certifikat = typovy list ... v globale ide o to iste, aj slovenske zelene gumy na inspektorate by to mali prejednavat rovnako. A mozno by stalo za to opytat sa velkopredajcov diskov, iste budu vediet ako sa postupuje v SRTechGen píše:Nemyslim ze je to v SR take lahke s typovym listom. Potrebujes mat certifikat na to, ze take a take disky su certifikovane pre pouzitie na takom a takom type vozidla. A v tom je problem. Ja som si nechal zistovat dokonca priamo v Korei a ani oni nenasli na 14" disky na Accent 96 certifikat. Iba s typovym listom k diskom bez auta vela nezmozes.
V technickej prirucke k vozidlu mam uvedene standardne 155/80 R13 a ako alternativu 175/70 R 13 alebo 175/65 R 14. V povodnom technicaku som mal prve dva a do noveho mi dali len tie prve. Ja tam idem hodit prave tie strnastpalcove.
TP vs. skutečnost (kola)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 215/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem Ale to je dan za vyzor
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem Ale to je dan za vyzor
Naposledy upravil(a) Engineer dne 06 úno 2008, 23:15, celkem upraveno 1 x.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
Vlezu bez problemov... suchaju mi len ked sedi niekto vzadu.Kámen_Dave píše:Ty 205ky ti dozadu vlezou aniž by jsi měl vytáhnuté blatníky?Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem Ale to je dan za vyzor
Dnes prsi, ale ked bude zajtra pekne pocko hodim foto
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
mmnt, čím tlustčí kola tím větší spotřeba?Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem Ale to je dan za vyzor
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
lobsty píše:mmnt, čím tlustčí kola tím větší spotřeba?Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem Ale to je dan za vyzor
Mas tam vetsi stykovou plochu a tim i vetsi odpor...
i30cw 1,6 Style 2010 Santa Fe 2,2 CRDi 2010 Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen bych podotkl že odpor pneumatik se odvíjí od směsy, typu vzorku, vozovce a její strukruře, teplotě jak pneu tak vozovky, šířce pneumatiky, jejího průměru a co je také velice důležité tlaku v pneumatice. To znamená že při určitých podmínkách budu mít menší valiví odpor pneumatiky o šířce 255 proti šířce 185 nedá se říct že by větší šířka znamenala nutně větší valiví odpor pneumatiky na vozovce i když to samozřejmě platí za určitých podmínek a samozřejmě při srovnávání stejného typu pneumatiky tj. konkrétní typ ale v různých šířkách pak jsou všechna hlediska (krom průměru kola který má na odpor také vliv) prakticky stejná a odpor kola bude téměř lieárně narůstat s šířkou.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Jo hold odbornik:) To se pozna:)Vladislav Bureš píše:Jen bych podotkl že odpor pneumatik se odvíjí od směsy, typu vzorku, vozovce a její strukruře, teplotě jak pneu tak vozovky, šířce pneumatiky, jejího průměru a co je také velice důležité tlaku v pneumatice. To znamená že při určitých podmínkách budu mít menší valiví odpor pneumatiky o šířce 255 proti šířce 185 nedá se říct že by větší šířka znamenala nutně větší valiví odpor pneumatiky na vozovce i když to samozřejmě platí za určitých podmínek a samozřejmě při srovnávání stejného typu pneumatiky tj. konkrétní typ ale v různých šířkách pak jsou všechna hlediska (krom průměru kola který má na odpor také vliv) prakticky stejná a odpor kola bude téměř lieárně narůstat s šířkou.
i30cw 1,6 Style 2010 Santa Fe 2,2 CRDi 2010 Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
Bylo: Accent 1,5 GLS, 1997 Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 Accent 1,5 GLS, 1997
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a kdybych ti řekl že jsem si to při psaní vycucal z prstu jen spojením několika teorií zauvažováním o možných vlivech a návaznostech s nějakými předešlími znalostmi a vypadlo mi z toho toto?!mireceks píše:Jo hold odbornik:) To se pozna:)Vladislav Bureš píše:Jen bych podotkl že odpor pneumatik se odvíjí od směsy, typu vzorku, vozovce a její strukruře, teplotě jak pneu tak vozovky, šířce pneumatiky, jejího průměru a co je také velice důležité tlaku v pneumatice. To znamená že při určitých podmínkách budu mít menší valiví odpor pneumatiky o šířce 255 proti šířce 185 nedá se říct že by větší šířka znamenala nutně větší valiví odpor pneumatiky na vozovce i když to samozřejmě platí za určitých podmínek a samozřejmě při srovnávání stejného typu pneumatiky tj. konkrétní typ ale v různých šířkách pak jsou všechna hlediska (krom průměru kola který má na odpor také vliv) prakticky stejná a odpor kola bude téměř lieárně narůstat s šířkou.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
No to je dost mozne ja to robim v jednom kuse a vkuse som za mudreho...niet nad logicke myslenie a trosku znalostiVladislav Bureš píše: a kdybych ti řekl že jsem si to při psaní vycucal z prstu jen spojením několika teorií zauvažováním o možných vlivech a návaznostech s nějakými předešlími znalostmi a vypadlo mi z toho toto?!
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak takmirec píše:No to je dost mozne ja to robim v jednom kuse a vkuse som za mudreho...niet nad logicke myslenie a trosku znalostiVladislav Bureš píše: a kdybych ti řekl že jsem si to při psaní vycucal z prstu jen spojením několika teorií zauvažováním o možných vlivech a návaznostech s nějakými předešlími znalostmi a vypadlo mi z toho toto?!
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005