CAT
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
také si myslím ale abych se přiznal tak rezonátor jaký ukazuješ u rendla jsem ještě neviděl ale je také pravdou že jsem rendla na dílně ještě neměl
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Reklama
jo, když jsem to auto dovezl a poprvé to zvedl, taky jsem na to koukal, ale fungovalo to dobře. Ta 16V 19ka měla s 19kou společnej jen název a část karoserie, jinak to bylo celý jiný auto, taky ND byly za jinou položku, ale svezení dobrý a poctivý dobře zpracovaný auto, a žádnej měkkej podvozek jak je doména francouzů. Na obyč 19ce ten rezonátor nebyl, stejně jako spousta jinech věcí...Vladislav Bureš píše:také si myslím ale abych se přiznal tak rezonátor jaký ukazuješ u rendla jsem ještě neviděl ale je také pravdou že jsem rendla na dílně ještě neměl
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
No hele, stema svickama si trosku mimo. Kdyz ti bude hazet spatne jiskru tak budes mit spotrebu jak svine. takze svicky maji definitivne dost velky vliv na spotrebu, stejne tak svickove kabely a zbytek zapalovaciho systemu! Kdyz se mi nedavno sraly kabely tak jsem byl rad kdyz jsem ujel na nadrz 350km ted to mam ok a davam si zase 500-550 podle jizdyjoshin píše:jj vyndanej cat je nej no olejovej filtr má tvar trychtyře a musí se upravit manualně aby tam pasoval jinak to propouští víc voleje a motor má pak i jinej zvuk, každopadně tyhle motory na to nejsou stavěny takže tyhle upravy to pošlou do kopru, a sporotovní svičky... určo vykon zvetšej a min to žere snima opravdu ale jak řikam tyhle upravy na obyč auto asi ne.. no a rezonator se dava misto .. bud katu.. nebo prostředního tlumiče a to zas pak podle typu rezonatoru a typu auta. a ten zvyši vykon hodně a co se tyče laděny koncovky?? to bych zas řek že jde jen o zvuk?
A o vykonu nemluve - i kdyz co se tyce zdraveho auta tak to prida asi opravdu nepatrne, takze spis to ubere vpenezence
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsijoshin píše:jako fakt? to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Celkem zasadni upravapener_jack píše:Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsijoshin píše:jako fakt? to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
ma pravdu a ver tomu, ze vi co rika bud swap motoru, bo vyresit preplnovani.. sice to je balik penez ale vysledek pak stoji za to!pener_jack píše:Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsijoshin píše:jako fakt? to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
takovy to ze vysypes desitku za vejfuk, desitku za chip, desitku za svicky, kabely a kdejaky serepeticky radoby sportovni.. docela zamrzi kdyz pak zjistis ze mas deset koni navic za tricitku, za coz uz by se dalo udelat ledacos
kdyz vybiram autak, tak uz koukam na to, jak jede, kdyz to jede prd tak to nekoupim, nez par utracet za tuning kterej se nikdy nevrati... precejen takovy treba coupe 2.0turbo se pak da prodat za dost penez jako unikatni prestavba...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
jak kdo, někdo ctí vyloženě POUZE A JEN atmosférické motory. Třeba můj strýc je zarputilej atmosférák. Jezdí v BMW (nebojte, žádnej milionář, stařičký E30 z roku 1991, ale v top stavu, motor 1,8 16V, upravenej na 160PS, žádný turbo) a říká, že turbo umí dát do motoru každej. A ti kdo ho máj, ať vyndaj turbo a co jim zbyde (dělá si legraci ze škodovky 1,8T 150PS, bez turbá má směšných 125PS, navíc 20ti ventil). Benzinový motory BMW jsou známý, že turba v nich nikdo neuvidí, podobne jako motory Ferrari nebo Lamborghiny. Je docela ostuda pro automobilky jako je třeba Porsche, kde do motoru 3,6 narvou turbo, dostanou 400PS a přitom ten samý výkon má 3,6 motor od Ferrai bez turba. Motor BMW 3,2 343PS je taky umění (E36 M3).LongStar píše:Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)
Mně turbo nevadí, ale nemám rád ty kopance, i když je fakt, že u turbobenzína to není až tak výrazný jako u turbonafty, ale zas otáčky jako u atmosféry si neužiješ. Navíc po každý ostrý jízdě hlídat turbo (nechat na volnoběh vychladnout) je taky jisté omezení..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
No to jo ale zase ten turbo motor proste ten atmosferak vzdycky nakope to je bez pochyb! jak pises 1,8 s 160PS ale scoupecko 1.5 turbo jde az na 170 kW k videni na cardomain! ale neci se hadat doufam ze si tech 170kW dobre pamatuju:D ikdyz zase kamos ma ted ibizu cupru 2.0 atmosferu a s tim motorem jdou taky delat celkem extremni upravy:) je to zacarovanej kruh! bleeeeeemirpie píše:jak kdo, někdo ctí vyloženě POUZE A JEN atmosférické motory. Třeba můj strýc je zarputilej atmosférák. Jezdí v BMW (nebojte, žádnej milionář, stařičký E30 z roku 1991, ale v top stavu, motor 1,8 16V, upravenej na 160PS, žádný turbo) a říká, že turbo umí dát do motoru každej. A ti kdo ho máj, ať vyndaj turbo a co jim zbyde (dělá si legraci ze škodovky 1,8T 150PS, bez turbá má směšných 125PS, navíc 20ti ventil). Benzinový motory BMW jsou známý, že turba v nich nikdo neuvidí, podobne jako motory Ferrari nebo Lamborghiny. Je docela ostuda pro automobilky jako je třeba Porsche, kde do motoru 3,6 narvou turbo, dostanou 400PS a přitom ten samý výkon má 3,6 motor od Ferrai bez turba. Motor BMW 3,2 343PS je taky umění (E36 M3).LongStar píše:Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)
Mně turbo nevadí, ale nemám rád ty kopance, i když je fakt, že u turbobenzína to není až tak výrazný jako u turbonafty, ale zas otáčky jako u atmosféry si neužiješ. Navíc po každý ostrý jízdě hlídat turbo (nechat na volnoběh vychladnout) je taky jisté omezení..
S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
panove nechci vam kazit rozpravu o turbu ale začali ste ho řešit kuli mě.. a mě nejde o turbo ale o upravu vyfuku abych měl nakej tunerskej zvuk nejde mi ani tak o vykon... ale o ten zvuk... je fakt že nechci ubrat na vykonu ani přidat na spotřebě.. ale mam coupe 1.6 rok 2001 a chci nak upravit vyfuk.. a vy mě tu cpete nějaky turbo na ktery nemam
já ti ho necpu, já jsem atmosférákjoshin píše:panove nechci vam kazit rozpravu o turbu ale začali ste ho řešit kuli mě.. a mě nejde o turbo ale o upravu vyfuku abych měl nakej tunerskej zvuk nejde mi ani tak o vykon... ale o ten zvuk... je fakt že nechci ubrat na vykonu ani přidat na spotřebě.. ale mam coupe 1.6 rok 2001 a chci nak upravit vyfuk.. a vy mě tu cpete nějaky turbo na ktery nemam
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997