motor coupe 2,7 V6
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Mptri-buď v klidu.Tvoje vina to není.I když bys mu dával maximální kouř celých 100km domů,tak motor musí být v pohodě(pokud má olej). Takže černé svědomí má prodávající.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Reklama
no ja som sa na neho pripravil,obvolani boli uz vsetci od mechanikov,cez sudneho znalca az po pravnikov,tak velmi sa ani nebranil mojmu navrhu financovania opravy pol na pol.ale zatial sa mi aj zda celkom poctivy,tak dufam ze dodrzi slovo...ved uvidime.teraz uz len dokoncit opravu a jazdit.mrzi ma to,ze sa mi to stalo,lebo na ten motor som pocul len same chvaly,co sa spolahlivosti tyka,hlavne preto,lebo je znacne poddimenzovany.dufam,ze ten motor co som zohnal vydrzi o nieco viac...
fuuuha tak to si potom dobre vyriesil no tak to je potom fajn ked ti to bude financovat na polku no ten motor musi vydrzat mrte vela aj ked som cital ze ked sa tam daju turbo kompresory aj tie su presne dimenzovane na ten motor ja by som tiez bral tu V6 len ta poistka je fakt velikaa a kolko by ta to malo vyst ta oprava ?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
no kolko tak asi zere ta V6 ? lebo u mna co mam 2.0 tak tych 8.5 kombinovane niekedy sa vsuniem aj do 7.5 ked jazdim vedsinu mimo mesta niekde som cital ze tie V6 nemaju take velke sporteby ale urcite by som to bral radsej ako 2.0 ale aj s tymto som moc spokojny
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
to mi je jasne ze 2.7 ma vedsiu spotrebu ale niektori pisali ze to ma celkom dobru ze boli zarazeny samozrejme nemaju problem ist na 20l to nemam ani ja ked sa trosku povytaca motor ale tych 12l je pre mna dost vela kazdy den jazdim na aute takze to by som urcite neuzivil aspon nie teraz
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
no neviem preco ale mna coupe naucilo jazdit celkom slusne na sonate sa to proste neda tam nepocut nic tak ked idem 40 - 60kmh tak myslim ze stojiim tak mimo mesta idem furt 140 150 kmh u coupe to je inee tam to citit na podvozku a tym to trpslu cloveka aj donuti neist rychlo aj tie vymoli robia svoje nevravim ze na nom chodim ako slimaak ale tak sviznejsie ale podla predpisou obcas
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
asi vies, ako dlho trva od povolenia, ze "mozte zacat robit na tomto aute" az ku jemu predstaveniu? vyse 5rokov.. a to je aj u hyundai tak.. a coupe s 2.7 no.. tak.. pomalicky.. najprv: na co je Nm a na co je kW?skratene a zjednodusene povedane.. krutak je na zrychlenie (roztiahnutie tej masy auta) a kW su tak ultrajednoducho povedane na maximalku.. ale stupajucou rychlostou sa meni dolezitost zrychlenia z kW na Nm.. takze ak chalan chce dostat najlepsi cas na sprint, musi najprv vyuzivat krutak kt. je v nizkych otackach na tomto agregate a az potom pomalicky preradzovat neskor a neskor.. cize je tu uplne zbytocne aby to auto tak od zaciatku vytacal.. a ak niekto tomu neveri, dam si s nim kludne preteky s rovnakymi autami a dokazem mu, ze ja s tymto stylom budem skor na 1/4mile ako on co bude tahat do tych 5-6t ot/min.. a prave koli tomu som si tento motor aj vybral,ze je taky poddimenzovany.. ale aj tak viac ako 200hp(co nieje tak tazke na tejto v6 dokazat) mi uplne bude stacit, aj tak by prednokolka viac nemala mat.. potom to uz bude skor na skodu ako k dobru.. staci ist na youtube a kuknut na opel vectra vxr.. 5najrychlejsie 4dverove auto sveta (fukne aj nove M5) ale skuste s nim ist do zakruty.. podla testovacieho jazdca, najnebespecnejsie auto kt. kedy soferoval.. nekonecna nedotacavost.. a to vdaka velkemu vykonu na predne kolesa.. sak aj mna by ako napravu porazilo z toho aby som naraz, otacal, brzdil, tlmil a este mal tahat s takym vykonom.. heh.. no nic.. uz som zasiel do temy co je pekne OFF-TOPIC tak mi prepacke.. dufam,z e ste si aspon dobre zacitali.. hehBorek píše:Asimo-tenhle motor se montoval do Coupe už v době(2002),kdy o Tucsonu u Hyundaie ani nepřemýšleli .Takže je to právě naopak,než jsi psal. A žádnému(zahřátému) motoru neuškodí vytáčení.Má omezovač a s provozem do omezovače se počítá(mimochodem tahle 2,7l je hoooooodně výkonově podhodnocená,takže materiál není tak namáhaný).Spíše vidím problém ve šmelinářských hajzlech,co stáčí tachometry .
ak ma niekto iny nazor, rad si ho precitam tiez.. sak ucime sa neustale..
asimo píše:asi vies, ako dlho trva od povolenia, ze "mozte zacat robit na tomto aute" az ku jemu predstaveniu? vyse 5rokov.. a to je aj u hyundai tak.. a coupe s 2.7 no.. tak.. pomalicky.. najprv: na co je Nm a na co je kW?skratene a zjednodusene povedane.. krutak je na zrychlenie (roztiahnutie tej masy auta) a kW su tak ultrajednoducho povedane na maximalku.. ale stupajucou rychlostou sa meni dolezitost zrychlenia z kW na Nm.. takze ak chalan chce dostat najlepsi cas na sprint, musi najprv vyuzivat krutak kt. je v nizkych otackach na tomto agregate a az potom pomalicky preradzovat neskor a neskor.. cize je tu uplne zbytocne aby to auto tak od zaciatku vytacal.. a ak niekto tomu neveri, dam si s nim kludne preteky s rovnakymi autami a dokazem mu, ze ja s tymto stylom budem skor na 1/4mile ako on co bude tahat do tych 5-6t ot/min.. a prave koli tomu som si tento motor aj vybral,ze je taky poddimenzovany.. ale aj tak viac ako 200hp(co nieje tak tazke na tejto v6 dokazat) mi uplne bude stacit, aj tak by prednokolka viac nemala mat.. potom to uz bude skor na skodu ako k dobru.. staci ist na youtube a kuknut na opel vectra vxr.. 5najrychlejsie 4dverove auto sveta (fukne aj nove M5) ale skuste s nim ist do zakruty.. podla testovacieho jazdca, najnebespecnejsie auto kt. kedy soferoval.. nekonecna nedotacavost.. a to vdaka velkemu vykonu na predne kolesa.. sak aj mna by ako napravu porazilo z toho aby som naraz, otacal, brzdil, tlmil a este mal tahat s takym vykonom.. heh.. no nic.. uz som zasiel do temy co je pekne OFF-TOPIC tak mi prepacke.. dufam,z e ste si aspon dobre zacitali.. hehBorek píše:Asimo-tenhle motor se montoval do Coupe už v době(2002),kdy o Tucsonu u Hyundaie ani nepřemýšleli .Takže je to právě naopak,než jsi psal. A žádnému(zahřátému) motoru neuškodí vytáčení.Má omezovač a s provozem do omezovače se počítá(mimochodem tahle 2,7l je hoooooodně výkonově podhodnocená,takže materiál není tak namáhaný).Spíše vidím problém ve šmelinářských hajzlech,co stáčí tachometry .
ak ma niekto iny nazor, rad si ho precitam tiez.. sak ucime sa neustale..
Mi jako chceš i ostatním tvrdit, že při sprintu např. na 400m budeš řadit již při otáčkách maximálního točivého momentu a dosáhneš lešpího času, než ti, kteří budou řadit při otáčkách maximálního výkonu?? To seš vedle jak ta jedle.
Servuc
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997