LPG

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: LPG

Příspěvek od airwaves »

ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

Ja s original prestavbou najel 150tkm za 2 a pul roku (celkove 220tkm na aute), originalni prestavby jsem rozhodne nelitoval a v nikdy bych nevolil reseni jako severtom, ktery odsoudi Hyundai prestavbu, ale sam na svoji prestavbe moc najeto nema a na soudy je dost brzo. Po celou dobu mi bezela zaruka, aniz bych mel primazavani a i privstrik jsem mel stazeny na minimu.
Muj zivot s autem skoncil podpalenym ventilem, coz je pro suchy palivo a motor od vyroby neuzpusobenej naprosto prirozeny a nesouvisi s volbou prestavby. Spocital jsem si usporu (mile prekvapila), nechal opravit motor, rozvody, spojku a auto dal protiuctem - zatim stale v bazaru, coz je skoda, pac je ted jak novy. Nicmene do LPG uz nepujdu, leda nekdy v budoucnu do originalniho z vyroby nebo CNG, nicmene ted si milerad ponecham GDI.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

mare, jen si to přečti, totiž většina co "zničili" motor s pomocí LPG, auta prodali nebo se jich jinak zbavili takže od těch se už nic nedovíš, jedinej severtom tu zase začne propagovat tu svou písničku, že ON má jedinou funkční zástavbu, že jemu se skoro nerozsvěcuje "grilovaný kuře", takže jedině ON sežral všechno chytro co se v LPG ve spojení s hundajem vyskytlo, nemám najeto tolik kolik od uživatele požaduješ, ale i tak ti odpovím... rozhodně bych si VELMI rozmyslel, kupovat "obyčejné" auto na solooně a pak ho nechal nějakámu garážovýmu specialistovi předělat, následné problémy u :hyu: "řeší" pětiletá záruka i na plyn u garážového specialisty nikoliv... koupí "běžného" auta ze salonu přídeš o možnost mít jinou hlavu, sedla ventily, což je do budoucna jedna z hlavních věcí, které na LPG trpí u všech aut napříč značkami

takže mé zkušenosti jsou následující, v praxi s autem co se LPG týče nemám nejmenší problém, za necelých 50000 se mi nic nikde nerozsvítilo, nikde nikdy nic nezahaprovalo, takže když mi někdo bude do auta tankovat LPG, tak o něm fakticky nevím!!! bude akorát třeba si v servisu ohlídat výměnu všech filtrů jak má být (nebo si je měnit sám)
a v teoretické rovině se hrozím každé návštěvy servisu, kde je každý rok po 40000 Km předepsaná kontrola ventilových vůlí a čekání na verdikt, že je něco špatně... totiž systém vymezování ventilových vůlé má :hyu: strašný, totiž šteluje se výměnou zdvihacích "hrníčků" a těch je tam 16 a nejsou nejlevněší a když už je nutno toto měnit, tak v autorizovaném servisu atakuješ hranici 10000 Kč a výměnu lze udělat cca 2× pak jenom generálka hlavy...

tož asi tak
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

Máre píše:Takže k věci: Jak je to s LPG u Hyundai? Dočetl jsem se, že 1.6 GDI špatný, jak u MPI nevím.. A 1.4? Chtěl bych slyšet názor od majitelů, co mají najeto s LPG kolem 100.000 km u Hyundai motorů od roku cca 2010. Né od lidí, co mají plyn rok a najeto 20.000 km. Prostě jak se to chová při delším používání, závady, atd..
Viz výše, origo přestavba = zničené motory, nastavování přvstřiku benzínu v autorizácích (u každého auta/uživatele jinak), prostě Hyu zmatek.
Vs. neorigo přestavby, třeba moje, jezdí bez údržby, ladění a problémů. Akorát teď při skoro 95 000 najetých km odešlo těsnění pod hlavou, ale to odešlo několika jiným uživatelům při pouhých 30 000 km, takže to nebude LPGčkem ani kapalinou, ale buď "páteční kusy" motoru (nerovné hlavy, nesprávně dotažené šrouby z výroby), nebo motor nezvládá teplotní cykly = konstrukční vada.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Máre
Příspěvky: 2
Registrován: 30 črc 2015, 13:44

Re: LPG

Příspěvek od Máre »

Tohle jsem přesně čekal, že někdo takový se najde s tímto topicem. Máš tu 130 stránek ohledně LPG.. Ano, určitě je tady psáno co a jak.. Ale číst topic od topicu, tak tu strávím mládí.. Proto abych dlouhé hodiny nehledal, tak jsem doufal, že nějaká dobrá duše mi napíše co a jak..
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

GDI je az od II. generace a na plyn je obtizny predelat, takze moc nerozumim tomu pojmu "spatny". Ono se toho totiz napovida dost. Mas tu celkem dost stranek o LPG a Hyundai, ze kterych si muzes udelat jasny stanovisko, neni treba to znova prepapouskovat.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Máre
Příspěvky: 2
Registrován: 30 črc 2015, 13:44

Re: LPG

Příspěvek od Máre »

Zdravím, nevím zda to tady již padlo... Asi určitě.. Přemýšlím nad koupí i30, klidně starší, ojeté.. Mám zkušenost s LPG u Seat Leon 1.6 MPI 75 kw..

Takže k věci: Jak je to s LPG u Hyundai? Dočetl jsem se, že 1.6 GDI špatný, jak u MPI nevím.. A 1.4? Chtěl bych slyšet názor od majitelů, co mají najeto s LPG kolem 100.000 km u Hyundai motorů od roku cca 2010. Né od lidí, co mají plyn rok a najeto 20.000 km. Prostě jak se to chová při delším používání, závady, atd..

Děkuji :wink:
Uživatelský avatar
Gagy
*
Příspěvky: 29
Registrován: 09 črc 2011, 10:24
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od Gagy »

Tak z Hyundai se mi ještě neozvali,nicméně jsem se spojil s právníkem a vypadá to že je hodně velká šance domoci se práva.Pokud by měl někdo stejný problém a chtěl se přidat k případné žalobě,tak mě kontaktujte.Hromadná žaloba ma ještě větší šanci na úspěch.Hyundai udělal rozhodně chybu při schválení montáže LPG a měl by nést odpovědnost a né se problému vyhýbat a snažit se z nás vytáhnout další peníze.
i30cw 1,6 93kW TRIKOLOR EXCLUSIVE,glowing red,najeto 56 500km,spotřeba 6,5 l/100km BA (27.6.2012 montáž LPG)spotřeba LPG 8l/100km
mixomix
*
Příspěvky: 20
Registrován: 03 bře 2013, 07:49
Bydliště: Říčany

Re: LPG

Příspěvek od mixomix »

Ohledně:
mixomix píše: Co se LPG týče, tak poslední dobou mám zajímavý problém. Auto za studena přepne na plyn moc rychle (cca o 300 m dřív než vždycky) a motor pak trochu zacuká (padají otáčky , někdy chcípne, venku smrdí plyn). Pokud ale ranní rozjezd absolvuji manuálně - přepnu si sám na plyn tam , kde se to přepínalo vždycky, tak neni problém. Předpokládám , že to je jen o nastavení tepolty, kdy se to má přehazovat, ale nechápu, že se to mohlo samo od sebe nějak zhoršit ?!? Nedávno jsem byl na revizi , kde proběhla i výměna filtrů a dělá to dále.

Jediná změna je, že dřív to tento jev (před revizí) dělalo jenom když to dlouho stálo na sluníčku. Moje domněnka je, že rozpálené auto přimělo nějaké čidlo, že už je motor dost teplý.

Setkal se s tím někdo z vás?
Přepínání už chápu (dík severtom :)) a cukání se od té doby zatim neprojevilo... takže babo raď.

Nemám rád, když něco zas najednou funguje a nevim proč.
i30cw 1.6CVVT 92kW 2011 ... dálnice 8.5L ... kombinovaná 7.7L
2013 - LPG PRINS (+ValveCare)
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

robil píše:
1.Kde máš v té tvé trojčlence započítaný benzín?
2.Ani náhodou
3.Máš pravdu.Jestli to zvládneš na parkovišti u sídliště v kvádru.
4.Umím a mám kde ale co ti kteří nemají!
5.Naftu chtějí v Paříži zakázat úplně.Jsem pro!Za 5let starými se nedá jet jak hulí!A co tak CNG. Je ještě levnější než lpg.
1. Opravdu jezdím většinu doby s "hladovým" okem. Není důvod mít v nádrži víc nez 7 l benzínu. Který beru 2-3x ročně. Takže i kdyby 3x ročně 250 Kč... do trojčlenky si prosím dosaď sám a poděl se s námi o výsledek.

2. Auto jsem si kupoval přesně pro můj styl jízdy a charakter cest. Tj. NE městský provoz a současně NE dálniční provoz. Pak na starty opravdu moc benzínu nespotřebuješ.

3. V pohodě. Pokud normálně myješ předek auta, budeš mít čisté kalhoty :) a oba filtry jsou tak snadno přístupné, že by to nejspíš šlo i v bílé košili.

4. Neřeším problémy lidí, kteří neumí. Ti ať si zaplatí 30 000 Kč za garančky. Já si auto vybral s tím, že se výrobce nebojí ani konkurence, ani spolehlivosti, věří si jako každý jiný výrobce - viz kulance na Škodovky, nejen motory TSI - tak se prostě dnes plánuje každý výrobek.

5. Nezajímá mě Paříž, byli jsme tolikrát, že už není důvod se vracet. Celá západní Evropa je v háji, před každým větším městem na sjezdu z dálnice kolona, k tomu mýta za vjezd do centra, různobarevné plakety... na rozdíl od tebe nic nezakazuju, ani naftu - jsi dost militantní jedinec, lidově přezdívaný "vychovávač"... a CNG? Pomalé tankování a hlavně velké ztráty (odpar, nucené odpouštění) z nádrže, pokud nejezdíš denně. Je to podobné tématu "nafta vs. bionafra", ale tos už nás odvedl hodně daleko od tématu LPG. Naprosto zbytečně.

P.S: 750/20000=3,75% do té trojčlenky. Tak nějak na 50% jsme se dostali. To jen pro případ, že by ses tomu výpočtu "hrdinně" vyhnul.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
fanulkaf
Příspěvky: 6
Registrován: 22 dub 2014, 14:41

Re: LPG

Příspěvek od fanulkaf »

Alf6,naprostý souhlas s tvým příspěvkem.Proto jak jsem již napsal jedinou možností je sehnat si mechanika,který se ti o auto postará a umí.To se říci o mechanicích ve značkovém servisu povětšinou nedá.Za ušetřený peníz za garance si poté můžeš zaplatit případnou opravu.Já mám z toho mnohem lepší pocit než cpát 5let peníze do chřtánu servisu a pak být za blbce,který si stejně zaplatí vše sám ze své kapsy.Jak je výše napsáno,autorizovaný servis a jeho manýry nejsou jen záležitostí Hyundai,ale tato značka drží laťku neuvěřitelné arogance k zákazníkovi velmi vysoko.Zkouší co kdo vydrží a v ČR se jim to asi i úspěšně daří.
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4963
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: LPG

Příspěvek od Alf6 »

5 letá záruka a domáhání se svého práva v praxi :? hlavně ovčane jezdi na garanční prohlídky, nebo jinak přídeš o záruku. Když se ti na autě pak něco pokazí, tak se na to většinou záruka stejně nevztahuje, protože jde o spotřební věc. Stejně jako třeba v případě prípadné koroze a její vztah k záruce proti prorezivění. Tohle vše je geniálně vymyšlené k dokonalosti. Prostý občan má radost z pětileté záruky, ovšem jak je vidět z praxe, tak realita je tomu jiná. Žádna snaha pomoct, jen pocit zostuzení, bezradnosti a ponížení. Má si pak někdo po těhle zkušenostech koupit nový vuz stejne značky? Asi těžko

Ikdyz pochybuju, že by to někde jinde bylo dnes lepší
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
Gagy
*
Příspěvky: 29
Registrován: 09 črc 2011, 10:24
Bydliště: Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od Gagy »

Záruka 5 let auto jsem teď vezl 4garančku.Takže záruka ještě rok.Původně mi řekli,že zaplatím "jen" za ventily(o pul roku dřív to prej dělali na záruku.Najednou změna,že je to spotřebák) a katalyzator na záruku.Pak mi volali že ani ten kaťák neprošel,že zaruka na LPG je dva roky.Ja jsem jim řekl že LPG mi funguje a kaťak je součást motoru ne LPG.A zničilo ho od nich schválené a namontované LPG.V úterý mi mají ještě volat.Oznámil jsem jim že se zaplacením nesouhlasím a podniknu i právní kroky.Uvidíme.Nemám rád spory a hádky,ale blbce ze sebe dělat nebudu.A asi nebudu váhat přizvat i televizi.Pak mi připadá jde vše nějak líp a rychleji
i30cw 1,6 93kW TRIKOLOR EXCLUSIVE,glowing red,najeto 56 500km,spotřeba 6,5 l/100km BA (27.6.2012 montáž LPG)spotřeba LPG 8l/100km
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

Gagy, a jak to mas s tovarni zarukou auta? (V podpisu vidim 2012, cili soudim, ze auto je v zaruce a to at si ten katalyzator narvou do zadku a dodaj jinej). Omlouvam, zda jsi to nekde psal, v ty sneti prispevku se tahle informace ztrati.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

gagy a nebyla tvá instalace provedena za
1. servisem který už dnes nemá papíry ??
2. v době, kdy byly v cenících LPG pouze motory 1,4 ?? (ne že by to mělo na funkci vliv)

montáž do 1,6 byla totiž tak trochu partizánština od servisů, až po nějaké době to :hyu: nějak zlegalizoval i v cenících

mě v servisu řekli, že do 1,6ky určitě ne, že to lze jenom do 1,4 (proto jí mám)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“