jo...a na cepicce co ma na konci je napsane 7 I 0...to takhle jednou prisla borka do mototechny, ze ji chybi v aute ten dil, co je na nem napsane 710FISHkaa píše:a pro ty kteří netuší - v motorovém prostoru je taková žlutá tyčka, tu když vytáhnete (motor v klidu, rovné stání), tak uvidíte aktuální hladinu motorového oleje v motoru
LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
- Reklama
Re: LPG
Přečti si můj příspěvek znova. Teď je v díře na motoru spínač (tlakový) a na palubce kontrolka. Můžeš vyměnit spínač za čidlo, které dává proměnný signál. A ten zobrazíš budíkem. Co na tom nechápeš? Můžeš si dát i kombinované čídlo a měřit tlak i teplotu, ale tlak úplně stačí.pietro32i píše:Ja som bol v tom, že na benziňákoch nemáme kontrolku mazania/hladiny oleja, ale práve kontrolku tlaku oleja...severtom píše:...kontrolku mazání motor má a kdybych se v tom chtěl vrtat, dám místo spínače čidlo tlaku a budík na palubku.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
a pro ty kteří netuší - v motorovém prostoru je taková žlutá tyčka, tu když vytáhnete (motor v klidu, rovné stání), tak uvidíte aktuální hladinu motorového oleje v motoru
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: LPG
Benziny maji jen kontrolku tlaku oleje, nikoliv hladiny.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Ja som bol v tom, že na benziňákoch nemáme kontrolku mazania/hladiny oleja, ale práve kontrolku tlaku oleja...severtom píše:...kontrolku mazání motor má a kdybych se v tom chtěl vrtat, dám místo spínače čidlo tlaku a budík na palubku.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: LPG
Redší je dobrý na zimu a krátke trasy. 0w30 som používal v diesly a po 345 000km ešte dobre slúži niekomu inému.severtom píše:Čím víc Shell, tím řidší olej
Řidší neznamená lepší. Je to eko šílenství, nic víc.
V i30 mám tiež 5w40- to je pre benzín akurát.
S ostatným súhlasím.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Čím víc Shell, tím řidší olej
Řidší neznamená lepší. Je to eko šílenství, nic víc.
I s nejlevnějším olejem splňujícím specifikaci A3/B3 ti auto musí dlouho sloužit.
U benzínu nemusíš vybírat olej podle bezpopelnosti při spalování a dalších nových kravin.
Řidší neznamená lepší. Je to eko šílenství, nic víc.
I s nejlevnějším olejem splňujícím specifikaci A3/B3 ti auto musí dlouho sloužit.
U benzínu nemusíš vybírat olej podle bezpopelnosti při spalování a dalších nových kravin.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
severtom
Olej používam vlastný, od novoty tam dávam Shell, ktorý predpisuje výrobca a žrať začal až teraz (cca. 0,3 l/5000 km). Tiež si myslím, že to nebude LPG. Možno ten motor je naozaj z blata
Olej používam vlastný, od novoty tam dávam Shell, ktorý predpisuje výrobca a žrať začal až teraz (cca. 0,3 l/5000 km). Tiež si myslím, že to nebude LPG. Možno ten motor je naozaj z blata
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: LPG
mmv: taky nemám origo H, na to, až se zde objeví hrůzné zkazky z jejího provozu, jsem fakt nečekal.
caruser: olej si měním sám, liju po rysku vždy ve stejné garáži, kde i parkuju, a vůbec mi neubývá.
Tvůj úbytek nebude souviset s LPG vůbec nijak. Buďto ti servis nalil super hyper moderní řídký olej, takže ti nejspíš odejde spodek i vršek motoru, nebo motor točíš víc než já a to si pak něco vezme.
Shelly Ultra Infra Mega Dr. Fuchs jsou k ničemu, sice v testech šetří palivo a servisu dávají vydělat, ale motory NIČÍ. Automobilkám dovolí prodat více aut, to je celé.
Jediný předpis oleje v korejské dokumentaci je ACEA A3/B3. Viskozita se určuje podle provozní teploty okolí, můžeš dát 5W30 i 40. Dávám 40. Olejové čerpadlo se nerozláme, filtr je dost velký, jiný než originál nekupuju, kontrolku mazání motor má a kdybych se v tom chtěl vrtat, dám místo spínače čidlo tlaku a budík na palubku.
caruser: olej si měním sám, liju po rysku vždy ve stejné garáži, kde i parkuju, a vůbec mi neubývá.
Tvůj úbytek nebude souviset s LPG vůbec nijak. Buďto ti servis nalil super hyper moderní řídký olej, takže ti nejspíš odejde spodek i vršek motoru, nebo motor točíš víc než já a to si pak něco vezme.
Shelly Ultra Infra Mega Dr. Fuchs jsou k ničemu, sice v testech šetří palivo a servisu dávají vydělat, ale motory NIČÍ. Automobilkám dovolí prodat více aut, to je celé.
Jediný předpis oleje v korejské dokumentaci je ACEA A3/B3. Viskozita se určuje podle provozní teploty okolí, můžeš dát 5W30 i 40. Dávám 40. Olejové čerpadlo se nerozláme, filtr je dost velký, jiný než originál nekupuju, kontrolku mazání motor má a kdybych se v tom chtěl vrtat, dám místo spínače čidlo tlaku a budík na palubku.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
mě se zas nelíbí ta firemní zástavba od před 3mi lety, oni to ale nabízejí nepoměrně kratší dobu jak 3 roky ??? myslím tím jako příplatkovou položku v ceníku, nebylo to jenom od tolerovaný a na papíry nějakýho garážovýho specialisty ??? každopádně když se museli použít podložky, tak ventily byly zaklepaný, jde jen o to, jestli by se to nestalo i na benál
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Díky moc za to, žes to napsal konkrétně.
Takže - Stag ŘJ - špatná mapa, přímaz to samozřejmě neochrání, to je jen pověra.
Vydřená vačka s LPG nesouvisí vůbec - bláto ve výrobě nebo "páteční auto".
Takže - Stag ŘJ - špatná mapa, přímaz to samozřejmě neochrání, to je jen pověra.
Vydřená vačka s LPG nesouvisí vůbec - bláto ve výrobě nebo "páteční auto".
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Dle sdělení servisu bylo prvotní podezření na přidřený ventil - což se prý nakonec nepotvrdilo.
Systém Stag 400, přestavba provedena v autor. servisu před třemi lety, přimaz typu VAP Saver, bez přívstřiku benzínu.
Systém Stag 400, přestavba provedena v autor. servisu před třemi lety, přimaz typu VAP Saver, bez přívstřiku benzínu.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
Psal jsi:
Mám pro příznivce LPG bohužel špatnou zprávu. Po ujetí cca 60 000 km na LPG mi začal svítit "check engine" a spotřeba šla více jak o 1 litr nahoru, i když mám vše pravidelně servisováno a od začátku používám přímaz ventilů. V čem je problém? Rozhozená vůle ventilů + 1 přidřený ventil, oprava cca 10 000 Kč ......
Takže přímaz = přívstřik = H přestavba? Pokud ne, tak jaký konkrétní systém?
Odcházející ventily vyřešené výěnou 1 ventilu nebo 4 podložek, to není skutečné řešení.
Mám pro příznivce LPG bohužel špatnou zprávu. Po ujetí cca 60 000 km na LPG mi začal svítit "check engine" a spotřeba šla více jak o 1 litr nahoru, i když mám vše pravidelně servisováno a od začátku používám přímaz ventilů. V čem je problém? Rozhozená vůle ventilů + 1 přidřený ventil, oprava cca 10 000 Kč ......
Takže přímaz = přívstřik = H přestavba? Pokud ne, tak jaký konkrétní systém?
Odcházející ventily vyřešené výěnou 1 ventilu nebo 4 podložek, to není skutečné řešení.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor