LPG

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: LPG

Příspěvek od airwaves »

Ano ten graf znám. Co je ale platná informace o množství Kalia když netušíme v jaké podobě je ve kterém přípravku a jakou má účinnost na naše potíže. Tady bohužel nevíme naprosto nic. To je zrovna jako s mlíkem. Pijte mlíko má vápník a ten potřebujete na kosti. Volají mlékárny. Bohužel dospělý člověk ho v této podobě vůbec nedokáže využít a vše jde ven. Ale na grafech by mlíko na obsah vypadalo super!

http://www.auto-doplnky.com/ochrana-ven ... 012-p10831
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Reklama
 

mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

mluvil jsem s pánem a aby jsme oba mluvili o stejné věci, tak i on si rozklikl jejich stránky, takže dávkovač + ten rozvaděč (pavouk) + práce
obecně si myslím, že je jedno co je na tý nádobce napsaný - jaký výrobce , tam neni skoro co zkazit a ta skleněná štelovací komůrka bude nejspíš naprosto stejná u obou zařízení
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: LPG

Příspěvek od mnkk »

Pravdepodobne bude rozdiel v primazávanej kvapaline...

Obrázok som prebral z http://www.lpg-autogascentrum.cz/rozbory/

Teoreticky by sa dalo ušetriť na montáži tak, že si nechaš namontovať JLM a budeš si dávať vodičku VS. Či to za to stojí neviem...
Přílohy
Graf (1).JPG
Graf (1).JPG (19.12 KiB) Zobrazeno 1935 x
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
karlitos
*
Příspěvky: 22
Registrován: 06 úno 2014, 00:25

Re: LPG

Příspěvek od karlitos »

No ja z toho vseho uz vazne moudrej nejsem :-k

O tom VAP SAVERU se mi toho moc najit nepodarilo. Podle toho co jsem nasel je to italskej system (jejich webovky nefungujou), nekde ho uvadej jako vylepseny flash lube.

Podle vseho funguje taky podtlakove, na obrazcich vypada s tim systemem JLM na chlup stejne. Podle nekterych obrazku to vypada skoro identicky. Predpokladam ze to nekdo zlicencoval/okopiroval a lisi se to v ty kapaline (snad).

Koukal sem ze na ebay se daji koupit oba systemy JLM za 40€, VAP SAVER za 50€. Ten elektronicky rizenej za 130€. K tomu jeste 20€ ty rozdelovaci hadice ...

No vzhledem k tomu, ze mi v :hyu: AP rikali cenu kolem 3800,- s tim, jak je to vyhodny a ze mi to namontujou vicemene za prodejnci cenu, tak si o tom ted mylsim svy. A asi se obednam na tu Harfu a necham tam dat JLM.

S tim co tady pisete o tom jak funguje ten podtlak, na to litani po dalnici mi to ale stejne prijde jako alibismus ](*,)
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

tak tak, budu citovat sám sebe
mmv píše:nějak mi totiž nejde dohromady auto s ŘJ která velmi precizně dávkuje každou molekulu benzínu, se systémem který se nastavuje takzvaně na oko tzn několik kapek za nějaký čas :-k :-k :-k kdy to vůbec nebere v potaz režim motoru [-X [-X [-X
na ten elektrickej sem taky koukal, ale to už sme někde cenově jinde, než jsem vůbec chtěl bejt :-(
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: LPG

Příspěvek od airwaves »

Mám podtlakový JLM a funguje. Kape kapku za cca 7-8s. Podtlak je velký když uberete pyln, při plném zatížení a potřebě nejvíce mazat je podtlak malý....Co jsem četl na stránkach http://www.gaslube.cz/ tak se mi docela libi elektronicky systém. On totiž dávkuje mazadlo pod tlakem, jednak podle otáček motoru a hlavně díky tomu tlaku tak do potrubí plynu před vstřiky. Čímž je maže a čistí a maj delší životnost. Pročtěte a zvažte i toto. Je tam i povidani o našich motorech a pak test .
Naposledy upravil(a) airwaves dne 22 úno 2014, 07:44, celkem upraveno 1 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
karlitos
*
Příspěvky: 22
Registrován: 06 úno 2014, 00:25

Re: LPG

Příspěvek od karlitos »

Tak to je zajimavy. Opravdu VAP SAVER a nebo ten primaz JLM ? Ja jsem jim totiz vcera volal a ptal sem se primo na VAP SAVER a o tom se se mnou vubec nebavili, nabizeli mi to JLM s tim, ze to jeste nemaji na strankach uvedeny a ze "je to uplne to stejny" ... Nejak sem z toho nepochopil jestli ten VAP SAVER uz nemontujou nebo co ... Je teda fakt ze jsem mluvil podle hlasu s nejakou mladsi pani/slecnou.
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

samozřejmě to "uhonit" bylo myšleno s jistou nadsázkou :-)
jinak teď jsem domluvil s Neptunem a VAP SAVER s rozdělovačem bez kontrolky i s montáží hrubý odhad do 3000,- s DPH dle termínu maximálně do týdne (čekat na termín)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
karlitos
*
Příspěvky: 22
Registrován: 06 úno 2014, 00:25

Re: LPG

Příspěvek od karlitos »

Diky za informace. Muzu se zeptat na kolik ta zastavba VAP SAVER ma prijit ? U :hyu: AP mi rekli cenu kolem 3800,- :roll: Proto premyslim o tom JLM VALVE SAVER, ten by vysel kolem 2500,- (Neptun Harfa)

Jinak se obavam ze "uhonit motor" na Nemecky dalnici nepujde za odpoledne. Ja tady s tim jezdim uz skoro rok, driv jsem to i trochu hrotil na 160 km/h a motor zatim drzi. Jenom se obavamtoho, ze az mi pristi rok na podzim vyprsi zaruka, tak bude muset to auto jit pryc. Do ty doby najezdit tolik, aby se aspon zaplatila prestavba a ochrana ventilu.
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

dnes jsem se byl poptat na montáž vapsaveru u :hyu: HCP, bylo mi řečeno, že dle interní komunikace s vedením by to neměl být problém a vedením to je i doporučeno, teď jde jenom za kolik to jsou schopni namontovat, blbý je to, že si to musíš namontovat za svý i když si myslím, že by to v rámci kulance měla zatáhnout fabrika, protože jenom a pouze jejich nenažranost a chtít se furt v něčem srovnávat se Škodou dospěla do fáze, že ano, my taky máme LPG v "prvovýrobě" , ale nějak se nám to trochu kazí

k tomu dopisu z AP
taky ho tam mají, ale jenom jako zářný příklad jak to "nedělat" :-)
problém byl prý v tom, že AP montovaly LPG do kde čeho i když oficielně to šlo pouze do 1,4 CVVT , si vzpomeňte, na ceníky kde byla ze začátku jenom a pouze 1,4 a až na dotaz s vidinou kšeftu ten plyn dali i jinam no a teď mají máslo na hlavě, protože jim to centrála chce hodit všechno na hřbet a jako neautorizovaní mají asi v tomto směru trochu problém

dále jsem se ptal jak je to dnes, tak auto na přestavbu LPG lze jenom objednat do výroby, tzn, že je tam celá hlava jiná a je tam pod jiným číslem,
takže pro ty co mají origo LPG to chce buďto namontovat vapsaver a modlit se, nebo vyrazit do reichu a tam to na dálnici uhonit a pak reklamovat = pak dostanete už tu novou a správnou hlavu ;-) ale toť otázka co je lepší, jestli šlápnout do bláta, nebo do bahna
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
lukis01
***
Příspěvky: 720
Registrován: 17 dub 2009, 10:25
Bydliště: Ostrava

Re: LPG

Příspěvek od lukis01 »

hmm..zajimavy zpusob....no a napadlo nekoho pozadat o stanovisko HMMCZ?
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
karlitos
*
Příspěvky: 22
Registrován: 06 úno 2014, 00:25

Re: LPG

Příspěvek od karlitos »

No ... neni. Slo o to, ze se na jeden ze servisu obratil zakaznik, ze mu Hyundai nechce uznat zaruku na zaklepany ventily. Jestli sem to pochopil, tak ten servis po dohode s Hyundai pak rozeslal ty dopisy a vratilo se to z obou stran. Zakaznici byli perplex a Hyundai to taky moc neocenila.

Kazdopadne mi bylo doporuceno do toho investovat, protoze ten primaz preci jenom ten motor setri vic nez ten privstrik benzinu. Ale samozrejme zalezi i na zpusobu pouzivani. A u me to vypada treba i tak , ze prez tyden nikam moc nejezdim a na vikend vyjedeme ve ctyrech Berlin - Norimberk, cca 450km, porad dalnice, porad kolem 130 km/h :P

@MODERATOR: Predchozi prispevek se mi nejak odeslal dvakrat. Muze nekdo prosim jeden smazat?
Uživatelský avatar
lukis01
***
Příspěvky: 720
Registrován: 17 dub 2009, 10:25
Bydliště: Ostrava

Re: LPG

Příspěvek od lukis01 »

a ta vyzva Hyundai k montazi je distribuovana nejak oficialne?
ja teda zatim bez vyzvy, je tedy fakt, ze puvodni autorizak, ktery montoval jiz dneas autorizakem neni...
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
karlitos
*
Příspěvky: 22
Registrován: 06 úno 2014, 00:25

Re: LPG

Příspěvek od karlitos »

Zdravim vsechny,

resim jakou ochranu a kde resp. za koli do te nasi I30 namontovat. Nabidka od Hyundai na montaz VAP SAVERU je nekde tesne pod 4000,- jinak spis vsude nachazim zarizeni JLM VALVE SAVER KIT kde i s tim rozdelovacim potrubim na vsechny 4 valce se pohybuju kolem 2500,- Taky o tom vsude basni jak to ma TÜV a ze to testovala nejaka univerzita ... jasny 8) Uz vidim jak nekdo napise: "Vyhodne a mizerne zarizeni na ochranu ventilu :D

Aby v tom byl jeste vetsi bordel, tak jsem nasel JLM VALVE SAVER a jeste JLM Automatický Valve Saver Kit kde je k tomu nejaka ridic jednotka nebo co a cenove je to nad 4000,-

Na rovinu: tu ochranu tam chci dat kvuli tomu, abych v pripade toho, ze se budu prez pravnika hadat s Hyundai, ze motor odesel jeste v zaruce, mel jistejsi pozici. Pevne verim ze do doby nez auto budu prdavat k tomu nedojde! Ale aby mit pak Hyundai davala argumenty ze to musel bejt VAP SAVER a nic jinyho i kdyz uplne stejnyho ... #-o

A taky po telefonatu se servisem mi bylo receno ze po namontovani toho primazu se muze vypnout privstrik benzinu. Vzhledem k tomu ze s autem litam po Nemecku a E10 tam lejt nechci je tu beznej benzin docela zadraho. ](*,)
tempest
**
Příspěvky: 466
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: LPG

Příspěvek od tempest »

Podložky jdou brousit. Nemá smysl je kupovat.
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“