Pan Jaroslav Čadek je zcela jistě odborník a ví co píše. Článek který napsal o zaklepávání ventilů je vlastně o tom, že když na své auto kašleš a jezdíš jako hovado přes 4500 ot/min tak tě nic hezkého nečeká at už LPG máš či nemáš. Příznám se rád to peru po dálnici 150 km/hod ale když se před koupí nového auta nad tím zamyšlím tak převážná většina mých jízd jsou cukačky mezi vesnicema a tam se LPG při nájezdu 35000 km/rok královsky vrátí. Sice i30 ještě nevlastním ale zřejmě již mám vybráno a bude to motor 1,6 CVVT a jistě i LPG a víš proč?? Protože toto auto by mělo při 130km/h točit 3700 ot/min a mám tedy do 4500 ot/min ještě rezervu.Vladak píše:Plynař nejsem ( jak někdo zmínil, můj názor je, že patří do trouby), ale pokud tento tady ještě není, dovolím si přidat jeden link do vašeho chaosu o přívstřiku,GDI a TSI,zadřených ventilech a přehřátých vstřicích, který tady probíhá jak jsem si všiml ve vlnách. Snad někomu přijde vhod.
http://www.autocng.cz/lpg_sekvencni_eobd.html
No a druhou pravdou je, že budu chtít přívstřik až od 4000 ot/min a pokud to nebudou schopni u garantovat tak mi LPG namontuje pan Čadek a nebo jiní odborníci, kterým právě tyto automobilky házely špínu za posledních 20 let na hlavu a dnes se jim LPG hodí aby vůbec prodali své krásné auta.
Vím, že budou v asi prskat kvůli zákuky ale nikdy jsem se nechoval jako ovce a vždy jsem se snažil udělat si vlastní názor.