este som to nemal v rukach zatial osobne.. ale rozmyslam ako by to mohlo fungovat, nie.. ako by to nemohlo.. uz mam dost.. prepac, ze budem hruby.. videl si uz niekedy srubu kde sa zavit konci skor ako pri hlavicke?ano?super.. ideme dalej.. od vyroby, je takto rozpera urcena pre toto dane auto.. zatial este chapes?system=update je specializovana firma pre coupe, zatial este stale?okay.. dalej.. ked uz raz vedia o coupecku co zvladne a co nie, budu vediet aj na kolko musi byt napnuta ta pruzna podlozka aby pri velkej zatazi preskocila nie o jeden zub ale z polohy kde funguje ako rozpera, cez lichobeznikovy zub do druhej polohy, kde moze sa volne pohybovat.. zatial to este ako tak chapes?ako si predstav taku kolajnicku.. tam si uz moze chodit hore dole.. nic nemusis ty s momentovym klucom utahovat a nastavovat podla urc. tabuliek.. ta srouba ma zavit ale ten konci na bode, kde je pruzna podlozka dostatocne napnuta aby len tak preskocila ale aj tak aby preskocila ked je to treba.. este strucnejsie a stupidnejsie to uz nejde vysvetlit.. ja som tento system nevymislel, ale doverujem firmam kt. su paaar peknych rokov pred nami.. VSETKYMI, mna nevynimajuc.. taktiez som to nevedel, ze je nieco take mozne pokial som to nevidel.. a vidis.. existuje.. taktiez si nevedel pred 5rokmi ze moze existovat doubleclutch prevodovka a vidis.. existuje.. ci este ti treba vysvetlit ten duralumin z rozpery?
PS: vobec som tvoju postu necital.. nema to zmysel.. vypustis par slov, kt. si sa naucil niekde v profesii aby si sa zdal inteligentny, ale nejako to straca ucel ak nehces pochopit to, o com sa hadas..
ah nic.. posledna posta v najblizsej dobe v tomto fore.. som myslel, ze sa nieco dalsie naucim, ale ostanem pri korejskych a nemeckych forach.. inac, vidis, teraz si to mozes doma na CNCcku spravit take sam..

a nemusis vymyslat nejake strizne capi.. kt. sa aj tak unavou mozu odstrelit sami a pri ovela mensich silach.. nechce sa mi menit rocne nejaky nitik a taktiez, nerad by som aby mi pri havarke lietala nejaka rozpera pod kapotou a urcite prerazila niekt bok alebo kapotu auta.. ty hej? to je mozna vyhoda tej duralimin rozpery, lebo ostava stale na tanieroch, a ked uz prerazi aj tie taniere, tak mi ver, potom ti to uz moze byt jedno, auto uz je davno po smrti, totalka..
