palivo
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to netuším slyšel jsem to jen tak že na V-Power občas aby pročistili motor a palivovou soustavu a jinak klasika ale to bylo kůli ceně že jim to jinak příjde na nic a zbytečné. Spousty lidí jezdí jedině na V-Power nebo V-Power Racing dávají autu kouř a nic se nikomu s motorem kůli palivu nestalo neříkám někdy může prasknout ojnice ale to je dáno úpravama na výkonu a sériovými díly ale nikdy jsem neviděl a neslišel o autě s podpálenáma ventilama a tuningy mě živili 5let za tu dobu jsme měli na dílně nezpočet bavoráků audin merceresů a jiných sporťáků široka coráda civiky atd všechno to jezdilo na pořádná paliva a nikdy nic spojené s druhem paliva a jen kladné ohlasy.lobsty píše:To zní docela přesvědčivě, a jak je to s tim, že bych na V-power neměl jezdit pořád?
Praktické SX forum jezdí pouze na V-Power nebo V-Power Racing a také nic žádné problémi nevím co se kde pořád plaší neříkám závodní palivo je něco úplně jiného ale tohle je jen o něco lepší benzín ať už budu mluvit o V-Poweru nebo V-Power Racingu
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
tak tohle mi napsal jeden z nas který o motorech ví mnohem víc než ja a taky k němu tady na foru patři ne jedno poděkování...
"Ahoj!
Motor je sknstruovany na 91.Kdyz budes jezdit na 95 tak se nic nedeje.Kdyz tam das obcas 100 tak se taky nic nedeje ,ale nesmis ho tam lejt furt pac na to nejsou delany sedla ventilu a samotny ventily.Jinak necekej rapidni narust vykonu!Tu 1KWatu nemuzes poznat! Wink"
"Ahoj!
Motor je sknstruovany na 91.Kdyz budes jezdit na 95 tak se nic nedeje.Kdyz tam das obcas 100 tak se taky nic nedeje ,ale nesmis ho tam lejt furt pac na to nejsou delany sedla ventilu a samotny ventily.Jinak necekej rapidni narust vykonu!Tu 1KWatu nemuzes poznat! Wink"
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Vladislav Bureš píše:Tak to netuším slyšel jsem to jen tak že na V-Power občas aby pročistili motor a palivovou soustavu a jinak klasika ale to bylo kůli ceně že jim to jinak příjde na nic a zbytečné. Spousty lidí jezdí jedině na V-Power nebo V-Power Racing dávají autu kouř a nic se nikomu s motorem kůli palivu nestalo neříkám někdy může prasknout ojnice ale to je dáno úpravama na výkonu a sériovými díly ale nikdy jsem neviděl a neslišel o autě s podpálenáma ventilama a tuningy mě živili 5let za tu dobu jsme měli na dílně nezpočet bavoráků audin merceresů a jiných sporťáků široka coráda civiky atd všechno to jezdilo na pořádná paliva a nikdy nic spojené s druhem paliva a jen kladné ohlasy.lobsty píše:To zní docela přesvědčivě, a jak je to s tim, že bych na V-power neměl jezdit pořád?
Praktické SX forum jezdí pouze na V-Power nebo V-Power Racing a také nic žádné problémi nevím co se kde pořád plaší neříkám závodní palivo je něco úplně jiného ale tohle je jen o něco lepší benzín ať už budu mluvit o V-Poweru nebo V-Power Racingu
No já už taky začal jezdit jedině na V-power a racing zkusim až za týden dva, chci si zvyknout na tenhle výkon, abych pak poznal případnej rozdíl.
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dobrá a tak se také zeptám proč respektive co je špatně na ventilech a sedlech ventilů že by to nevydrželi protože když se podívám na geometrii dosedacích ploch o proti autům konstruovaným na 98ku nevidím rozdíl a stále si zastávám názor hlídání směsy které si hlídá spalování směsy a tím i vlastnosti plynů působící na výfukoné části motoru nebráním se tomu ale když jsou háčka schopna celý svůj provoz jezdit na 95ku která je také v rozporu se stavbou motoru jak se tu také říká bez poškození ke kterému musí docházet zrovna tak jako v případě 100ky ale samozřejmě pomaleji o proti 100ce tak mě zajímá jak je to možné.
Uvedu příklad na 91 na kterou je auto stavěno vydrží ventili 400 000km
na 95ku už jen 300 000km
a na 100ku 200 000km
Tak to bych to chápal a souhlasil s tím ale jinak že 95ka je naprosto v pořádku a 100 už ne to prostě neberu. Tak mi to zkuste patřičně vysvětlit že se mýlím. Nemluvě o poškozeních motorů detonacemi ke kterým prakticky nedochází u 100 octanů protože je to taková proti váha když budu brát v úvahu ze trpí ventili. Jednou trpí trpí tedy ventil (vynecháme to že si myslím něco jiného) ale při horším palivu při detonacích trpí píst kroužkdy pístní čep ojnice ojniční pánve klikovka a pánce klikových ložisek. Tak co je v tomto případě lepší přebroušení ventilů a sedel po i kdyby 70tic km nebo oprava toho zbytku
Uvedu příklad na 91 na kterou je auto stavěno vydrží ventili 400 000km
na 95ku už jen 300 000km
a na 100ku 200 000km
Tak to bych to chápal a souhlasil s tím ale jinak že 95ka je naprosto v pořádku a 100 už ne to prostě neberu. Tak mi to zkuste patřičně vysvětlit že se mýlím. Nemluvě o poškozeních motorů detonacemi ke kterým prakticky nedochází u 100 octanů protože je to taková proti váha když budu brát v úvahu ze trpí ventili. Jednou trpí trpí tedy ventil (vynecháme to že si myslím něco jiného) ale při horším palivu při detonacích trpí píst kroužkdy pístní čep ojnice ojniční pánve klikovka a pánce klikových ložisek. Tak co je v tomto případě lepší přebroušení ventilů a sedel po i kdyby 70tic km nebo oprava toho zbytku
Naposledy upravil(a) Vladislav Bureš dne 29 led 2008, 15:50, celkem upraveno 1 x.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Zajímalo by mě jestli se dozvíme někdy pravdu? sou tu dva názory asi bude někdo muset vzít accenta a jezdit na racing dokud se nestane to co tu tvrdíš......Selshig píše:tak tohle mi napsal jeden z nas který o motorech ví mnohem víc než ja a taky k němu tady na foru patři ne jedno poděkování...
"Ahoj!
Motor je sknstruovany na 91.Kdyz budes jezdit na 95 tak se nic nedeje.Kdyz tam das obcas 100 tak se taky nic nedeje ,ale nesmis ho tam lejt furt pac na to nejsou delany sedla ventilu a samotny ventily.Jinak necekej rapidni narust vykonu!Tu 1KWatu nemuzes poznat! Wink"
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů ( ironie )
jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
Okt
Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....
Accent 96 1,3 55 kW 5dv. zelena metal.
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kamarád měl dačii 1300 také přez stokoníků a nějakých 800kilo v pěti lidech to jelo 200 fakt mazec to potom spoustalidu nechápala co je to předjíždíSelshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů ( ironie )
jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor.Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů ( ironie )
jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor.Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů ( ironie )
jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
ro kvyroby 2004 jeho fiata....lobsty píše:zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor.Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů ( ironie )
jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Okt
většímu stalčení tak to jsem nepochopil jak se může ve válce něco více stlačit když máš pořád stejné všechny mechanické části? Kůli zpoždění výbuchu se zvětšuje předstih běžný je okolo 7° a u racingu tuším okolo 15° podstata je aby k počátku vlastní řízené expanze došlo v tu pravou chvíli která je prakticky obdobná pro všechna palivaPida píše:Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....
Naposledy upravil(a) Vladislav Bureš dne 29 led 2008, 16:01, celkem upraveno 1 x.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
ale no tak, přece se tu nebudem dohadovat kterej kámoš měl lepší auto, vraťme se k tématuVladislav Bureš píše:Kamarád měl dačii 1300 také přez stokoníků a nějakých 800kilo v pěti lidech to jelo 200 fakt mazec to potom spoustalidu nechápala co je to předjíždíSelshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů ( ironie )
jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
ooo tak to jo.Selshig píše:ro kvyroby 2004 jeho fiata....lobsty píše:zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor.Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů ( ironie )
jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W