Stránka 7 z 139

Re: LPG

Napsal: 09 úno 2016, 23:35
od Milan.K
100000 to je pěkný a vše originál ? Musí se to hlídat mám stanoveno olej po 15000 po 30000 kontrola vůli ventilu a kontrola kataku . A serizovat plyn u toho kdo to umí a ne v H.

Re: LPG

Napsal: 09 úno 2016, 20:46
od jiri6010
motor 1,4, rok 2010, najeto 110000 km na plyn 100000 km a potom co si občas přečtu diskusi jsem jako na trní, ale zatím je to dobrý.... :D

Re: LPG

Napsal: 09 úno 2016, 19:46
od yendys
163700 a z toho na LPG 70700 8-[

Re: LPG

Napsal: 09 úno 2016, 19:34
od lukis01
87 tis. km, z toho 67 tis. km na LPG

Re: LPG

Napsal: 08 úno 2016, 20:15
od Milan.K
Ahoj prosím kdo z vas ještě jezdí na plyn a kolik máte najeto? :)

Re: LPG

Napsal: 07 led 2016, 07:23
od severtom
Máš úplně vymyšlené argumenty. "Na tajňáka?" - k tomu jen, že když jsem se ptal do fóra, někdy jsi odpověděl, jindy ne, tj. s tím tajňákem to bude naopak :)
Pak už jsem se vždy ptal vzkazem, pak jsme si zavolali a pak se viděli, to mi připadá docela normální postup.

Že jsem se ptal, jaké díly a kolik tě oprava stála? Jsem prostě zvědavý a to není charakterová vada.

Možná osobnostní rys, "řešit" věci v hlavě předem, než nastanou. Pokud se ptáš na příčinu, tak je to prostě mými koníčky, kde věci nemusí dopadnout dobře, pokud je nepromýšlíš předem.

K mému dotazu na nový motor - auto mám rád, chci si ho nechat, dokud se nepromění v prach Fe2O3 a od přestavby (za 23 tisíc) už mi LPG ušetřilo 70-80 tisíc Kč. Takže mám na.... 5-6 motorů i s přehozením v kámošově dílně? :)

Re: LPG

Napsal: 06 led 2016, 08:49
od Hardcam
103km nevypovida o nicem, bez poruchy na motoru tyto km najede imho 99% aut.
Mimochodem, me hlasas o "prestavbe" motoru a sam jsi mi kvuli ni dvakrat volal, ze chces taky, kde jsem to delal, co to stalo? Ale neeeeeee :lol: za prve, ne prestavba, ale oprava - a ta je zde verejna a xkrat zminena a za druhe ano, opravil a prodal, myslim, ze lepsi, nez kdybych neopravil a prodal. Ty bys to asi 100x lamal pres koleno a opravoval, ja nechtel, proto jsem koupil novy.
Ted me ale vrta hlavou, proc tady tak mlzis o svym motoru, kdyz me se na tajnaka vyptavas uplne v jinym stylu, nez tady jedes verejne :roll:

Re: LPG

Napsal: 06 led 2016, 07:54
od severtom
Hardcam píše:severtom. porad jen 103tkm...sry, ale to o nicem nevypovida...
Ale vypovídá. Najel jsem to bez jediného problému, nutnosti seřizování, placení v autorizáku atd.

Kolik žes to najel ty, než jsi musel "přestavět motor s použitím kvalitnějších dílů" a pak jsi rovnou dal auto do bazaru? :)

V klidu, chlape - jsem rád za filtry, matroš na čištění klimy i barvu od tebe - jen si stojím za svým.

Další kritici "garážové přestavby" - jednou byla MD vydáno hromadné schválení, tj. není co řešit. Dotyčný ma na rozdíl od stále se měnících "mechaniků" (ve skutečnosti vyměňovačů dílů) v autorizácích svých 15 let zkušeností, dělá jen LPG a dobře ví, jak to dělat.

Hyu s LPG nemělo zkušenosti ŽÁDNÉ a podle toho ty experimenty na autech zákazníků dopadly :)

Re: LPG

Napsal: 01 led 2016, 13:01
od Zbyněk Hanáček
Taky jsem na to zabrušování zvědav. Zvládnutelné to je, tak proč to nezkusit. Určitě by stálo za to udělat si na soustruhu přípravek na fixaci zdvihátka a následné upnutí přípravku ke stolu. Škoda, že u toho motoru nejsou hydroštěly nebo alespoň vymezovací podložky.

Re: LPG

Napsal: 01 led 2016, 08:53
od airwaves
Honzza díky. Až budeš měřit a brousit příště prosím vem si do garáže foťák.

Re: LPG

Napsal: 01 led 2016, 08:48
od tempest
severtom píše:Řekl bych, že vvvvotom to je :) Kdo má LPG od Hyu, "bojuje s tím".
Já si od prakticky nového auta (přestavba NE od Hyu, po ujetí 5000 km na benzín) jen občas před vrcholem kopce nebo po 50-100 km na dálnici přepnu (na chvíli) na benzín, do kterého přidávám olej k tomu určený (ochrana sedel a gufer ventilů, NE Flashlube).
Mám ujeto 103 000 km, na kontrole/seřízení vůlí v autorizáku motor nikdy nebyl, volím cestu měření komprese a řešení v okamžiku, kdy to bude třeba.
Zajímavý nápad, s tím broušením hrníčků, jenže není to náhodou tak, že je povrch zušlechtěn? Obroušením o tu vrstvu přijdeš a pak se nedivím, že to musíš dělat každých 20 000 km.
Normálně se zabrušuje. Nejčastěji podložky. Nic tím nepokazíš.

Re: LPG

Napsal: 31 pro 2015, 20:10
od Alf6
Štastny Nový rok i tobe v křesle u televize :D

Re: LPG

Napsal: 31 pro 2015, 20:06
od mmv
:-) alfe, jestli jezdíš s elou za 5, tak na LPG bys jezdil za 5,7 a jezdit za 0,75 kč by se mi jezdit líbilo, jen by mě trochu štvalo že bych vozkovi co by jel s kočárem za mnou přidělával práci že by musel dávat znamení při mým předjíždění :-)
ale podle spritmonitoru to zas tak zázračnej kočár nebude, průměrný elantřan jak koukám, jezdí v benzínu za víc, jak já v plynu :-)
... Přeji šťastný Nový rok :-)

Re: LPG

Napsal: 31 pro 2015, 19:56
od Alf6
Na Elantru je LPG blbost a to same by bylo pořizovat Elu v nafte. Navratnost ´díky její spotřebě je v nedohlednu. :D
Nastesti má i Elantra D-CVVT ( dualni casování jak na strane sacich, tak i výfukových ventilu), takže si nenasava bordel prez sání a tím není náchylná k usazování karbonu. To same platí u nove i30. Vy co máte pouze verzi s CVVT - benzin u "starších" i20 a i30( casování pouze na strane sacich ventilu), tak vám jdou spaliny prez sání a to je stejnej pruser jako klasickej EGR 8).

Re: LPG

Napsal: 31 pro 2015, 19:11
od mmv
:wink: to Vendelín, tak abys začal shánět kupce nee ?? :wink:

každopádně též přeji vše nej v novém roku :wink: