startovani

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Michal.M
*
Příspěvky: 63
Registrován: 23 říj 2007, 17:33
Bydliště: Vrbice

startovani

Příspěvek od Michal.M »

zdravim, dnes se mi stalo ze jsem jel na misto urcene a tam jsem vypnul motor byl zahraty a cca po 10-ti minutach jsem odjizdel a neslo nastartovat az po urcite dobe cca 1-2 minuty se chytl ale moc sem mu nechtelo az po proslapnuti plynu jel normalne co by to mohlo byt za zavadu :( a nez naskocil tak sel citit benzin... :( , diky za vsechny rady
Hyundai Accent 1.5i GLS r.v.95
Reklama
 

Uživatelský avatar
draceq
**
Příspěvky: 487
Registrován: 23 úno 2006, 11:31
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od draceq »

Tohle znám:) Pomáhá otevřít kapotu a rozpojit a zase spojit konektor čidla tlaku oleje :) Zní to možná nelogicky, ale tohle mi prostě vždycky pomůže a auto naskočí napoprvé :) Možná jen proto, že otevřením kapoty se ochladí vzduch v motorovém prostoru..... Naposledy (bylo tam dost rušno a mě se nechtělo šťourat se v motoru) jsem prostě jen pustil naplno větrání, dal si venku jednu cigaretku a taky to zabralo :twisted: Vypada to, že se těm motorum nelibi něco ohledně teploty, ale co..... a ten benzín byl cítit pravděpodobně proto, že jsi to prostě při pokusech nastartovat při sešlapáváním plynu trošku přechlastal :)
Dříve: Accent 1.3i 12 V, 1998, 3dv., green metal, sem tam lehce něco jinak, než jak to bylo originál :mrgreen:
Nyní: Citroën C5 II generace, 1.6 HDI
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Benzín jsi cítil protože střiky dávali benzín ale směs se nezapálila problém hledej v zapalovacím systému. Při zahřátém motoru je větší odpor kabelů a podobných komponentů takže můj závěr je že máš už menší kompresy a kabeliy možná se svíčkama zralé na výměnu. Protože pro zapálení směsy je třeba tlak správný poměr paliva a jiskra a když máš nižší tlak tak je větší nárok na jiskru která když není vlivem odporu dostatečná tak to nechytne a tak si proměř kabeli a svíčky při běhu motoru se tlak už udrží proto to jede takřka normálně. Další možností ale tu bych viděl jen jako návaznou na ty předchozí je čidlo teploty které říká jednotce aby dávkovala palivo jako se sitičem ale to by i pak chytlo. Takže zkus to zapalování
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Michal.M
*
Příspěvky: 63
Registrován: 23 říj 2007, 17:33
Bydliště: Vrbice

Příspěvek od Michal.M »

no kabely jsem kupoval nedavno nove takze bych mel asi koupit novy svicky co?a kdyz uz jsme u tech svicek tak bych chtel nejaky lepsi ale aby nebyly moc drahy...diky za odpovedi
Hyundai Accent 1.5i GLS r.v.95
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

o svíčkách tu už byli několikrát debaty a podle některých zkoušejících se nevyplácí věci jako 4 jiskřišťové bosche a pod projeď si forum
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

..

Příspěvek od zhrado »

mne sa to tiez parkrat stalo, ze ked bol poriadne zohriaty nechcel nastartovat. ale stacilo chvilku pockat a uz isiel zase. moj nazor je ze asi nenacita imobilizer. teda spon ja nemam ziadnu kontrolku na to. osvedcilo sa mi vypnut klucik, pockat par 10tok sekund a potom zapnut klucik pockat par sekund a nastartovat. mozno staco ozaj len prevetrat kapotu :) ale s cidlom oleja to ozaj asi nebude mat suvis :)
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: ..

Příspěvek od Engineer »

zhrado píše:mne sa to tiez parkrat stalo, ze ked bol poriadne zohriaty nechcel nastartovat. ale stacilo chvilku pockat a uz isiel zase. moj nazor je ze asi nenacita imobilizer. teda spon ja nemam ziadnu kontrolku na to. osvedcilo sa mi vypnut klucik, pockat par 10tok sekund a potom zapnut klucik pockat par sekund a nastartovat. mozno staco ozaj len prevetrat kapotu :) ale s cidlom oleja to ozaj asi nebude mat suvis :)
;) Jj... Presne to iste... zohriaty motor, vypnem, idem nastartovat cca +-1 min po vypnuti a idem nastartovat :arrow: immo kontrolka nikde....
Uz som si zvykol, ako si napisal, chvilku pockat a potom mozem ist kde mi nadrz dovoli :-D
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
icozv
*
Příspěvky: 97
Registrován: 24 kvě 2006, 22:07
Bydliště: Zvolen,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od icozv »

Po minulotýždnových daždových prehánkach mi autíčko začalo zle štartovať. Teda skoro vôbec. Ráno sadám do auta ako vždy plný elánu áááááááá hop, len točí a točí a nič :evil:
Benzínu dosť, sviečky dvojmesačné, káble takisto. V čom je chyba? Rýchlo som zacal čistiť a sušiť kontakty z (rozdelovača?) ale nepomohlo. To bol už preč aj posledný bus smerom do práce, takže pekny den predomnou. V sobotu bolo už krásne teplúčko, tak som to všetko zopakoval a nechal na slniečku vysušit cele doobedie. V nedelu ráno pre istotu idem skúsit áááááááá hop, zasa len točí a neštartuje. Čo je kde ešte čo nesmie počas noci navlhnuť? V tu noc nepršalo.
ACCENT 1,5 12V 95
LA 5-FN 1943
Uživatelský avatar
dzakobo
**
Příspěvky: 269
Registrován: 24 úno 2008, 22:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dzakobo »

tak to vam fakt nezavidim...me se jeste nestalo ze bych auto nenastartoval na 1. otoceni klicku..:) zatim pokazde....a to ikdyz je motr docela pekelne rozpalenej..:)
Hyundai TUCSON r.v. 2021, 1.6T-GDI HEV 169Kw
Uživatelský avatar
Melkor
**
Příspěvky: 282
Registrován: 26 led 2007, 16:45
Bydliště: Velké Popovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melkor »

Už to tu bylo mockrát, ale kdo koupil jiný než originální kabely a svíčky, tak to že sou 2 měsíce staré nehraje roli, může to být tím... vyzkoušejte originály (zkusit pučit od někoho, nebo rovnou koupit) a pak teprve pátrejte dál... Vlastní zkušenost... (skončil sem u svíček NGK=orig a kabely Tesla na doporučení tady na foru)
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“