Olej
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Olej
Zdravím,když otevřu víko na olej tak je na něm šedá vazelína.Podobné téma jsem tu četl.Zkoušel jsem auto dostat do varu a pak otevřít nadobku z vodou jestli se povalí ven(samozdřejmě až po vypnutí ventilátoru motoru),ale nedaří se dostat motor do vysokých teplot.Možná že to je tou zimou.Opravář říkal na tu vazelínu že je to usazenina z motoru co se dostala ven,tomu moc nevěřím.Jel jsem totiž závod a zapoměl zařadit dvojku.Auto stouplo do otáček až škublo a stratilo výkon.Mám pocit jestli já magor neodělal hlavu nebo těsnění.Nebo nemůže to být, tím že jsem měnil olej? cca před 14dnyDíky KArlos
Hyundai Lantra 1,8 16v HDC
- Reklama
- Romcis
- **
- Příspěvky: 259
- Registrován: 25 srp 2005, 20:45
- Bydliště: Prysk village
- Kontaktovat uživatele:
Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka!
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka!
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
no je fakt ze jsi mohl mit zrovna vic vlhkosti cece pac mi to obcas pari vic nez kdyz jsme to porovnavali, ale voda snad ani nemizi.. myslim ze si nej delas veliky starosti a doufam ze to budes mit fakt jen ty gufera na ventilech, jedno stoji 80Kc na mjauto..Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka!
- Romcis
- **
- Příspěvky: 259
- Registrován: 25 srp 2005, 20:45
- Bydliště: Prysk village
- Kontaktovat uživatele:
Aha!tak to to zacnu vysetrovat brzy.....Farmář píše:beznej jev se prej vyparuje...presne tak mi to rekli v servisuRomcis píše:Jo to sem zapomnel dodat docela dulezity! Ze vodu v oleji nebo ojel ve vode nemam!!!Cisty....ale ztraci se to proste
nakonec sem musel strcit budku pod auto a doslova to curalo okolo toho hlavniho trombonu od motoru
btw. mama mi zakazal strkat termostaty v kuchyni do jakychkoliv hrncu
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
Re: Olej
Ta bílá nebo bílošedá vazelína je sražená vlhkost vody v oleji!!*Karlos* píše:Zdravím,když otevřu víko na olej tak je na něm šedá vazelína.Podobné téma jsem tu četl.Zkoušel jsem auto dostat do varu a pak otevřít nadobku z vodou jestli se povalí ven(samozdřejmě až po vypnutí ventilátoru motoru),ale nedaří se dostat motor do vysokých teplot.Možná že to je tou zimou.Opravář říkal na tu vazelínu že je to usazenina z motoru co se dostala ven,tomu moc nevěřím.Jel jsem totiž závod a zapoměl zařadit dvojku.Auto stouplo do otáček až škublo a stratilo výkon.Mám pocit jestli já magor neodělal hlavu nebo těsnění.Nebo nemůže to být, tím že jsem měnil olej? cca před 14dnyDíky KArlos
V zimě dost častý jev a objevuje se to ještě když jezdíš krátké trasy!!!
Motor se skoro vůbec neohřeje!!
Za druhé,píšeš,že se motor nechce ohřát,termostat bude pořád pootevřený a tudíž se voda v hlavě neohřeje,ale ani blok motoru!!
Podívej se na to a pak můžeš zjištovat co dál se Tvým autem děje!!
Moc závad za sebou se špatně hledá!
P.s Termostaty se většinou vyměnují v zimě,ta teprve ukáže jak je na tom
doopravdy!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Romcisi sundej jednu zapalovací svíčku a podívej se na ní!!Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka!
Jestli Ti převažuje více taková světlešedá barva než hnědočerná(olej s benzínem)!!Tak Ti papá vodu!!! Těsnění kaput!
Co se týče toho prskání vody z výfuku,tak Mě to dělá taky,ale to kvůli něčemu jinýmu!!
Ani kapka vody ani oleje se neztrácí!!
Jo,já sem šikovnej!!
To světlošedé je spálená voda(vodní kámen)ten vždycky zbyde na svíčce!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Olej
no to bude tim ze jsem minulou zimu stal v garazi pac jsem nemel na zimaky ani na zimni udrzbu a v lete mi to prislo bejt normalni pac jsem netopil moc..ivan.raffai@seznam.cz píše:Ta bílá nebo bílošedá vazelína je sražená vlhkost vody v oleji!!*Karlos* píše:Zdravím,když otevřu víko na olej tak je na něm šedá vazelína.Podobné téma jsem tu četl.Zkoušel jsem auto dostat do varu a pak otevřít nadobku z vodou jestli se povalí ven(samozdřejmě až po vypnutí ventilátoru motoru),ale nedaří se dostat motor do vysokých teplot.Možná že to je tou zimou.Opravář říkal na tu vazelínu že je to usazenina z motoru co se dostala ven,tomu moc nevěřím.Jel jsem totiž závod a zapoměl zařadit dvojku.Auto stouplo do otáček až škublo a stratilo výkon.Mám pocit jestli já magor neodělal hlavu nebo těsnění.Nebo nemůže to být, tím že jsem měnil olej? cca před 14dnyDíky KArlos
V zimě dost častý jev a objevuje se to ještě když jezdíš krátké trasy!!!
Motor se skoro vůbec neohřeje!!
Za druhé,píšeš,že se motor nechce ohřát,termostat bude pořád pootevřený a tudíž se voda v hlavě neohřeje,ale ani blok motoru!!
Podívej se na to a pak můžeš zjištovat co dál se Tvým autem děje!!
Moc závad za sebou se špatně hledá!
P.s Termostaty se většinou vyměnují v zimě,ta teprve ukáže jak je na tom
doopravdy!
- Romcis
- **
- Příspěvky: 259
- Registrován: 25 srp 2005, 20:45
- Bydliště: Prysk village
- Kontaktovat uživatele:
Jj,diky to je chytry,mrknu na to hned jak se mi dostane do ruky klic,takze ve ctvrtek Aspon zjistim na co to vubec jezdi Na benzin?Neee...Ze by na vodu?Mmmmm a nebo na ojel teda... Hihi....ivan.raffai@seznam.cz píše:Romcisi sundej jednu zapalovací svíčku a podívej se na ní!!Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka!
Jestli Ti převažuje více taková světlešedá barva než hnědočerná(olej s benzínem)!!Tak Ti papá vodu!!! Těsnění kaput!
Co se týče toho prskání vody z výfuku,tak Mě to dělá taky,ale to kvůli něčemu jinýmu!!
Ani kapka vody ani oleje se neztrácí!!
Jo,já sem šikovnej!!
To světlošedé je spálená voda(vodní kámen)ten vždycky zbyde na svíčce!
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua