tak to je nice a jak si pocítil zvýšení výkonu?Bruno píše:Už jsem o tom nejednou psal i s kompletním rozborem!!!
Moje Lantra J2 jezdí na V Power 95 o cca o 0,6-0,8 litrů na 100km méně než na obyčejný Natural 95. Takže jízda na V Power mě vyjde levněji a navíc to motoru prospívá.Mám to ověřeno empiricky - vlastní zkušeností. Diskutovat o tom je zcela zbytečné!!!! Je pravdou, že UCU se učí, já zaznamenávám postupné snižování spotřeby.Původně kolem 8 litrů na 100km /najeto33 000km/ nyní mám spotřebu na stejné trati 6,9-7,1litrů na 100km /najeto 68 000km/ při používání benzínu V Power 95.
palivo
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.
lobsty: pro veterány obecně platí spousta jiných pravidel jako je vedení knihy jízd a jiné ale také tam spousta věcí odpadá jestli chceš zjistím ti to do podrobna mám spoustu známích s veterány a to jak amerikama tak i jinýna dokonce někdo zastává názor že raději postavý auto na značky a ušetří si obstrukce s poviností pro veterány.
Bruno: děkuji za další kladný názor se skušeností s používáním tohoto paliva a jen se zeptám kolikrát jsi dělal ventili? Přeci jenom už jsi na to palivo najel desetitisíce a motor je přeci stavěný na BA91
lobsty: pro veterány obecně platí spousta jiných pravidel jako je vedení knihy jízd a jiné ale také tam spousta věcí odpadá jestli chceš zjistím ti to do podrobna mám spoustu známích s veterány a to jak amerikama tak i jinýna dokonce někdo zastává názor že raději postavý auto na značky a ušetří si obstrukce s poviností pro veterány.
Bruno: děkuji za další kladný názor se skušeností s používáním tohoto paliva a jen se zeptám kolikrát jsi dělal ventili? Přeci jenom už jsi na to palivo najel desetitisíce a motor je přeci stavěný na BA91
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Tak to snizeni spotreby muzu jen potvrdit. Jak napsal Bruno, po tom, co jsem zacal jezdit na V-Power, tak se mi snizila o cca 0,5 - 1 l/100km. A na seslapnuti plynu reaguje svizneji nez s klasickou 95.
To Vladislav Bureš: Naprosto souhlasim s tvym nazorem...
To Lobsty a Selshig: Hodte pak hlasku, jak jste dopadli se sprintem
To Vladislav Bureš: Naprosto souhlasim s tvym nazorem...
To Lobsty a Selshig: Hodte pak hlasku, jak jste dopadli se sprintem
i30cw 1,6 Style 2010 Santa Fe 2,2 CRDi 2010 Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam tiez v TP BA91 benzin a nikdy sa tam netankovalo nic ine nez 95 cez leto som tankoval do toho Vcko 95 a je pravda ze ked som tankoval Vcko tak som tankoval menej casto a lepsie auti tahalo....resp...reagovalo na zosliapnutie pedaluVladislav Bureš píše: Bruno: děkuji za další kladný názor se skušeností s používáním tohoto paliva a jen se zeptám kolikrát jsi dělal ventili? Přeci jenom už jsi na to palivo najel desetitisíce a motor je přeci stavěný na BA91
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
[quote="Vladislav Bureš"]antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.
ŘJ. ti upraví mimo jiné i předstih,od toho má snímače v katu i jinde.Předstih bys sám musel upravit u karburátorového motoru.
ŘJ. ti upraví mimo jiné i předstih,od toho má snímače v katu i jinde.Předstih bys sám musel upravit u karburátorového motoru.
Accent LC CF1 1.3 2006
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vždyť to jsem psal i když je pravdou že jak jsem psal tak jsem také mluvil o motorech se stříkačkou i když to není podmínkou že si to jednotka ohlídá a upraví sama to platí "pouze" u elektronicky řízeného předstihu tam s tím je ECU schopna něco dělat jinak mám motor smolíkaantek píše:Vladislav Bureš píše:antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.
ŘJ. ti upraví mimo jiné i předstih,od toho má snímače v katu i jinde.Předstih bys sám musel upravit u karburátorového motoru.
Krásným pčíkladem Scoupe do roku 91s mechanickým předstihem tam jsi to musel uravit růčo ale motor má vícebodovou stříkačku
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Zřejmě tak jako nikdo tady na fóru nedělal ventily z důvodů používání benzínu 95 okt., tak ani já jsem ventily nemusel dělat, protože také používám benzín 95 okt i když pod názvem V Power 95. Oktanové číslo je stejné 95, jen V éčko obsahuje nějaká specifická aditiva. Já osobně považuji snižování spotřeby při používání V Power 95 za následek oněch aditiv!!!! Na otázku nárustu výkonu mám názor, že ke snižování spotřeby dochází následkem zvýšením výkonu, tudíž méně šlapu na plynový pedál a ECU to vše upravuje tak, aby to bylo v cajku. Motor jede tišeji a je živjejší. Na zkoušku jsem vzal normal 95 a spotřeba šla nahoru a motoru se do toho moc nechtělo. Po zkušenostech s V Power 95 si dovolím tvrdit prokazatelně provozem na V Power 95 šetřím na ceně za palivo a zcela jistě prospívám motoru/viz. aditiva/.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen bych poprosil Selshig aby zkusil vyslětlit jak to bylo myšleno jak jím tak Winkem já nevím zdaleka vše stále se učím třeba mi nějaká návaznost utekla tak to prosím zkuste vysvětlit a především něčím podložit já se o to snažil aby bylo alespoň trochu jasné proč je to co říkám rád se učím nové věci a zkutečně mě to zajímá.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Zdravim, vcera jsem natankoval V-Power do prazdne nadrze a je to znatelny rozdil oproti 95 z jinych beznzinek...za 1) ma lepsi tah za 2)se orcite procistil motor a za 3)se mi zda ze motor ma jakoby zdravy zvuk a i tisi chod motoru naprosta spokojenost jeste chci zkusit V-Power Racing...pak napisu moje pocity
Hyundai Accent 1.5i GLS r.v.95
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
ja beru dlouhodobe uz od dob, co jsem mel scoupecko vyhradne V-Power 95 a musim rict ze spokojenost. nikdy se mi nestalo ze bych natankoval spatny benzin a obcas beru i na OMV protoze v mym rodnym meste shell neni (nastesti ceska lipa a liberec kde travim vetsinu casu je oboji pod vladou shellu) a rozdil teda za mak nepoznam (mozna je to dvoulitrem kterej stejne vubec netaham do maxima)
mozna je to tim ze ten motor uz je procistenej a obcasny natankovani jinyho paliva uz se neprojevi, nevim no, stejne jinde neberu, asi tak jako olej vyhradne castrol navic uz mam nasbirano bodiku ze si za to koupim nakou prima vec, jeste nevim co, skoda ze uz tam neni ta minitelevize do auta..
mozna je to tim ze ten motor uz je procistenej a obcasny natankovani jinyho paliva uz se neprojevi, nevim no, stejne jinde neberu, asi tak jako olej vyhradne castrol navic uz mam nasbirano bodiku ze si za to koupim nakou prima vec, jeste nevim co, skoda ze uz tam neni ta minitelevize do auta..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
nie je to "placebo" efekt? ono zas cakat zazraky po jednom tankovani asi nemozes cakat, najma co sa tyka cistenia motora a odstranenia usadenin, to by bolo tych nadrzi potrebne vyjazdit tak 5Michal.M píše:Zdravim, vcera jsem natankoval V-Power do prazdne nadrze a je to znatelny rozdil oproti 95 z jinych beznzinek...za 1) ma lepsi tah za 2)se orcite procistil motor a za 3)se mi zda ze motor ma jakoby zdravy zvuk a i tisi chod motoru naprosta spokojenost jeste chci zkusit V-Power Racing...pak napisu moje pocity
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
nie je to "placebo" efekt? ono zas cakat zazraky po jednom tankovani asi nemozes cakat, najma co sa tyka cistenia motora a odstranenia usadenin, to by bolo tych nadrzi potrebne vyjazdit tak 5 [/quote]
Opět se vrátím do dob kdy jsem měl fava,tankoval jsem u naší noname pumpy nadával jsem,že fakana nedostanu pod devět.Jednou jsem tankoval u OMW někde u Vyškova na dálnici a při nájezdu na dálnici byl rozeznatelný nárust výkonu.Od té doby jsem tankoval u prověřených a favo 6,5l.Takže shrnuto nejde asi tak moc jestli 95 nebo wpover(neříkam že ne) ale na seriznosti prodejce.
Opět se vrátím do dob kdy jsem měl fava,tankoval jsem u naší noname pumpy nadával jsem,že fakana nedostanu pod devět.Jednou jsem tankoval u OMW někde u Vyškova na dálnici a při nájezdu na dálnici byl rozeznatelný nárust výkonu.Od té doby jsem tankoval u prověřených a favo 6,5l.Takže shrnuto nejde asi tak moc jestli 95 nebo wpover(neříkam že ne) ale na seriznosti prodejce.
Accent LC CF1 1.3 2006
Dle meho nazoru je i 5 malo. Videl jsi nekdy rozdelany motor, co je v tom za hnusy?Mexican píše: nie je to "placebo" efekt? ono zas cakat zazraky po jednom tankovani asi nemozes cakat, najma co sa tyka cistenia motora a odstranenia usadenin, to by bolo tych nadrzi potrebne vyjazdit tak 5
i30cw 1,6 Style 2010 Santa Fe 2,2 CRDi 2010 Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
..
motor moze maz ECU ale pokial nema cidlo klepania tak nevie upravit predzapal. to znamena ze ked nemate cidlo klepania podla ktoreho ECU stale nastavuje predzapal tak vam 100 oktanovy benzin bude na hovby. je jasne ze moderne motory ho maju a tie su stavane na rozne typy benzinu a tie typy benzinu aj vedia vyuzit. zase niesom zastancom, ze ak je niekde napisane ze ide na 91 a da sa tam 100vka ze to bude ok. bal by som sa o ventily. racing benzin je urceny na vykonne motory a nie na meststke maloobsahove motorceky. tot moj nazor
a je jasne ze ked motor vie vyuzit benzin s vyssim oktanom, ze ide lepsie a za urcitych situacii bude mat mensiu spotrebu co tu aj dakto pisal..
a je jasne ze ked motor vie vyuzit benzin s vyssim oktanom, ze ide lepsie a za urcitych situacii bude mat mensiu spotrebu co tu aj dakto pisal..
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Pri 280 000km totalna buracka
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
no tak to je jasný, jestli se někdy sejdemmireceks píše:Tak to snizeni spotreby muzu jen potvrdit. Jak napsal Bruno, po tom, co jsem zacal jezdit na V-Power, tak se mi snizila o cca 0,5 - 1 l/100km. A na seslapnuti plynu reaguje svizneji nez s klasickou 95.
To Vladislav Bureš: Naprosto souhlasim s tvym nazorem...
To Lobsty a Selshig: Hodte pak hlasku, jak jste dopadli se sprintem
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W