidem....je fakt skvelaaa!!!!
2x Lantra 1.6 16V [G4CR], J1, r.v.1992 ( červená ) a 1993 ( modrá )
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
- tom.rockys
- **
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05 zář 2007, 12:22
- Bydliště: Pacov ( u hranice jižních čech a vysočiny )
- Kontaktovat uživatele:
diky moc .. no v návodu neni nic moc co k psaní ... hlavně je výhoda že táta pracuje s nerezem ... hlavně jsme všechno pěkně naměřili a já navrh jak bych chtěl aby vypadala, pak sehnal nerezovou rámovku a nechal jí na dvou místech na lisu v práci ohnout do předem naměřenýho úhlu .. pak v práci navrtal i těch 9 děr a ještě jim srazil horní hranu ... pak jsme šli řešit ty díly do tvaru C a rozteč děr která se do nich navrtá ... v garáži sme udělali z papíru šablonu přesnýho tvaru a v práci to podle ní nechal vypálit z tlustýho nerezovýho plechu ... pak se všechno očistilo a vzal to do garáže a ty 3 díly jsme k sobě nabodovali svářečkou kvuli přesnosti už přímo na autě .. pak se sundala a pořádně se to k sobě svařilo ... a dál už jsem jí jen vyleštil do zrcadlovýho lesku a namontoval na auto ...Luciane Dedly píše:tyyy jo....fakt luxusní tyčka nechces ty dat nejaky navod jak si to delal ty????myslim ze by se hodil vice lidem....je fakt skvelaaa!!!!
aby jste nemuseli listovat zpět tak přikládám znovu fotky:
2x Lantra 1.6 16V [G4CR], J1, r.v.1992 ( červená ) a 1993 ( modrá )
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
-
- *
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 led 2008, 18:34
- Bydliště: severní morava
- Kontaktovat uživatele:
-
- *
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 led 2008, 18:34
- Bydliště: severní morava
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Když je hnutý jen jeden komín tak je to o mnoho jednoduší když to zpravuješ už jsem pár aut rovnal na stolici a pokud se máš čeho chytat tak je to celkem dobrá práce ono pokud není auto do rohlíku tak to není hned na odpis a kolikrát je to levnější cesta k ježdění když to dáš někomu kdo to umý tak se s tím potom nemusíš bát jed třeba 250 a v tom je podstata. Srovnáš auto i když jsou hnuté oba komíny ale je to mnohem delší a problematičtější.tom.rockys píše:díky moc .. ale jak už tu někdo psal .. když už je hnutej jeden komín tak je už snad jedno jestli je hnutá druhá strana nebo ne protože je auto stejně na odpis ne?Vladislav Bureš píše:Je moc hezká to odvrtání vypadá skvěle ale jak už tu je někde napsáno při nárazu z boku by ti přenesla sílu na druhý komín a posunula ho což jež je špatně sice musí udržet určidou sílu při kroucení ale musí být jištěná střižným kolíkem ona kvalitní rozpěrná tyč dělaná na konkrétní auto je dimenzovaná tak aby při síle dosahující pro nepružnou deformaci se střihly čepy a tím zabránila poškození. Takto vypadá moje přímo určená a pro tento model se střižnými čepyLuciane Dedly píše:tyyy jo....fakt luxusní tyčka nechces ty dat nejaky navod jak si to delal ty????myslim ze by se hodil vice lidem....je fakt skvelaaa!!!!
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- tom.rockys
- **
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05 zář 2007, 12:22
- Bydliště: Pacov ( u hranice jižních čech a vysočiny )
- Kontaktovat uživatele:
dikLuciane Dedly píše:ale ta nerezová se mi stejna strašně líííbíííí!!!!je proste skvělááá
2x Lantra 1.6 16V [G4CR], J1, r.v.1992 ( červená ) a 1993 ( modrá )
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
---
info about my car -->>> http://rockys.lantraweb.net/
---
fotoreportér, kameraman, hlavní grafik & přispívající redakror pro tuningový server http://WWW.EXTRA-TUNING.COM
-
- *
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 led 2008, 18:34
- Bydliště: severní morava
- Kontaktovat uživatele:
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Myslím že jsi se rozhodl dobře tak potom dej fotky ať se máme čím pokochatLuciane Dedly píše:tak sem se rozhod: tyc bude nerezova podle fotek mgspeeda a budou tam i ty strizne nyty....kdybych prece jen nahodou boural nebo kdyby to do me nekdo napalil tak nepotrebuju odrovnat uplne cely predek
dik moc za rady paaaanoveeee
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005