Dík. Myslím,že na foru mám Tiburona najdéle.Uchvátil mě hned,jak jsem ho poprvé viděl v prodejně(a to se mi doposud u jiného auta nestalo)-hned jsem věděl,že tohle je to správné auto,které chci mít A MÁM. Původně jsem také vybíral mezi 2,7l a 2,0l.Na 2,7l mi prodejce udělal super cenu,ale já si raději vybral 2,0l.Výbava je na chlup stejná,v zákon.pojistce je zatraceně velký skok ceny,ale hlavně po zjištění spotřeby-jsem usoudil,že by mě sežral .Kamarádovi se moje auto tak líbilo,že si ho koupil(také nové) také,i červené ,ale 2,7l - má ho asi 3 roky a říká,že je se spotřebou stále kolem 12l(já 8-8,5l a to jezdím hooodně svižně ).wzoras píše: Mno co jsem pochopil z pročítání fóra, tak ty budeš jeden z "top" coupé fandů, takže na tvůj názor rád dám Kurňa jak já už se na něj těšim
Takže pokud můžu radit-do 1,6l verze bych nešel-je to všechno dovoz(u nás se neprodávaly)a většinou s malou výbavou.Pozor na dovezené ojetiny 2,0l a 2,7l z venku-u nás prodaná auta mají nejvyšší výbavu-venku se prodávala hodně jen s manual.klimou,na malých kolech 15-16(u nás 17").....Takže šel bych opět do 2,0l nebo do 2,7l,ale tu bych po záruce dodělal na LPG(problém s menším kufrem kvůli nádrži)-potom nemá chybu.Motor 2,7l je co se chodu týká nádhera i lepší zvuk,ale výkonový rozdíl proti 2,0l je tak malý,že dle mého vynaložené náklady na jeho provoz,nevyrovnají jeho plusy proti 2,0l.Pokud někomu nezáleží na spotřebě(moc toho za rok nenajede nebo je synkem továrníka )-jděte do 2,7l.Pokud zvážím + a - všech motor.variant,tak mě vychází jako nejlepší volba 2,0l.Motor i díky dobře odstupňované převodovce s autem cvičí(mnohokrát s již zmiňovaným kamarádem 2,7l odzkoušeno-než se rozjede,mám s 2,0l už náskok délky auta-tak po 400m mě dojede-a potom už je 6V a výkon znát,takže ujíždí ).Řekněme si upřímě-silná nebo přímo super silná auta,proč ne,ale k čemu?Abych si jednou měsíčně dokázal na semaforu,že jsem král,když vystřelím první z křižovatky-a z prava mě sestřelí blb co chtěl projet už na červenou ?Nebo volba motoru s kterým se nemusím bát předjíždět,spolehlivého s min.nároky na údržbu,kvalitu oleje.....a super spotřebou,pojistkou?Já mám jasno.Kdo má jiné požadavky-volí jinak a proto má na výběr více motorů.
Pozor Jiná situace je u posledního,nyní prodávaného faceliftovaného modelu.Rozdíl ceny 2,0l x 2,7l je 90000Kč.A když porovnám,že za ty peníze dostanu navíc(nehledě k 6 válci a nevím proč proti předfaceliftované verzi sníženému výkonu na 121kW -tedy nyní o pouhých 16kW více než u 2,0l)systém TCS(o který 2,0l motor přišel-nechápu ),systém ESP + BAS,6 stupňovou převodovku..Tak bych dnes šel cestou koupě 2,7l a dodělání LPG=rychlé,ale úsporné auto.
Jo a pro Hlobilpa-že jsi neřekl,když jsi seděl vzadu-donesl bych od Víti motorovku a zkrátil ti nožičky na rozměry běžného Koreice.