LPG

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
Vladak
**
Příspěvky: 140
Registrován: 15 pro 2010, 21:13
Bydliště: Břeclav

Re: LPG

Příspěvek od Vladak »

Je velmi zajímavé zde sledovat myšlenkové "pochody" některých lidí, kteří také jako já sedli na lep pětileté záruce, ale ještě ji nevyzkoušeli protože mají "své důvody" ale s jistotou právníka Vám řeknou, že na toto a toto se záruka v žádném případě nevztahuje na základě toho, že kamarád mého kamaráda má přítele a jeho sestra má hyu a....
A tím tady odrazuje další, aby to jen vyzkoušeli vyreklamovat a naučili sebe a hlavně ( slušní mi prominou) některé trotly v hjondé servisech, že pětiletá záruka není jen televizní reklama.
Pokud Ti Hyu potvrdí, že problémy jsou kvůli tomu, že nejezdíš na N98 a máš auto do půl roku staré, pak není co řešit a přejdi k vedlejšímu okýnku a auto vrať.
Pokud s touto závadou dotyčný stále jezdí, pak je po stránce reklamací neasertivní a bez argumentů nebo se tuto závadou ukájí či si na ni vlastně zvykl jako na vlastnost, protože býval traktoristou a nechá si i nakukat, že klima, která mu v létě topí, to je taky vlastnost.
Reklama
 

tomyk
*
Příspěvky: 47
Registrován: 09 bře 2013, 07:13

Re: LPG

Příspěvek od tomyk »

Podle mne hlučné cvakání motoru kolem 2500 ot/m svědčí o nějaké nekvalitě nebo závadě a proto by výrobce měl počítat minimálně tak, že toto odstraní.

Abych ale neodbíhal o tématu LPG zajímalo by mne jak by mi zdůvodnili, že hlučné cvakání motoru kolem 2500 ot/min má souvislost s použitým typem pohonných hmot.

Proto bych raději na autě zpočátku nakroutil jen benzínové kilometry a LPG nechal namontovat až pak někde mimo :hyu: u odborníků.
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

... tak ještě doplnění... o téma vedle se objevil první příspěvek o "opravě" chrastění výměnou více než jedné součástky, poprvé, s výsledkem, cituji:

U mě výměna několika dílů v převodovce zatím pomohla a auto za studena nechrastí, teda až na takové hlučné cvakání v motoru okolo 2500rpm. To ale po zahřátí motoru přejde, tak to nijak neřešim. Opravu převodovky jsem absolvoval někdy začátkem dubna 2012 (viz moje komentáře výše). Od opravy jsem najezdil cca 10000km a občas vypnu rádio a poslouchám auto a zdá se že už nic nechrastí

Hned nad tím je příspěvek ze Slovenska, kdy majitele prostě vyfakovali, "vlastnost auta".
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

[quote="mixomix]severtom: tys to řešil mimo předpokládám bokem mimo :hyu:. Taky by mne zajímalo proč mi tam ten zkur... přívstřik nabízí. V techničáku mám N95 - takže taknovat N98 mi přijde jako chabý argument (leč kvalitní útěr).[/quote]

Vida, hned je to příklad přístupu H. Díky za potvrzení.

pietro, sorry, ale lžeš: cituji tě: "Argument, ktorý tu do úmoru omieľa severtom, že pozrite, ja som to tak urobil, mám už toľko a toľko km najazdené a žiaden problém, neberiem"

Já argumentuju hlavně tím, že H drahé opravy řešit nebude i když bude platit záruka, prostě budou tvrdit, že klepání a nízký výkon motoru jsou "vlastnost auta".
Najdi schválně někoho, komu měnili klepající motor. Pokud vím, je tu řada lidí s chrastící převodovkou a hlučným řetězem, načež H vyměnil max. 1 součástku, problém zůstal a tím to skončilo.
Budu pečlivě naslouchat s tebou, zda se objeví někdo s opačnou zkušeností :-)

Na další dotaz: proč H nabízí BRC? Bude to podobně jako s oleji Castrol ve Feliciích, když jsem se o to zajímal, protože jsem ji měl a C dávat nechtěl - pověst "kvalitní značky" a přitom prostě automobilce nabídli nejnižší cenu - výměnou za exkluzivitu.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
mixomix
*
Příspěvky: 20
Registrován: 03 bře 2013, 07:49
Bydliště: Říčany

Re: LPG

Příspěvek od mixomix »

Vim, ze to tu asi nekde bude, ale da se vubec rict, ktery system je pro i30 nejlepsi a proc?
Predpokladam, ze BRC s privstrikem bude to nejmin poruchove, aby se H neprohnul :)
i30cw 1.6CVVT 92kW 2011 ... dálnice 8.5L ... kombinovaná 7.7L
2013 - LPG PRINS (+ValveCare)
tomyk
*
Příspěvky: 47
Registrován: 09 bře 2013, 07:13

Re: LPG

Příspěvek od tomyk »

No a teď jsem našel toto http://www.elpigas.cz/hyundai-i-30

Taky podnikám a kdych viděl jakékoliv riziko ve své profesi za které by mne mohl spotřebitel potencionálně dusit tak bych asi prodával nebo dělal něco méně rizikového.
Myslím, že tito lidé od Elpigas a jim podobní ví co dělají.

To jsou ale dilemata :?:
tomyk
*
Příspěvky: 47
Registrován: 09 bře 2013, 07:13

Re: LPG

Příspěvek od tomyk »

No jak jsem uvedl dobrá rada kterou jsem vyslech nemusí být nad zlato.

Na druhou stramu mi LPGáři říkají, že drží záruky za to, že toto jimi namontované LPG motor nepoškodí.

Mám jíž třetí auto na LPG a nikdy jsem zatím žádné poškození neřešil vše funguje jak mám a když se to začlo nějak sypat tak vždy ochotně opravili tak aby to šlapalo jak má.

To jsou ale dilemata :?:
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: LPG

Příspěvek od pietro32i »

Pekná taktika, páči sa mi, má však jednu chybku: Čo v prípade, keď mi niečo na motore v záruke predsa len odíde? Môže sa stať aj keď mám namontovaný sebalepší systém LPG, aj keď mi znalecký posudok predtým nevykazoval žiadne závady a pod. Budem zháňať ďalší znalecký posudok, ktorý bude dokazovať, že na danú závadu nemal vplyv použitý splyňovací systém? Ja keby som bol predajca, a prišiel by za mnou niekto s týmto, tak ho pošlem do péčka. Do "môjho" motora si si namontoval podľa teba najlepší systém, ktorý som však ja neschválil, ergo si vykonal mnou neautorizovaný zásah a teraz máš ešte tú drzosť mávať mi pred očami nejakým znaleckým posudkom a chcieť po mne výmenu súčiastky/motora zadarmo? Stretneme sa vieš kde.
Argument, ktorý tu do úmoru omieľa severtom, že pozrite, ja som to tak urobil, mám už toľko a toľko km najazdené a žiaden problém, neberiem. Chcel by som ho vidieť, keby ten problém mal. Nie každý je dostatočne asertívny a drzý na to, aby sa z takej situácie potom vymotal.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
tomyk
*
Příspěvky: 47
Registrován: 09 bře 2013, 07:13

Re: LPG

Příspěvek od tomyk »

severtom píše:Hoši, to je vidět, jaké problémy s autorizovanou přestavbou musíte řešit... zbytečné problémy.
Stejně, jsme v tématu i30 (stará)... než se rozhodnete, zda LPG od H ano či ne, už bude stejně po pětileté záruce :)
Takže někde jsem slyšel takový názor a asi se nad ním zamyslím:

Koupíš auto Hyundai i30 a nabídnou ti přestavbu LPG BRC za 32000Kč u odborníků co ji dělají desítky let stojí ale sofistikovanější LPG technologie 22000 tedy o 10000Kč méně(cena tedy hraje ve prospěch odborníků).

Těch 10000 obětuj na to, že jezdi jen na benzín (najedeš asi 5000 tkm)
Auto bude tedy po najejí cca 5000 dobře zajeté na benzín a pak si nechej udělat znalecký posudek na motor s termovizí (termovize zjistí jestli se ti například některé části nepřehřívají více a tudíž netrpí (cena posudku by se neměla přehoupnou přes 5000Kč)
Nebude-li vše v pořádku a posudek zjistí závady reklamuj.

Bude-li vše v pořádku a motor je tedy v dobré kondici tak zajdi k odborníkům, kteří ti za 22000Kč namontují třeba Elpigas který si necháš nastavit dle svého uvážení a tehnikova nejlepšího vědomí a svědomí. :wink:

Pánové na tuto taktiku jsem :shock: valil bulvy ale něco na tom je, ne :!: :!: :!: :?:
mixomix
*
Příspěvky: 20
Registrován: 03 bře 2013, 07:49
Bydliště: Říčany

Re: LPG

Příspěvek od mixomix »

severtom píše:Stejně, jsme v tématu i30 (stará)... než se rozhodnete, zda LPG od H ano či ne, už bude stejně po pětileté záruce :)
Taky mi to tak přijde :D Nehodil bys sem odkaz na konkrétní problém - nedařilo se mi to dohledat. Já s uplatněním záruky nikdy neměl, ale taky to byly samý prkotinky typu - jedno světlo svítí níž. Po ránu to špatně brzdí (kotouče měli mírnou lišku). S problémem motoru jsem tam ještě nejel. A doufám (ťuk,ťuk) že nepojedu (nebo nebudu tažen).

severtom: tys to řešil mimo předpokládám bokem mimo :hyu:. Taky by mne zajímalo proč mi tam ten zkur... přívstřik nabízí. V techničáku mám N95 - takže taknovat N98 mi přijde jako chabý argument (leč kvalitní útěr).
i30cw 1.6CVVT 92kW 2011 ... dálnice 8.5L ... kombinovaná 7.7L
2013 - LPG PRINS (+ValveCare)
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: LPG

Příspěvek od tom »

Vím že si všechny změny pamatuje i polský stag, tak myslím že BRC na tom bude s pamětí ještě lépe...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

Hoši, to je vidět, jaké problémy s autorizovanou přestavbou musíte řešit... zbytečné problémy. Tohle není problém přestavby na LPG, ale jen a pouze problém přestavby od H.
Na téma "záruky na motor", přečtěte si o téma vedle, jak některým hlučí převodovky, smrdí spojky nebo vibruje a netáhne motor. H to svádí na "špatné palivo, tankujte N98".
Nikdo těm lidem problémy nevyřešil ani nevyřeší, motor nevyměnil ani nevymění.
Takže mnoho zdaru s uplatněním záruky na auto - co vás vede k neopodstatněnému dojmu, že byste uspěli? Zkušenosti hovoří jinak... je potřeba mít funkční LPG a nízkou spotřebu bez laborování... ne razítko v pěkné knížce.
Stejně, jsme v tématu i30 (stará)... než se rozhodnete, zda LPG od H ano či ne, už bude stejně po pětileté záruce :)
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
tomyk
*
Příspěvky: 47
Registrován: 09 bře 2013, 07:13

Re: LPG

Příspěvek od tomyk »

Jen aby si ŘJ nepamatovaly datum poslední aktualizace či zásahu servisu protože pak by to bylo všechno v háji.
mixomix
*
Příspěvky: 20
Registrován: 03 bře 2013, 07:49
Bydliště: Říčany

Re: LPG

Příspěvek od mixomix »

to je taky reseni. Spis nez pred garanckou je to ale potreba pred opravou zavady :) Otazkou je, jestli to jde prenastavit, kdyz se ti s tim motorem neco podela tak, aby to nebylo mozny nijak zjistit no. Ale zas si to porad hlidat.
i30cw 1.6CVVT 92kW 2011 ... dálnice 8.5L ... kombinovaná 7.7L
2013 - LPG PRINS (+ValveCare)
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

ono spíš jde o to, proč :hyu: potažmo AGC změnilo systém přívstřiku z 20ti% od cca 3600 otáček na de facto permanentní přívstřik bez vazby na otáčky , mají nějaké negativní zkušenosti ??? nebo to jenom dělají proto, že je jim to jedno a tímto se rozhodně nic nezkazí na jejich "nejkvalitnější značce" ???

... benzín mi to nežere :-) (zatím)

jinak ještě jedna varianta tu je, někde výš v této diskuzi jsou odkazy na udělátko kde se dá ten plyn, respektive ŘJ plynu nastavovat noťasem, takže před garančkou nastavit co nastavil :hyu: a po si tam nastavit dle libosti
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“