LPG

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: LPG

Příspěvek od matysekul »

Jojo Pavle,tak si to přiznej.Všici jste kreténi,jen Severtom je letadlo. Kluk má prostě nejlepčí věc na světě a všechno viděl všude byl... :mrgreen:
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

Nemam na ty toje zvasty cas ani naladu a predevsim nemam ve zvyku diskutovat stylem, ktery predvadis ty. Otravujes lidi, podsouvas jim neco, ceho se diskuse vubec netyka a jeste na to chces odpovedi. Jsi typickym pripadem sociopata, coz mas nejen napsany v podpisu, ale jeste to krasne demonstrujes.

Ze jsem psal o motoru z Polska je prosim te ve vztahu k jake pasazi teto diskuse? Ty uz nevis co driv, vid? Samozrejme, ze pokud by se vyskytl problem, ktery bych neopomijel i na tvem miste, jsem pripraven ho resit i jinym motorem. Ano, to jsem zde psal a vubec nikde to nepopiram, nebot, jak jsem jiz podotkl, zde o tom nebyl zadny naznak diskuse. Nerozumim teto pointe. Vubec ti nerozumim. A ani nechci.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

Tak fajn, luboshak má najeto 5 tkm a je rád, že má AGC s přívstřikem. Uvádí další výhody přestavby, které v žádném případě nezpochybňuji. Jen bohužel když si vybral AGC, tak pokud nechce riskovat motor, musí obětovat benzín. H ladí mapy za pochodu a obtěžuje tím zákazníky. Nicméně hrůzy o omletých vačkách na předchozích stranách se týkají provedení a materiálu motoru - přímaz jistě nebude mít vliv na zničení vaček, ty jsou hodně daleko od ventilů :-) To byl "páteční kus" auta a zatím to nikdo nevyvrátil.

Luboshak: ocením, když budeš psát další zkušenosti, jsou cenné pro všechny, kdo podlehli H masáži.

Hardcam: nemáš argument, proto děláš krok stranou. Je to průhledné.
Já argumenty mám, když jsem si bral leták, na který odkazuji níže, byla na všech pultech techniků v našem dealerství samolepka s textem "Mimo autorizovaný servis? Děkuji - nechci". Málem jsem se rozesmál, jak mi to připomnělo poutače VZP s hercem Pavlem Křížem a podobnou hláškou o změně pojišťovny s podepsáním smlouvy na ulici.

Tyhle primitivní triky působí jen na primitivní lidí. Pokud se bavíme jako ne úplní primitivové, tak H jen potvrzuje, že dává auta za dumpingové ceny a hojí se na servisu. Dobře jsem udělal, že jsem si H vybratl.

Na druhou stranu, k tvé "diskusi" o tom, že se H přestavba vyplatí, počítej se mnou - já jezdím za 7,5 litru LPG + 0,5 litru na starty, celkem tedy 100 km za 7,5*16,90 (to není nejlevnější plyn ONO, ale cena Shellu a Lukoilu) + 0,5 * 35,90 (ditto). ONO má ceny 15,90 a 34,50, ale i se "značkovým" palivem jedu za 126,75 + 17,95.

Ty jsi napsal 8 l plynu + 1,5 l benzínu, v tom nemáš starty, ale nevadí, jedeš o (8*16,90+1,5*35,90)/(7,5*16,90+0,5*35,90) dráž. V číslech je to 181,85/144,70, tj. jedeš o 25,7 % dráž než já.

Pravda bolí, že? Autorem výroku, že jsi LPG instaloval, abys ušetřil, a když tak vyměníš motor za 10 000 z Polska, jsi ty. Nechtěj, abych ho dohledal, protože to zvládne kterýkoli návštěvník, a nám začíná dlouhý vikend, hádat se můžeš leda s někým jiným.

Ještě důkazy, o které si pořád říkáš - tady jsou:

Leták H, kde se nepíše nic o nutnosti přívstřiku ani o nutnosti jezdit na štelování tak, jak se H učí nastavovat vlastní systém (a jak na zákaznících zkouší, co vydrží):

http://www.imghosting.cz/images/99h_letak.jpg

Na otázku, jak je který systém kvalitní - motor mi udělá stále stejnou maximálku na mém testovacím úseku, tp by s podpálenými ventily nezvládl...

Moje svíčky (na fotce jedna, ale všechny mají stejnou barvu i neměřitelné opotřebení) po 50 000 km, si můžeš prohlédnout na odkazu níže.

http://www.imghosting.cz/images/49h_svi50t.jpg

Jsem ochoten zajet k tobě, půjčit si měrku komprese, když mi slíbíš, že mi případně vyměníš indukčky, které se při protáčení motoru s odpojenými svíčkami zničí.

Na starších H se rády prorážely, když byly špatné kabely (někteří výrobci umí udělat indukčky věčné, jiní ne, u H se zatím ví, že odcházely, možná že nové už budou držet - moje zatím drží):

Doplňuji (předběhnu tvé "argumenty"), že leták si může každý vzít na svém H dealerství, ty ho máš určitě k dispozici. Nikde v celém textu se nepíše o přívstřiku, slova "kombinace obou paliv plynu a benzínu vám zajistí vyšší dojezd" je buď klamání spotřebitele, nebo se musí vykládat pouze jako to, že 2 nádrže jsou víc než jedna

Pořád nelituji, že jsem si vybral dobré auto, které je moderní a je nabízeno za fér cenu s tím, že kavky se nechají oškubat v servisu.

Za třetí a to je opravdu má prosba, abys nezapleveloval toto fórum: piš prosím, na co si mají zákazníci H dávat pozor, nebo kdy tvůj motor dosáhl nájezdu 50 000 km, v jakém stavu jsou svíčky, komprese atd.... až na úplný konec pak můžeš hanit cizí LPG systém.

Když už budeš chtít dělat krok stranou, vyvrať mi prosím to, že tvrdím: Fiaty a Hyundaie prodávané naším ofiko H dealerem jsou z fabriky (myslím slovenskou motorárnu Kia) zcela bez úprav a přestavují se až následně neptej se, proč si to myslím, já to vím

Pěkný a klidný víkend všem...
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
Luboshak
**
Příspěvky: 298
Registrován: 14 led 2008, 12:43
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od Luboshak »

No, když si přečtu ty odpovědi od AGC, jsem rád, že tam ten přívstřik mám :-).

Zatím najeto za 2 měsíce 5tis., žádný problém, vše funguje jak má. Po doštelování po 2500 km vycházejí provozní náklady líp než na začátku. Teď cca 7l LPG a 1,5l N95 (celkem včetně studených startů, přívstřiku). A teď jsem dokonce po 500 km natankoval jen 30 l LPG, t.j. 6 l na sto. Provozní náklady vycházejí při cenách ONO u LPG a N95 jako ekvivalent 4,7 l N95 na sto. Po okreskách na 4. Předtím dlouhodobý průměr 7,3 l N95 na sto. Teď jezdím o poznání svižněji, nesleduji okamžitou spotřebu a jízda mě víc baví. Po dálnici jezdím 130-140 a ne 110-120 jako dřív. Spokojenost.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

Ty to musis mit v zivote tezky.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

mmv "!!! sakra !!! já mám motor ty máš motor, na tom se snad shodneme, je- li můj z bláta, tan tvůj bude taky takovej, otázka zní, proč tvoje zástavba bez přímazu a přívstřiku vydrží a moje ne !!! a nechci se hádat !!! "

Tak se nehádej - ty tvrdíš, že všechny motory jsou z bláta, já tvrdím, že za selhání konkrétního motoru může konkrétní přestavba nebo její nesprávné nastavení nebo prostě šlo o "páteční motor".

Promiň, ale strach majitelů továrních přestaveb je jejich problém, ne můj, a dokud se budou hádat o tom, že můj motor prý zemře, budu jim jen dokola psát, jakou mám spotřebu, nájezd a no problem.

Pokud to někomu vadí, je to důkaz jeho argumentační nouze.

Cituješ AGC, to je zrovna ta firma, jejíž přestavby motorů H mají problémy, že? :-) to že ji někdo autorizoval, nemá žádný vliv na to, že třeba neumí instalovat LPG.

hardcam "a vkladas do ust neco, co nikdo nerekl. Neznam duvod, proc to delas timto stylem, ale zkus jednat trochu ferove"

Lžeš, tvůj problém. Výše odpovídám mmvovi na jeho dotazy, dělám to pořád, i když už je dávno jasné, proč se se mnou hádá. Můj systém funguje pořád a skvěle, jiné systémy fungují jak kdy a píšou to jejich uživatelé.

"Nikoliv, ze s tim meli pocitat, ale melo jim to byt sdeleno a pokud pujdeme do detailu, pokud do neceho hodlam investovat 30 tisic, dost si o tom prectu a nejde si na netu nepovsimnout, ze se instalace provadi s VSR."

Tak to jsi těžce ujel, když si někdo koupí i30, není povinen hledat na netu zkušenosti s takovými detaily jako je značka LPG systému. Za prvé to H dlouho tajila, za druhé H dlouho vůbec nevěděla, jaké nastavení má použít. To je jasná odpověď na to, proč kecáš - běžný kupující neměl šanci zjistit, že mu H bude po dobu 5 let záruky při potížích měnit nastavení a při dalších potížích měnit díly v motoru.

Chápu tvé rozčilení, protože jsi pupeční šňůrou spojen s H. Dokonce obdivuji tvé schopnosti sehnat levné díly, dělej to prosím dál, ale přestavbu H ať obhajuje ten, komu najela bez potíží víc než ta moje.

Tvé PS: nehádám se, když bude majitel H představby v servisu jen jednou po 2500 km, tak bude jistě spokojen. Ovšem jen když mu po 2 letech neodejde motor, to chápeš. Že to není pravda, je fakt. Že jsou prohlídky LPG vestavby povinné po 20 000 km, je také holý fakt.

Pravda bolí, že?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

severtom: prekrucujes a vkladas do ust neco, co nikdo nerekl. Neznam duvod, proc to delas timto stylem, ale zkus jednat trochu ferove :wink:
Nikoliv, ze s tim meli pocitat, ale melo jim to byt sdeleno a pokud pujdeme do detailu, pokud do neceho hodlam investovat 30 tisic, dost si o tom prectu a nejde si na netu nepovsimnout, ze se instalace provadi s VSR. Prijimaci technik je svym zpusobem prodejce, potrebuje prodat a proto bohuzel mlzi, zapomina a nebo lze. Dalsi vec je ta, ze byli taci, co o tom sice vedeli, ale prepocitali se. Ono jezdit za 8 litru plynu + k tomu 1,5 litru benzinu je sice porad pekna uspora, ale chapu, ze z ni leckdo nebude odvareny. Ja odvareny jsem, protoze moje propocty pri defensivni jizde odpovidaly 2,8kc/km, cili urcite pochopis, ze uspora 1Kc/km pri najezdu 30tkm se u me muze rovnat orgasmu. Jizdu si vic uziju a za 30 litru se muzu jet vykoupat k Balatonu.

P.S: ta tvoje poznamka o doladeni je s prominutim trapna, kontrola po 2500km je povinna a myslim prospesna. Mimochodem, tady na foru bylo problemovych aut s LPG za ty roky nepocitane, s BRC, privstrikem a autorizakem nemela spolecnyho vubec nic. Pro me to byla vyborna antikoncepce, proc LPG nechtit, ale na podzim rozhodly finance a modlitba, ze to bude OK.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

!!! sakra !!! já mám motor ty máš motor, na tom se snad shodneme, je- li můj z bláta, tan tvůj bude taky takovej, otázka zní, proč tvoje zástavba bez přímazu a přívstřiku vydrží a moje ne !!! a nechci se hádat !!! přečti si diskuzi AGC tam na otázku, mám auto xy musím mít nějaké řešení ochrany ventilů ??? kde u některých značek (motorů) je napsáno
a)
VW pasat 1,8T 110kw
Dobrý den. Váš typ vozidla nevyžaduje ochranu ventilů

Peugeot 207 1,4 16v 65kw
...V průběhu provozu vozidel Peugeot s LPG se nepotvrdila nutnost použití ochrany ventilových sedel

Citroen Xsara 1.4i
Dobrý den. Ne, podle našich zkušeností u těchto vozidel není nutná ochrana ventilů.

ŠKODA FABIA 1.2 HTP má tvrzená sedla ventilů, nebo je lepší přimazávat??
...Vozidla koncernu VW, tedy i vaše ŠKODA FABIA 1.2 HTP nepotřebují ochranu ventilových sedel.


b)
FORDU FOCUS
...přimazávání je nutné.Máme za sebou několik desítek přestaveb vašeho typu vozidla

Dobrý den, prosím o informaci jaké motory jsou pro přestavbu LPG nejvhodnější? Uvažuji o koupi vozu cca do 100 tis od roku výroby 2004. Např, fiat Stilo, Grande Punto, Renult Thalia, Hyunday Acent nebo Elantra. Vím, ale že např, japonské a korejské automobilky ( ale i ford, protože má stejné motory s Mazdou) nepoužívají tak kvalitní materiál na ventily a dochází k upalování ventilů. Normálně by ten motor najel 300 tis bez zásahu, ale na LPG má podpálené ventily cca po 50 tis. Proto bych si rád od Vás nechal poradit, jaký motor je vhodnější a kterému se raději vyhnout. Dá se říct, že starší motory jsou pro přestavbu vhodnější?
...Dobrý den.Vhodnost montáže LPG zařízení do jednotlivých typů motorů, lze snad částečně posuzovat pouze podle četnosti problémů při montáži a provozu. Vámi vyjmenovaná vozidla kromě typů Hyundai (zde se doporučuje přimazávání ventilů systémem VSR nebo VAP SAVER) jsou co do hlediska montáže a provozu bezproblémová.



... z toho mi prostě vyplývá jeden závěr a to ten, že jsem při výběru vozu s provozem na LPG šáhl vedle !!!

čili celá otázka zní, ; proč :hyu: přistoupil na "fabrickou" zástavbu do svých aut když tyto na to nejsou dělané ????
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

Sorry, ale jak se říká, teď jsi "sám sebe zastřelil" :-)
První dva řádky tvého dlouhého postu - píšeš:

"ehm, ale ty taky koukám nečteš vše, nebo jenom co se ti hodí
a teď budu jenom teoretizovat"

Takže, čtu vše, navíc jsem čekal, že se budeš hádat, a když tedy včera přede mnou jel Fiat Doblo, loňský model, s nálepkou LPG, jel jsem za ní až do autorizáku H, kde jsem i30 kupoval. Byli velmi ochotní a dali mi šroubek do zadního blatníku, při té příležitosti jsem si vzal krásný leták, kde H píše, že investice 30 až 50 tisíc se rychle vrátí.
Mohu ti ho vyfotit. Opravdu si myslíš, že za 30 tisíc H mění nějaké díly v motoru? Ani náhodou. Přitom to je častý "argument" odpůrců neautorizovaných přestaveb.
Náš místní H dealer už také dlouhá léta prodává plynové Fiaty. Dováží je z fabriky, standardní auto, a vozí na přestavbu do HK. Toť vše, žádné úpravy v motoru.

Pokud jde o tvůj přívstřik, ten kritizovala spousta uživatelů, a nedivím se jim, protože o spotřebě benzínu na přívstřik jim nikdo nic předem neřekl. Ten leták ti sem dám, protože ani tam není o přívstřiku ani slovo. Je tam pouze to, co jsem citoval výše, tedy že se investice 30 až 50 tisíc rychle vrátí.

Jak je to ve skutečnosti s návratností H systému, už tu zaznělo dostkrát. Sám píšeš, že motor je prý z bláta, a tomu tedy bude odpovídat stále častější nastavení trvalého přívstřiku na garančkách... a stále většího množství.

Je tu přece dost témat, kde majitelé popisují, jak je vyfakovali s hlučným a netáhnoucím motorem provozovaným POUZE na benzín - že prý vlastnost auta, špatné palivo (tankujte N98) atd.

Vůz i30, který stál
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

ehm, ale ty taky koukám nečteš vše, nebo jenom co se ti hodí
a teď budu jenom teoretizovat, protože se tu neukázal žádnej co má přestavby na starosti ať už v :hyu: nebo kdekoliv jinde.
Já kupoval auto květen 2012 a dle zdělení prodejce jsem měl nastaveno až 20% od cca 3600 otáček, to znamená, že firma AGC potažmo :hyu: se domnívá, že základ (rozuměj motor) není stavěnej na holý provoz na LPG , pak následně cca v říjnu zde lidi hlásej, že mají přívstřik 20% trvalý a těm co to do té doby měli na 20% až od 3600 otáček to předělávaj při první příležitosti také na "trvalý" přívstřik a z toho se dá usuzovat mnohé (jak psal airwaves)
technici :hyu: nedávali na školení u p.Patakyho pozor a každej to seřizuje podle toho co si pamatoval ze školení v AGC
nebo ten základ (motor) je ještě větší sračka než si :hyu: myslel a tak nařídil přenastavit všechny auta na perm 20%
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 50#p393940

a teď proč to celé opakuju... servrtome, ty máš snad jinej motor jak my ostatní ??? že říkáš že my máme (budeme) mít vychrochtanej, vydřenej, zadřenej, vyžvejkanej... atd. motor jenom proto, že sme si to nenechali udělat u ... (garážovýho mechanika) a udělali sme tu chybu že to máme od :hyu: (AGC/BRC) ????

co mi brání říct v :hyu: aby na nastavení VSR potažmo plynu nešahali ??? snad jenom formulka "pane, ale to pak přídete o záruku na dotčené části (motor)" o kterou ty jsi už asi přišel, nebo nepřišel ???

a bavíme-li se o naprosto stejném motoru cvvt viz níže
z diskuze firmy AGC http://www.lpg-autogascentrum.cz/forum/
cituji :
Dotaz: ... Předmět: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 07:14:31
Dobrý den, uvažujeme o přestavbě na lpg systém u 1 rok starého vozu KIA CEED SW 1.4 CVVT. Někde jsem četla, že Vaše firma je oficiální dodavatel systému lpg pro vozy KIA pro přestavbu bez ztráty záruky (7let). Můžete mi, prosím, sdělit, který systém je tedy oficiálně pro vůz KIA CEED SW 1.4 CVVT doporučen? LOVATO Easy Fast Smart s přívstřikem benzínu? Jaké hodnoty přívstřiku - otáčky, procenta - je nutné nastavit, aby byl ventily chráněny? Nebo byste nám doporučil jiný systém lpg? Jaký a proč? Děkuji.

Odpověď: Autogas Centrum Předmět: RE: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 07:43:09
Dobrý den. Potvrzuji, že jsme oficiálními dodavateli zařízení LPG pro firmu KIA v ČR. Po úspěšně provedených testech bylo vybráno zařízení Lovato Easy Fast Smart s možností přístřiku benzínu. Parametry přístřiku jsou našim know-how. Parametry se můžou lišit podle typu vozidla, výkonu atd. Na základě průběžných kontrol stavu ventilů a podle množství najetých km, tyto parametry upřesňujeme. Prodlouženou záruku je nutné před montáží domluvit u Vašeho prodejce. S pozdravem Ing.Pataky - technik

Dotaz: ... Předmět: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 09:00:32
Kolik tedy bude s tímto přívstřikem benzínu u LOVATO Easy Fast Smart výsledný poměr spotřeby benzín/LPG - 3% benzínu a 97% LPG, nebo třeba, jak někde píší, až 20% benzínu a 80% LPG? To už by ekonomika provozu na lpg byla někde úplně jinde... Děkuji za odpověď.

Odpověď: Autogas Centrum Předmět: RE: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 09:21:58
Aktivace přístřiku je od určitých otáček a výkonu motoru. Spotřeba benzínu je závislá na stylu jízdy a provozování vozidla.(městský provoz, dálniční, převládající horský terén atd.) Rozsah spotřeby se tak může pohybovat od ½ litru benzínu i do 1 ½ litru na 100 Km. Je to individuální. Na druhé straně, případné zaklepání ventilů by si vyžádalo vyšší náklady na opravu, než jsou výdaje na přístřik benzínu. Se souhlasem firmy KIA by se alternativně mohl použít systém externí ochrany VAP SAVER+VSE (více zde na stránkách), kde jsou provozní náklady nižší. Ing.Pataky - technik
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

mmv: to, že tam zákazníci s tovární přestavbou musí cákat benzín, je věc, na kterou si sami a opakovaně stěžují. Hard píše, že s tím měli počítat, ale oni jsou naštvaní oprávněně, když jim to nefunguje po dodání a musí se vracet a servis to na jejich autě odlaďuje. Přidej si k tomu, že si tady přečtou (od jiných), že někdo má nastaven přívstřik vždy, jiný od určitých otáček... slušná vizitka pro H jako takovou nebo její autorizáky.

Zákazníkovi je to jedno - investoval do "záruky" min. o 10 tisíc víc a co dostal? To už tu napsali jiní.

Ve věci o pár příspěvků výše, tj.:
já si nemyslím, že mám jiný systém jak servertom, ve smyslu horší nebo lepší, akorát jsem se chtěl vyhnout u nového auta právě problémům se zárukou tak jsem volil takzvaně "fabrickou" zástavbu se zárukou jako na celý vůz, to že to udělal pouze papírově aniž by věděl, jestli to ty verky vydrží je jenom smutná událost

...se plně shodnem - neříkám, že máš horší systém, jen prostě reaguji na stížnosti ostatních na fabrickou přestavbu tím, že jim popisuji, co funguje. Mohli se rozhodnout, jak chtěli, výsledek svého rozhodnutí denně pociťují.

Víš, jakmile se v diskusi objeví informace o "zkrachovalých přestavbových firmách", říkám si, že diskuse přeci jen měla smysl - když se ukazuje, že právě takoví zaměstnanci přestavují na LPG v H autorizácích.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

moje 2 předchozí přestavby byly HLPropan a taky to prý neni firma NO.1 před dvema lety u nich výměna nádrže za 3,5k a naprostá spokojenost, já jenom nechápu že servertom tu furt básní o svý zástavbě jako o tom nejlepším a my ostatní sme jenom povl kterej tam musí k tomu cákat ještě benzín nebo jiný sračky aby to vůbec fungovalo a že jemu se to rozhodně stát nemůže, to že mám autorizovanou zástavbu jěště neznamená, že si nemůžu vyšroubovat svíčky a podívat se do motoru, nebo snad nemůžu ???
osobně myslím, že se mýlí, základ špatný a nezachrání to ani to, že to plyn stříká na d+lohu nebo vedle , ale jak říkám, je to má domněnka a ničím nepodložená :-)
rozhodně to nemá znít nijak naštvaně, ale když budu brát naštvanost 5ti% lidí co maj AGC :hyu: přestavbu proti 5ti% lidí co maj tvojí zástavbu v motoru CVVT tak se bavíme o vzorku 100 lidí s BRC (=5 lidí), proti tvé (=ještě ani jeden) nebo myslíš že tvá zástavba je rozšířenější ???

jinak mě je šumák co tam kdo má, jenom mě děsí politika :hyu: že montuje něco co zřejmě nemaj obecně rády motory CVVT a je jedno jestli je to od pepy nebo franty, chápeš ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

Nevim, neznam podrobnosti, ale s Hyu/BRC to nic spolecnyho nemelo, tedy predpokladam, ze ani s AGC. Nicmene mnozi ocenili, ze aspon par servisu se za svoji montaz dokaze postavit. Stejne tak nektere servisy nabizi 7 let zaruku na Hyu, ale opet se jedna o iniciativu jednotlivce.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

harde, ten autorizák to dělal asi tak jako teď, pataky proškolil "x" techniků a dovolil jim dělat na jejich (AGC) povolení přestavby s tím, že si to :hyu: bere jako vlastní, ale před dřevními dobami kdy pro :hyu: bylo LPG sprostý slovo to musel dělat :hyu: servis na papíry nějakýho svýho zaměstnance (rozumněj zkrachovalá LPG přestavovna) rozdíl bude nejspíše v tom, že dnes školení technika :hyu: platí samo :hyu: , já si nemyslím, že mám jiný systém jak servertom, ve smyslu horší nebo lepší, akorát jsem se chtěl vyhnout u nového auta právě problémům se zárukou tak jsem volil takzvaně "fabrickou" zástavbu se zárukou jako na celý vůz, to že to :hyu: udělal pouze papírově aniž by věděl, jestli to ty verky vydrží je jenom smutná událost :-(
add severtom to samé
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

mmv: právě že se jen domníváš, mou značku neznáš, protože nečteš, ale je jiná než ta s problémem. Taky s přestavbou H už tu byly popsané 2 problémy, kromě jiného z tou nákladnou opravu, kterou na mě chystáš :-)
Víš, když si měním olej, filtr, kontroluji odtrh svíček, tak vidím, co se v motoru děje. Na svíčce vidím i případné rozdíly komprese válců - žádné nejsou. Budu-li mít podezření, včas připojím místo svíčky měrku.
Jediné co mi na motoru vadí, jsou hydroštely, tam se bez demontáže na nic nepodíváš, nevíš, jak se vůle časem vyvíjejí. Problém prozradí až hluk/snížený výkon a to už máš ventily podpálené. Nečiní mi problém štělovat ventily šroubkem-matkou, mám to tak na motorce a funguje to parádně, štelování je věc deseti minut i s demontáží/montáží krytu vaček.

Zníš tak naštvaně a ještě si myslíš něco o garáži... ne, kdepak, auto jsem vybíral pozorně, stejně tak i plynaře. Když někdo předělává nová auta autoškolám, tak to není žádný blbec a zkušeností má dost. Už jsem taky odpovídal na soukromou zprávu, kde chtěl jeden místní uživatel kontakt :)

Hardcam ti taky odpověděl moc pěkně.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“