palivo

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

Bruno píše:Už jsem o tom nejednou psal i s kompletním rozborem!!!
Moje Lantra J2 jezdí na V Power 95 o cca o 0,6-0,8 litrů na 100km méně než na obyčejný Natural 95. Takže jízda na V Power mě vyjde levněji a navíc to motoru prospívá.Mám to ověřeno empiricky - vlastní zkušeností. Diskutovat o tom je zcela zbytečné!!!! Je pravdou, že UCU se učí, já zaznamenávám postupné snižování spotřeby.Původně kolem 8 litrů na 100km /najeto33 000km/ nyní mám spotřebu na stejné trati 6,9-7,1litrů na 100km /najeto 68 000km/ při používání benzínu V Power 95.
tak to je nice a jak si pocítil zvýšení výkonu?
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.

lobsty: pro veterány obecně platí spousta jiných pravidel jako je vedení knihy jízd a jiné ale také tam spousta věcí odpadá jestli chceš zjistím ti to do podrobna mám spoustu známích s veterány a to jak amerikama tak i jinýna dokonce někdo zastává názor že raději postavý auto na značky a ušetří si obstrukce s poviností pro veterány.

Bruno: děkuji za další kladný názor se skušeností s používáním tohoto paliva a jen se zeptám kolikrát jsi dělal ventili? Přeci jenom už jsi na to palivo najel desetitisíce a motor je přeci stavěný na BA91 :)
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
mireceks
***
Příspěvky: 501
Registrován: 16 led 2008, 16:22
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od mireceks »

Tak to snizeni spotreby muzu jen potvrdit. Jak napsal Bruno, po tom, co jsem zacal jezdit na V-Power, tak se mi snizila o cca 0,5 - 1 l/100km. A na seslapnuti plynu reaguje svizneji nez s klasickou 95.
To Vladislav Bureš: Naprosto souhlasim s tvym nazorem...
To Lobsty a Selshig: Hodte pak hlasku, jak jste dopadli se sprintem :-D :lol:
:hyu: i30cw 1,6 Style 2010 :hyu: Santa Fe 2,2 CRDi 2010 :hyu: Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999

Bylo: :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997 :hyu: Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997
Uživatelský avatar
mirec
**
Příspěvky: 439
Registrován: 01 úno 2006, 23:09
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirec »

Vladislav Bureš píše: Bruno: děkuji za další kladný názor se skušeností s používáním tohoto paliva a jen se zeptám kolikrát jsi dělal ventili? Přeci jenom už jsi na to palivo najel desetitisíce a motor je přeci stavěný na BA91 :)
Ja mam tiez v TP BA91 benzin a nikdy sa tam netankovalo nic ine nez 95 cez leto som tankoval do toho Vcko 95 a je pravda ze ked som tankoval Vcko tak som tankoval menej casto a lepsie auti tahalo....resp...reagovalo na zosliapnutie pedalu
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Příspěvek od antek »

[quote="Vladislav Bureš"]antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.

ŘJ. ti upraví mimo jiné i předstih,od toho má snímače v katu i jinde.Předstih bys sám musel upravit u karburátorového motoru.
Accent LC CF1 1.3 2006
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

antek píše:
Vladislav Bureš píše:antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.

ŘJ. ti upraví mimo jiné i předstih,od toho má snímače v katu i jinde.Předstih bys sám musel upravit u karburátorového motoru.
Vždyť to jsem psal i když je pravdou že jak jsem psal tak jsem také mluvil o motorech se stříkačkou i když to není podmínkou že si to jednotka ohlídá a upraví sama to platí "pouze" u elektronicky řízeného předstihu tam s tím je ECU schopna něco dělat jinak mám motor smolíka :lol:
Krásným pčíkladem Scoupe do roku 91s mechanickým předstihem tam jsi to musel uravit růčo ale motor má vícebodovou stříkačku
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Příspěvek od Bruno »

Zřejmě tak jako nikdo tady na fóru nedělal ventily z důvodů používání benzínu 95 okt., tak ani já jsem ventily nemusel dělat, protože také používám benzín 95 okt i když pod názvem V Power 95. Oktanové číslo je stejné 95, jen V éčko obsahuje nějaká specifická aditiva. Já osobně považuji snižování spotřeby při používání V Power 95 za následek oněch aditiv!!!! Na otázku nárustu výkonu mám názor, že ke snižování spotřeby dochází následkem zvýšením výkonu, tudíž méně šlapu na plynový pedál a ECU to vše upravuje tak, aby to bylo v cajku. Motor jede tišeji a je živjejší. Na zkoušku jsem vzal normal 95 a spotřeba šla nahoru a motoru se do toho moc nechtělo. Po zkušenostech s V Power 95 si dovolím tvrdit prokazatelně provozem na V Power 95 šetřím na ceně za palivo a zcela jistě prospívám motoru/viz. aditiva/.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Jen bych poprosil Selshig aby zkusil vyslětlit jak to bylo myšleno jak jím tak Winkem já nevím zdaleka vše stále se učím třeba mi nějaká návaznost utekla tak to prosím zkuste vysvětlit a především něčím podložit já se o to snažil aby bylo alespoň trochu jasné proč je to co říkám rád se učím nové věci a zkutečně mě to zajímá.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Michal.M
*
Příspěvky: 63
Registrován: 23 říj 2007, 17:33
Bydliště: Vrbice

Příspěvek od Michal.M »

Zdravim, vcera jsem natankoval V-Power do prazdne nadrze a je to znatelny rozdil oproti 95 z jinych beznzinek...za 1) ma lepsi tah za 2)se orcite procistil motor a za 3)se mi zda ze motor ma jakoby zdravy zvuk a i tisi chod motoru naprosta spokojenost jeste chci zkusit V-Power Racing...pak napisu moje pocity :D :lol:
Hyundai Accent 1.5i GLS r.v.95
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

ja beru dlouhodobe uz od dob, co jsem mel scoupecko vyhradne V-Power 95 a musim rict ze spokojenost. nikdy se mi nestalo ze bych natankoval spatny benzin a obcas beru i na OMV protoze v mym rodnym meste shell neni (nastesti ceska lipa a liberec kde travim vetsinu casu je oboji pod vladou shellu) a rozdil teda za mak nepoznam (mozna je to dvoulitrem kterej stejne vubec netaham do maxima) :lol:

mozna je to tim ze ten motor uz je procistenej a obcasny natankovani jinyho paliva uz se neprojevi, nevim no, stejne jinde neberu, asi tak jako olej vyhradne castrol :) navic uz mam nasbirano bodiku ze si za to koupim nakou prima vec, jeste nevim co, skoda ze uz tam neni ta minitelevize do auta..
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

Michal.M píše:Zdravim, vcera jsem natankoval V-Power do prazdne nadrze a je to znatelny rozdil oproti 95 z jinych beznzinek...za 1) ma lepsi tah za 2)se orcite procistil motor a za 3)se mi zda ze motor ma jakoby zdravy zvuk a i tisi chod motoru naprosta spokojenost jeste chci zkusit V-Power Racing...pak napisu moje pocity :D :lol:
nie je to "placebo" efekt? ono zas cakat zazraky po jednom tankovani asi nemozes cakat, najma co sa tyka cistenia motora a odstranenia usadenin, to by bolo tych nadrzi potrebne vyjazdit tak 5 :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Příspěvek od antek »

nie je to "placebo" efekt? ono zas cakat zazraky po jednom tankovani asi nemozes cakat, najma co sa tyka cistenia motora a odstranenia usadenin, to by bolo tych nadrzi potrebne vyjazdit tak 5 :-)[/quote]

Opět se vrátím do dob kdy jsem měl fava,tankoval jsem u naší noname pumpy nadával jsem,že fakana nedostanu pod devět.Jednou jsem tankoval u OMW někde u Vyškova na dálnici a při nájezdu na dálnici byl rozeznatelný nárust výkonu.Od té doby jsem tankoval u prověřených a favo 6,5l.Takže shrnuto nejde asi tak moc jestli 95 nebo wpover(neříkam že ne) ale na seriznosti prodejce.
Accent LC CF1 1.3 2006
Uživatelský avatar
mireceks
***
Příspěvky: 501
Registrován: 16 led 2008, 16:22
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od mireceks »

Mexican píše: nie je to "placebo" efekt? ono zas cakat zazraky po jednom tankovani asi nemozes cakat, najma co sa tyka cistenia motora a odstranenia usadenin, to by bolo tych nadrzi potrebne vyjazdit tak 5 :-)
Dle meho nazoru je i 5 malo. Videl jsi nekdy rozdelany motor, co je v tom za hnusy?
:hyu: i30cw 1,6 Style 2010 :hyu: Santa Fe 2,2 CRDi 2010 :hyu: Accent 1,4i, 2010 Ford Mondeo 1,6 16V, 1999

Bylo: :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997 :hyu: Elantra 1,6 FIFA Edition, 2002 :hyu: Accent 1,5 GLS, 1997
zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

..

Příspěvek od zhrado »

motor moze maz ECU ale pokial nema cidlo klepania tak nevie upravit predzapal. to znamena ze ked nemate cidlo klepania podla ktoreho ECU stale nastavuje predzapal tak vam 100 oktanovy benzin bude na hovby. je jasne ze moderne motory ho maju a tie su stavane na rozne typy benzinu a tie typy benzinu aj vedia vyuzit. zase niesom zastancom, ze ak je niekde napisane ze ide na 91 a da sa tam 100vka ze to bude ok. bal by som sa o ventily. racing benzin je urceny na vykonne motory a nie na meststke maloobsahove motorceky. tot moj nazor :)
a je jasne ze ked motor vie vyuzit benzin s vyssim oktanom, ze ide lepsie a za urcitych situacii bude mat mensiu spotrebu co tu aj dakto pisal..
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
lobsty
*
Příspěvky: 84
Registrován: 14 led 2008, 15:05

Příspěvek od lobsty »

mireceks píše:Tak to snizeni spotreby muzu jen potvrdit. Jak napsal Bruno, po tom, co jsem zacal jezdit na V-Power, tak se mi snizila o cca 0,5 - 1 l/100km. A na seslapnuti plynu reaguje svizneji nez s klasickou 95.
To Vladislav Bureš: Naprosto souhlasim s tvym nazorem...
To Lobsty a Selshig: Hodte pak hlasku, jak jste dopadli se sprintem :-D :lol:
no tak to je jasný, jestli se někdy sejdem :wink:
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“