Blow off

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
21peter
*
Příspěvky: 65
Registrován: 10 črc 2007, 16:54
Bydliště: SR

Blow off

Příspěvek od 21peter »

Mal by som otázku.Ide dat Blow off do Hyundai accent 1.5, 12V r.v 1996?
Poprípade má niekto blow off na accentovi??
Ďakujem velmi pekne za odpoveď.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow off

Příspěvek od Kámen_Dave »

21peter píše:Mal by som otázku.Ide dat Blow off do Hyundai accent 1.5, 12V r.v 1996?
Poprípade má niekto blow off na accentovi??
Ďakujem velmi pekne za odpoveď.
Ty snad máš v Accentovi turbo??? :shock: :shock: :shock:
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
21peter
*
Příspěvky: 65
Registrován: 10 črc 2007, 16:54
Bydliště: SR

Příspěvek od 21peter »

Ne to nemám ale vraj to nejako ide urobit aj bez turba.Ale podla mna to je blbost.Chcel by som mat na autaku ten zvuk ako blow off ale neviem ako na to??
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

:D hihihihi drsny:D jedine ze bys na nem mel kompresor a to nevim ale kolik tlaku udela kompresor :D ale bez turba to nejde:) :lol: :lol: :lol: :lol:
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
21peter
*
Příspěvky: 65
Registrován: 10 črc 2007, 16:54
Bydliště: SR

Příspěvek od 21peter »

ako by sa dalo pridať pár koníkov accentovi?
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

přidej si do auta tlakovou láhev třeba s kyslíkem a pak si na to napoj přez redukční ventyl BOV a zvuk budeš mít jen si budeš muset napodit ovládání na plynový pedál. a chceš koníky tak uprav sání čip výfuk a hned něco dostaneš navíc. Nebo to překopek a přidej turbo ale tak max 0,4baru aby motor vyrdžel ale náklady s tím spojené nebudou úměrné s nárustem výkonu. já osobně bych řešil čip sání a částečně výfuk
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Kámen_Dave
**
Příspěvky: 294
Registrován: 22 čer 2006, 14:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kámen_Dave »

Například jaký chip? Nebo firma která to provede.
Accent GLS 1,3 12V, 3-dv, ??/1997 ND
Accent GLS 1,5 12V, 5-dv, 11/1999


Obrázek

www.3nectuningclub.cz
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Firem je mnoho jaké je kvalitnější či spolehlivější nejsem příznivcen čipů mají spousty nevýhod a nikdy nebudou fungovat tak jak by správně odladěná ŘJ měla fungovat já sice mám v autě čip ale i ten je dolaďovaný aby fungoval lépe ale to je zase jiná problematika seznam společností co to dělá či se tím zabývá je mnoho přidávám jen několik odkazů o společnostech o jakých jsem alespoň slyšel že jsou a podařilo se mi je najít během chvíle
http://www.bitpower.cz/ ta je asi nejznámější
http://www.autochip.cz
http://www.flashmotors.cz/
Každopádně ať už půjdete kamkoli tak kvalitní úpravce vám nabýdne měření výkonu před úpravou a po úpravě na brzdě aby jste měli možnost vydět rozdíl dále kvalitní úpravce uvádí záruku na svou práci tj. na motor a elektroniku s tím spojenou jako i celou ŘJ a také je u takového úpravce možnost když nejste spokojeni a pochybujete o vylepšení spolu se životností tak vše uvést do původního stavu a je toho více tohle jsou ale zásadní body o kterých by jste se měli informovat a požadovat a pro motivaci si každý zjistětě na kolik by vás vyšla nová ŘJ a případně GO motoru na rovinu říkám vyplatí se připlatit si u kvalitního úpravce než šetřit a pak se rozloučit s autem i s takovými případy jsem se setkal a myslím mirpie říkal u některých čipů nedošlo k nárustu výkonu u měření aut jeho spolužáků je to tak a kolikrát jsou čipy i nebezpečné motoru tak opatrně tohle už není jako koupě tuningových svíček za i 3tis které pak vyhodíte koupíte normální za 500 všechny a auto jede dál toto se při opravách pohybuje v desetitisících.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“