čau Sarine :Jo jsem to já
,..ale asi se jim nebudu moc zamlouvat. Nejsem totiž moc prijemnej zakaznik, vždy chci něco navíc, vzdy si vymyslim další nove věci..proste..asi me radi neuvidi. Jsem strasnej prudic - chci všechno a nejlepe hned
PS: Psal jsem jim, ze jim pisu, protože jsem na ne slysel dobré reference - od tebe:) tebe jsem nezminoval, ale třeba mu to ted doslo
Ale je fakt, ze jak se chovaj dela strasne moc. Když si vzpomenu na nejaky ty otraveny ksichty...doufam, změna k lepšímu.
Martinsp: hele ja nevim jak dlouho to ma trvat. Cist internet nemá asi moc cenu, protože všude se pise něco jiného, každý doporucuje jiné prostředky a za chvili z toho budes mit hlavu jak patraci balon. Na netu sem se docetl, ze během 5 hodin se to jen vystrikava - pokud si stim dás tu praci. Ja pristavil auto v 8 rano a v 18:00 jsem si pro nej jel. Nezbiva verit, ze ta firma-servis, který to dela to udela poctive. Samozrejme někdo, kdo to umi sam a ma k tomu podmínky to ma nejlepší. Ja mohu jen doufat, ze to k necemu bylo
V autorizovanem servisu mne rekli, ze se všechno odstranuje. Když jsem se ptal na jinych mistech, tak pry není nic potřeba odstrojovat - myslim tim vyfuk, atd..
Co sem si vsiml ja:
- me prani bylo nikde! nevrtat
- ještě mne tece nejaka bíla( ted nevim jak to slusne napsat) sra.ka
z dutin dveri. Pry jak bude ještě vetsi horko, tak toho bude vytekat ještě vice.
- na 100% jsem mel sundana kola, ty plastove podběhy + zasterky. 100% vim, ze jsou delane dutiny i pod kapotou. Vytejkala z podkapoty nejaka cerna sra.ka Stopy po strikani jsem nasel ruzne po motoru atd..
- Je videt, ze samotne podběhy pod plastem jsou vystríkane dokonale. Když jsem se sklonil pod auto, tak třeba pod kufrem - nevim jak se to jmenuje- jestli vana? nevim, kazdopadne je to vystrikane nejakou hnedo - cernou barvou. Co jsem videl pod autem, tak spodek mam taky napatlanej - takovej cerno - hnedej
- spodek a dutiny jsou delane Dinitrolem - tedy zadny vosk, zadny bitumel, gumoasfalt a co ja vim co ještě. Co jsem cetl fora třeba o zigulicich a ruských Nivach, tak tam si Dinitrol velice chvalili. Ale jak rikam, co clovek to jiny názor.
- co rikal ted mechanik co na tom delal, tak Hyundai je prej dost vojebany auto - co se tyce ochrany proti korozi. To same rikal i ten první chlapik ke kteremu jsem nekonec nesel. Když jsme videl auto zespoda na zvedaku musel jsem souhlasit
- ochrana není samozrejme dozivotni, je třeba cca po 2 letech opakovat. Ja si necham vystrikat dutiny každý rok. Ikdyby tahle firma, co to dělala dnes udelala třeba napul, se to napravy ten pristi.
- je treba rict a to rikal jak ten mechanik co to delal dnes, tak to same jsem se docetl na internetu : tahle ochrana ma cenu jen u co nejnovějších vozu.
- nastrik povozku a vystrikani dutin trva cely den - pouze za predpokladu, ze mas cisty a suchy auto. Pokud mas auto zas.any jak jetel, prijel si za deste a mas na aute ještě nekde korozi, tak je jasne, ze to nez se to da do poradku a nez auto vyschne, tak to trva podstatne dele.
Uvazuju nad tim, ze bych si koupil také sám něco na osetreni dutin a občas profoukl prahy u zástěrek, tam je ani nejvic rizikove místo.
Jo Sarine: taky jsem minuly tyden psal Behounkovi do Plzne a ještě se mne neozvali. Ten Fischer bude asi vaze gut
Zajimave cteni:
http://www.nastrikspodku.cz/cz/288/jak-to-provadime/
Provedení antikorozní ochrany
1. Po domluvě o provedení práce necháme vaše vozidlo zespoda dobře umýt.
2. Demontujeme všechny plastové kryty vespod vozidla
3. Po vizuální kontrole spodku vozidla odstraníme popraskaný původní nátěr
popřípadě aplikujeme na rezavá místa chemický přípravek zajišťující zastavení rzi.
4. Podle schématu zvolíme aplikační body, podle kterých se určí jak a čím bude
dané místo ošetřeno.
5. Uzavřené dutiny navrtáme podle aplikačního schématu speciálním vrtákem
zajišťujícím nepřehřívaní oceli, aby nedocházelo k oslabení vrtaného místa a
následnému prorezivění.
6. Následuje nástřik dutin na celém voze včetně spodní části velmi tenkými aplikačními jehlami. Není nutné vrtat tolik otvorů jako při klasickém postupu.
Použitý materiál: DINITROL 3641-A 80 - Antikorozní přípravek na bázi vosků s obsahem 80 % sušiny.
7. Nástřik spodku vozu je pak proveden systémem HOT WAX . (horký nástřik)
Použitý materiál: DINITROL 620-85 Gold/4942 nebo 4941 (hnědý nebo černý) přípravky na bázi vosků
8. Při převzetí práce obdržíte záznam o provedené práci s zaznam-o-antikorozni-ochrane-a.jpgzaznam-o-antikorozni-ochrane-b.jpg
doporučením pro další aplikace
Systém ANTIKOROZNÍ OCHRANY DINITROL
Výrobky DINITROL mají ve světě více než 55 let tradice v uvedených oblastech a v České a Slovenské republice slouží uživatelům cca 15 let. Výrobky vysoké kvality a účinnosti jsou vyráběny na základě průběžného vývoje, laboratorních zkoušek a ověřovány renomovanými zkušebnami. Například v Německu disponují schválením WARENTEST a jejich používání na vozidlech schvaluje i firma MERCEDES BENZ.
Význam antikorozní ochrany
Převážná většina ušlechtilých materiálů používaná při výrobě vozidel, dopravní techniky, konstrukcí a strojírenských výrobků všeobecně má z procesu výroby v sobě určitou energetickou „napjatost“, kterou se přirozené procesy (koroze) snaží uvést do původního stavu. Dále vlivem nerovnoměrného složení, různého elektrochemického potenciálu jednotlivých materiálů resp. i částí jejich struktury (krystaly) a vlivů prostředí (vzdušná vlhkost a „kyselost“, voda, chemikálie užívané pro údržbu komunikací atd.) dochází ke korozi kovů, tak jak ji známe například u oceli, kde probíhá plošně na povrchu výrobku, ale i například hloubkově po hranicích krystalů (důlková koroze). Obdobně velmi intenzivně korodují i barevné kovy (hliník a jeho slitiny velmi intenzivně).
Navíc veškeré konstrukční spoje (svarové, nýtové, šroubové atd. spojují materiály s různým elektrochemickým potenciálem a tím se proces koroze v uvedených místech významně urychluje.
Karoserie
(základní a nejdražší díl automobilu) resp. každá jiná konstrukce, nejdražší díl výrobku vlivem naznačených pochodů ztrácí svoje vlastnosti (pevnost a tedy bezpečnost, vzhled) a vzniklé škody jsou zásadní a nevratné.
Přitom řešení je známé, jednoduché a oproti vznikajícím škodám mnohonásobně levnější. Antikorozní vosky zabrání přístupu korozních činitelů k výrobku, vlivem vzlínavosti 30 – 100 mm ošetří výrobky i tam, kam jiné systémy (barvy) „nemohou“, působí svojí antikorozní pigmentací proti uvedeným procesům, pasivují již započatou korozi a v „těžké“ podobě dovedou chránit konstrukci i proti oštěrkování.
Antikorozní vosky jsou potřebnou ochranou nového vozidla v době uvedení do provozu (výrobci aplikují tyto přípravky zcela omezeně), jsou „vitamínem“ karoserie resp. konstrukce po celou dobu jeho provozu a jsou jedinou metodou, která uspěje na korozí napadených výrobcích (dvouvrstvé ošetření).
Je žádoucí vždy provést ošetření dutin vozidla a návazně i ošetření jeho podvozku. Jsou samozřejmě i firmy, které z technologických nebo i jiných důvodů provádí pouze ošetření podvozků resp. jen dutin vozidel. I takové případy existují a dovedeme je společně řešit.
Výrobky DINITROL Vám předkládají pro řešení problematiky antikorozní ochrany širokou škálu materiálů se speciálním určením dle požadavků, různé možnosti aplikační techniky, poradenství a servis.
Antikorozní materiály
Z hlediska vozidel a dopravních prostředků jsou užívány
•antikorozní přípravky dutinové
Jsou určeny pro celou vnitřní strukturu výrobku, dutiny, nepřístupná a přeplátovaná místa atd. Po aplikaci vytěsní z těchto prostor vodu, svojí vzlínavostí prostoupí veškeré spoje a přeplátování a v konečné fázi vytvoří slabý spojitý, pružný film s životností několik let. V konstrukci působí jako izolant, který brání průběhu elektrochemických procesů koroze. Obsahuje i speciální antikorozní pigmentaci.
V případě, že je konstrukce již korozně napadena, vzlíná až do míst mezikrystalické (důlkové) koroze a zabrání jejímu dalšímu průběhu (existující korozi chemicky nepřemění, ale účinně ji pasivuje).
•antikorozní materiály podvozkové
To jsou „těžké“ vosky, které na místech s velkou provozní zátěží (např. podvozky vozidel) vytváří silný, dostatečně pevný a současně pružný film, který s několikaletou účinností zabrání přístupu korozních činitelů ke kovu, brání oštěrkování ochranných vrstev a významným způsobem přispívá i k odhlučnění. Opět obsahují antikorozní pigmentaci, která účinně brání korozi.
Užívají se na korozně napadených konstrukcích jako druhá vrstva (po vzlínavém přípravku) pro dvouvrstvou ochranu.
Tyhle obrazky jsou z netu, ale takhle to co jsem mel zatím moznost videt, to vypada + - i u mě