LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Zadnej Vap Saver si do auta nedam, nikdo ho po mne nechtel a zadnej dopis neprisel. Pripadne budu taky resit s DASkou, ktera mi uz jednou obrovsky pomohla, ale za rok mi stejne konci zaruka.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: LPG
Dobry den,
pouzivam Hyundai I30CW koupenou na podzim 2010 (tedy starsi model). Na podzim 2012 byla provedena zastavba LPG, bylo to delane primo u Hyundaie a je tam BRC s privstrikem. Dobra vec je ze za ten cca. 1,5 roku pouzivani s tim LPG nebyl nikdy problem, ted ma auto najeto asi 38000. Nedavno mi od jejich servisu v Praze Sporilove prisel dopis kde se pise :
"... U vozu kterym byl namontovan alternativni pohon LPG, muze dusledkem jizdniho stylu dojit k poskozeni ventilovych sedel, ventilu, pripadne hlavy valcu a motoru. ... Pro vozy z ( ) jiz namontovanym systemem predepisuje (vyrobce) dodatecnou montaz zarizeni pro ochranu ventilovych sedel a ventilu. ... Jedna se o ... VAP saver.
Hyundai Motor Czech s.r.o. timto systemem podminuje pripadne uznani zaruky na vznikle zavady nedostatecnou ochranou ventilovych sedel a ventilu.
Tato dodatecna montaz neni vyrobcem (HMC) hrazena a veskere naklady na dodani a montaz VAP SAVERU hradi majitel vozu."
Docela me tenhle dopis prekvapil. Kdyz jsme pred temi 1,5 lety jednali s Hyundai o LPG bylo nam receno : "Nic neni problem, jen si to tam nechte namontovat, radi vam to udelame, o zaruku na auto tim neprijdete". Ted si mam z vlastni kapsy nechat namontovat ochranu, jinak mi zaruku neuznaji. Vynechame tohle tema, obratim se s dotazem na DASku kdyz uz si ji platim. Trochu tomu rozumim jako: "O zaruku neprijdete ale kdyz vam LPG zjebe motor tak vam ji neuzname"
Rad bych se ale zeptal na jine veci kterym nerozumim :
1. Jakym dusledkem jizniho stylu muze dojit k poskozeni ? Z toho co je v dopise chapu ze kdo nejezdi, nic nepokazi. Pred temi 1,5 roky jsme take neslyseli zadne varovani o nejakem jizdnim stylu ktery mi ponici motor. Problemem je ze posledni dobou jezdim casto v Nemecku delsi streky na dalnicich, tech 130 jet musim abych jim tam nezaclanel. Drazdany - Berlin 200km vetsinu doby kolem 4000 tis. otacek v kuse.
2. Kdyz tam bude ten VAP SAVER, muzou mi vypnout, nebo aspon snizit ten privstrik benzinu ?
Dostal jeste nekdo jiny takovy dopis ?
zdravim - K
pouzivam Hyundai I30CW koupenou na podzim 2010 (tedy starsi model). Na podzim 2012 byla provedena zastavba LPG, bylo to delane primo u Hyundaie a je tam BRC s privstrikem. Dobra vec je ze za ten cca. 1,5 roku pouzivani s tim LPG nebyl nikdy problem, ted ma auto najeto asi 38000. Nedavno mi od jejich servisu v Praze Sporilove prisel dopis kde se pise :
"... U vozu kterym byl namontovan alternativni pohon LPG, muze dusledkem jizdniho stylu dojit k poskozeni ventilovych sedel, ventilu, pripadne hlavy valcu a motoru. ... Pro vozy z ( ) jiz namontovanym systemem predepisuje (vyrobce) dodatecnou montaz zarizeni pro ochranu ventilovych sedel a ventilu. ... Jedna se o ... VAP saver.
Hyundai Motor Czech s.r.o. timto systemem podminuje pripadne uznani zaruky na vznikle zavady nedostatecnou ochranou ventilovych sedel a ventilu.
Tato dodatecna montaz neni vyrobcem (HMC) hrazena a veskere naklady na dodani a montaz VAP SAVERU hradi majitel vozu."
Docela me tenhle dopis prekvapil. Kdyz jsme pred temi 1,5 lety jednali s Hyundai o LPG bylo nam receno : "Nic neni problem, jen si to tam nechte namontovat, radi vam to udelame, o zaruku na auto tim neprijdete". Ted si mam z vlastni kapsy nechat namontovat ochranu, jinak mi zaruku neuznaji. Vynechame tohle tema, obratim se s dotazem na DASku kdyz uz si ji platim. Trochu tomu rozumim jako: "O zaruku neprijdete ale kdyz vam LPG zjebe motor tak vam ji neuzname"
Rad bych se ale zeptal na jine veci kterym nerozumim :
1. Jakym dusledkem jizniho stylu muze dojit k poskozeni ? Z toho co je v dopise chapu ze kdo nejezdi, nic nepokazi. Pred temi 1,5 roky jsme take neslyseli zadne varovani o nejakem jizdnim stylu ktery mi ponici motor. Problemem je ze posledni dobou jezdim casto v Nemecku delsi streky na dalnicich, tech 130 jet musim abych jim tam nezaclanel. Drazdany - Berlin 200km vetsinu doby kolem 4000 tis. otacek v kuse.
2. Kdyz tam bude ten VAP SAVER, muzou mi vypnout, nebo aspon snizit ten privstrik benzinu ?
Dostal jeste nekdo jiny takovy dopis ?
zdravim - K
Re: LPG
oni totiž ještě tak před rokem kapacity tvrdili, že flašlube a podobný vopičí kapky jsou jen záležitost na tahání peněz z kapes zákazníků, ale teď v AGC (kapacity) prozřeli a montují to, protože to pomáhá, nebo přešli na taktiku "chceš to ?? tak si to kup, my ti to rádi prodáme, ničemu to nepomůže, ale taky neuškodí"
už jsem tu někde psal, jestli nestačí náhodou strouhat do nádrže Kalium , podobné woodoo tu již praktikuje severtom , takže by možná stačilo u aut s přívstřikem BA lejt do benzínu benadit,
nějak mi totiž nejde dohromady auto s ŘJ která velmi precizně dávkuje každou molekulu benzínu, se systémem který se nastavuje takzvaně na oko tzn několik kapek za nějaký čas kdy to vůbec nebere v potaz režim motoru
takže k tématu, LPG do koncernu hyu kia dává sebevrah kterej ohrnuje nos nad koncernem VW, u jednoho je totiž ochrana sedel nutná, u druhého nikoliv (říkaj kapacity)
už jsem tu někde psal, jestli nestačí náhodou strouhat do nádrže Kalium , podobné woodoo tu již praktikuje severtom , takže by možná stačilo u aut s přívstřikem BA lejt do benzínu benadit,
nějak mi totiž nejde dohromady auto s ŘJ která velmi precizně dávkuje každou molekulu benzínu, se systémem který se nastavuje takzvaně na oko tzn několik kapek za nějaký čas kdy to vůbec nebere v potaz režim motoru
takže k tématu, LPG do koncernu hyu kia dává sebevrah kterej ohrnuje nos nad koncernem VW, u jednoho je totiž ochrana sedel nutná, u druhého nikoliv (říkaj kapacity)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
airwaves
Aký význam má VSR ak je tam Flashlube? Pri montáži mi bolo uvedené, že môj motor Flashlube nepotrebuje, ale aj napriek tomu som ho nechal domontovať. Mám len základnú nedokonalú verziu, ktorú musím každých 2000 km štelovať, keďže sama znižuje množstvo pridávaného maziva. Spotrebu benzínu mám v zime 0,35 l, resp. 0,2 l na 100 km v lete.
Aký význam má VSR ak je tam Flashlube? Pri montáži mi bolo uvedené, že môj motor Flashlube nepotrebuje, ale aj napriek tomu som ho nechal domontovať. Mám len základnú nedokonalú verziu, ktorú musím každých 2000 km štelovať, keďže sama znižuje množstvo pridávaného maziva. Spotrebu benzínu mám v zime 0,35 l, resp. 0,2 l na 100 km v lete.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: LPG
jj je to tak, když jsem auto kupoval, tak jsem dostal info o přívstřiku, že je aktivované dle zátěže a tak to zřejmě je dodnes, taky jsem hnedle jak přišla informace že se to mění všem na trvalých 20% řval jako protrženej (zde na foru), nemám to udělátko na čtení hodnot LPG takže nesleduji jestli se v tom někdo někde hrabal, v servisu to bylo již minimálně x krát takže času na změnu měli dost a dost, a doufám, že by mi to taky někdo sdělil, že to tak udělali, v tom výčtu je dokonce cca 50 litrů BA vyjeto schválně, buď abych to nevozil furt sebou, nebo že nebyl čas doprdět LPG
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Chápu to dobře že máš spotřebu benzínu 0,46 litru na 100? To by mě zajímalo jak ti ten přístřik nastavili . Koukám se po každé návštěvě LPG servisu co s tím ti kluci vyvedli a ukládám si různá nastavení. A to je teda legrace. Řekl bych, že jim je to úplně jedno...Dokonce v dílně jednoho dovozce LPG zařízení přístřik vypnuli , v dalším servise nastavili od 4300 otáček a v dalším od 3500. Já si to vždy snižoval na 2800. Tak to se mmv dotázni jak to máš s ochranou ventilů. Origo BRC pro by mělo být od 1200 otáček.
VSE rozdělovač s nádobkou na FL jsem si taky domontoval. Vypadá to zajímavě. Osobně bych dneska volil BRC s plnou zárukou ať se s tím pak poperou. Nebo ještě lépe KIU se zárukou 7 let. Hlavně to chce ale jezdit na LPG, ať to stihnete v záruce .
VSE rozdělovač s nádobkou na FL jsem si taky domontoval. Vypadá to zajímavě. Osobně bych dneska volil BRC s plnou zárukou ať se s tím pak poperou. Nebo ještě lépe KIU se zárukou 7 let. Hlavně to chce ale jezdit na LPG, ať to stihnete v záruce .
- Přílohy
-
- DSC06138.JPG (154.73 KiB) Zobrazeno 1144 x
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
ty si dobrej, chceš plyn (máš plyn) a sám píšeš, že to auto na to neni dělaný doby litiny ze škody 120 jsou ty tam a tak relativně levná oprava zaklepaných ventilů se v nekoná , když jsem kupoval auto, myslel jsem si, že a jeho "tovární" zástavba je terno, s výhledem do budoucna jestli to vydrží, nebo nevydrží a dle toho co píšou v AGC, tak možná vydrží, možná ne ale třeba u většiny vozů koncernu vw neni třeba dělat kompromisy, tam to prý vydrží
na druhou stranu musím říct, že mám AGC BRC a zatím naprosto žádný problémy, žádný grilovaný kuře, bez flashlube a přívstřik dle mě minimální
http://www.spritmonitor.de/en/detail/520126.html
na druhou stranu musím říct, že mám AGC BRC a zatím naprosto žádný problémy, žádný grilovaný kuře, bez flashlube a přívstřik dle mě minimální
http://www.spritmonitor.de/en/detail/520126.html
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
-
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 říj 2013, 09:28
Re: LPG
Ahojte plynaři. Mám dotaz ohledně zástavby do i30 1,4. Je to ještě bohužel motor bez tovární úpravy na LPG. To asi znamená hodně levný slušně řečeno, měkké ventily nebo sedla ???. Řeším přesně to o čem zde teď píšete. Origo od Hyu BRC, cukají se že ten motor na to není vhodný (co se zárukou?) a nebo dle vlastního výběru. Slyšel jsem chválu na levný Lovato co má kamarád a chodí mu prý perfektně. Pročetl jsem hodně stran zde v tomto tematu i pár info o havariích ventilů. Podle posledních info co se mi podařilo zjistit, tak prý Hyu doporučuje ochranu ventilů přímazem olejem. Je to i podle mě asi 10x levnější než litr benzínu na 100km. Když začnete zjišťovat, poptávat se v dílnách LPG, poptávat se v servisech Hyu ale i neautorizovaných, v brusírnách hlav, tak moc radostné vyhlídky s motory od Hyundaie na LPG nás nečekají. Dokonce jsem slyšel názor, že všechny tyto továrně neupravené motory s tzv přístřikem skončí do plus minus 100 tisíc km se zaklepanými ventily. No nevím, proto sem píšu. Oni jsou to občas někteří ti mechanici lidoví vypravěči a za všechno mohla nafta, benzín a nebo LPG . Zatím to vidím na Lovato s cenou kolem 23 tisíc plus JML s rozdělovačem VSE za 1450,- .Díky a pohodu všem.
Re: LPG
termoplast je náhrada za měď, která má jen samé nevýhody. Pochopitelně je vedení z jednoho kusu a oproti mědi je termoplast dražší. Takže o šetření to není...severtom píše:...až na to, že ten kouzelník na svém www píše např.:
"K vedení LPG používáme termoplastickou trubku"
...to bych si zkontroloval, zda je z jednoho kusu, protože předpis stanoví, že mezi nádrží a filtrem u reduktoru se na spodku vozidla nesmí nic "nastavovat". Připadá mi to šetření na nepravém místě - ta vedení se odedávna dělají z měděných trubiček a proč asi? Vezměte v úvahu, že spoje jsou těsněny tlakem plynu - roztažením kuželových konců. Ano, plast to vydrží, ale jak dlouho? Oproti mědi...
LPG-Vaněk
www.lpg-vanek.cz
Re: LPG
stejnými termoplastickými trubkami jsou na náklaďácích taženy všechny vzduchový okruhy (i brzdy) nevidím důvod proč by to měli mít napojovaný, ale jak píšeš, pevná měděná oplastovaná trubička je asi lepší, už jenom protože je to k tý ropě netečný a nezlomí se to o hranu (hnedle)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
...až na to, že ten kouzelník na svém www píše např.:
"K vedení LPG používáme termoplastickou trubku"
...to bych si zkontroloval, zda je z jednoho kusu, protože předpis stanoví, že mezi nádrží a filtrem u reduktoru se na spodku vozidla nesmí nic "nastavovat". Připadá mi to šetření na nepravém místě - ta vedení se odedávna dělají z měděných trubiček a proč asi? Vezměte v úvahu, že spoje jsou těsněny tlakem plynu - roztažením kuželových konců. Ano, plast to vydrží, ale jak dlouho? Oproti mědi...
"K vedení LPG používáme termoplastickou trubku"
...to bych si zkontroloval, zda je z jednoho kusu, protože předpis stanoví, že mezi nádrží a filtrem u reduktoru se na spodku vozidla nesmí nic "nastavovat". Připadá mi to šetření na nepravém místě - ta vedení se odedávna dělají z měděných trubiček a proč asi? Vezměte v úvahu, že spoje jsou těsněny tlakem plynu - roztažením kuželových konců. Ano, plast to vydrží, ale jak dlouho? Oproti mědi...
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Tak sorry no, ja davval za BRC 30, tak mi tech 21 prijde dobrejch
(a stejne bych nemenil )
(a stejne bych nemenil )
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT