jinak pokud přijedeš někdy na sraz tak mužem zkusit muj obyč natural 95 a tvuj racing na sprintu
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
chceš výkonej motor? kup si starou amerikuVladislav Bureš píše:jasně to jsme odbočili a už vůbec nejde o dohadování ale o to že i takové LEHKÉ mrchy neco dovedou s malinkatým či 35let starým motorem
firebirda bych bral jen tak na hýčkání a srazyVladislav Bureš píše:také jsem se svezl i jsme renovovali není nad americkou sílu 5tilitr V8 karbec také jsem na dílně měli kadilak 8,2obsah to byl mazec nebo takový pontiak Firebierd ze 76 5L V8 také síla a ten zvuk člověk u kterého jsem dělal je členem veterán klubu tak jsem si jich prošel celkem dost jsou to fantastické stroje a když si člověk uvědomí co bylo tenkrát u nás vykodrcané škodné a tam přeelektrizovaké a přěposilované tak výkoné stroje prostě fakt mazec
95ku pokud to nepřekopeš a je paradox že ameriky seženeš za velice slušný peníz ale ten pontour žral když jsi to jen šimral 20-25 a po vyladění na spotřebu jsme ho dostali na 15 ale koníky šly dold dolů ale majitel to měl na masírku tak mu to bylo jedno respektive to bylo účelemlobsty píše:firebirda bych bral jen tak na hýčkání a srazyVladislav Bureš píše:také jsem se svezl i jsme renovovali není nad americkou sílu 5tilitr V8 karbec také jsem na dílně měli kadilak 8,2obsah to byl mazec nebo takový pontiak Firebierd ze 76 5L V8 také síla a ten zvuk člověk u kterého jsem dělal je členem veterán klubu tak jsem si jich prošel celkem dost jsou to fantastické stroje a když si člověk uvědomí co bylo tenkrát u nás vykodrcané škodné a tam přeelektrizovaké a přěposilované tak výkoné stroje prostě fakt mazecco vůbec tyhle stroje tankujou za palivo?
No tak nejak sem to myslel, proste ze se nestane, ze to vybuchne prilis brzy. Nejsem zadnej chemik nebo tak, jen sem napsal jak si to ja predstavuju.Vladislav Bureš píše:většímu stalčeníPida píše:Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....tak to jsem nepochopil jak se může ve válce něco více stlačit když máš pořád stejné všechny mechanické části? Kůli zpoždění výbuchu se zvětšuje předstih běžný je okolo 7° a u racingu tuším okolo 15° podstata je aby k počátku vlastní řízené expanze došlo v tu pravou chvíli která je prakticky obdobná pro všechna paliva
Tak to jsis myslel v pořádku ale také si vem že tam tam bude při spalování jiný předstih a jiné množství paliva oproti klasické 95ce takže se o zase téměř srovná a vlastní bod expanze začne prakticky jako u 95kyPida píše:No tak nejak sem to myslel, proste ze se nestane, ze to vybuchne prilis brzy. Nejsem zadnej chemik nebo tak, jen sem napsal jak si to ja predstavuju.Vladislav Bureš píše:většímu stalčeníPida píše:Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....tak to jsem nepochopil jak se může ve válce něco více stlačit když máš pořád stejné všechny mechanické části? Kůli zpoždění výbuchu se zvětšuje předstih běžný je okolo 7° a u racingu tuším okolo 15° podstata je aby k počátku vlastní řízené expanze došlo v tu pravou chvíli která je prakticky obdobná pro všechna paliva
antek píše:Mám takový dojem,že ŘJ.vám namíchá ten správný poměr který motor potřebuje v daný okamžik.Takže hádky o předstihu jsou nějak mimo.Kvalitnější palivo má vliv následně na spotřebu.Vyzkoušejte jet ustálenou rychlostí za stejných podmínek na 95nat a potom na v power,tam se možná ukáže rozdíl.
Vladislav Bureš píše:95ku pokud to nepřekopeš a je paradox že ameriky seženeš za velice slušný peníz ale ten pontour žral když jsi to jen šimral 20-25 a po vyladění na spotřebu jsme ho dostali na 15 ale koníky šly dold dolů ale majitel to měl na masírku tak mu to bylo jedno respektive to bylo účelemlobsty píše:firebirda bych bral jen tak na hýčkání a srazyVladislav Bureš píše:také jsem se svezl i jsme renovovali není nad americkou sílu 5tilitr V8 karbec také jsem na dílně měli kadilak 8,2obsah to byl mazec nebo takový pontiak Firebierd ze 76 5L V8 také síla a ten zvuk člověk u kterého jsem dělal je členem veterán klubu tak jsem si jich prošel celkem dost jsou to fantastické stroje a když si člověk uvědomí co bylo tenkrát u nás vykodrcané škodné a tam přeelektrizovaké a přěposilované tak výkoné stroje prostě fakt mazecco vůbec tyhle stroje tankujou za palivo?
lobsty píše:
Takovýhle auto jsou pro nás obyčejný lidi, ledatak na výlety 4x do měsíce ani to neale mě spíš děsí ta pojistka na ten obsah. kolik to vyjde, tak 15-20 tisíc ročně?
no to nevim právě, to by chtělo zjisti......Pida píše:lobsty píše:
Takovýhle auto jsou pro nás obyčejný lidi, ledatak na výlety 4x do měsíce ani to neale mě spíš děsí ta pojistka na ten obsah. kolik to vyjde, tak 15-20 tisíc ročně?
Jestli je to jako veteran, tak asi moc ne. Nebo to uz neplati takovyto zvyhodneni?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |