Tucson 2021 (NX4)
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2021 (NX4)
Pěkná spotřeba na benzínový motor a krabici.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Tucson 2021 (NX4)
kremator - máme najeto 11000 km, DCT, a ta spotřeba je podobná. Ale je potřeba říct, že když tomu trochu šlapu za krk, jak se říká, tak 12 není problém. Ale to se zas už nelíbí podvozku, tak to není moc často.
Re: Tucson 2021 (NX4)
Za prvých 3800km priemerná spotreba (počítaná - palubák na moje prekvapenie premeriava) 6,32l/100km.... podiel mesta relatívne nízky, v rámci zábehu skôr dlhšie výlety. Štýl jazdy, splynutie s premávkou - predbiehanie len keď to má fakt význam.. keďže väčšina hľadí na cenu paliva, tak sa jazdí holt úspornejšie. Auto v popise.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Tucson 2021 (NX4)
To je pro mě zatím spotřeba z říše snů s nx4.
To se asi moc loudáte po silnici,tohle zajedu s 2.0 150ps s Mazdou CX3 ,ale s Tusikem ani náhodou zatím.
To se asi moc loudáte po silnici,tohle zajedu s 2.0 150ps s Mazdou CX3 ,ale s Tusikem ani náhodou zatím.
Re: Tucson 2021 (NX4)
Len na diaľnici krotím kone… do 120tacho v špičkách. Inak všade ostatne (mesto+okresky) limit + 10 tacho. Toto je moje prvé SUV/crossover a základný podvozok je skôr pohodlný koráb ako sportové náčinie, takže človeku sa s tým ani nechce veľmi lietať…
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2021 (NX4)
dibarbora: Najdi si nějaké hezké serpentiny a budeš mile překvapen tím, co podvozek dokáže
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tucson 2021 (NX4)
Právě, že nedokáže. Ani režim Sport a pneu Conti PremiumContact tomu moc nepomůžou.
Ale na to ani není ta krabice stavěná.
Ale na to ani není ta krabice stavěná.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Tucson 2021 (NX4)
Buď
jsem divný a mám ještě divnější pozadí
nebo
mám spešl vyladěný podvozek u TLE a měli ho i ty NX4, které jsou zkoušel
nebo
jsou Hankook o dost lepší pneu než Continental
Nebo kombinace všeho výše uvedeného
Podotýkám, že to není a nikdy nebude mazel z garáže divize "N" a to se ani neočekává.
Ale nikomu jeho názor neberu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Tucson 2021 (NX4)
Verím že Tusík drží na ceste faj,no vždy to je almara a treba pri zrovnávani na to brať ohľad.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Tucson 2021 (NX4)
Dost subjektivní věc.
Na můj vkus jsou jízdní vlastnosti v rámci kategorie nadprůměr. Nejlépe vyzkoušet auta hned po sobě na stejné cestě.
Což jsem měl s Hondou CR-V hybrid. A tam jsem po pár zatáčkách hodně rychle zpomalil oproti Tucsonu. Když pominu rychlost v zatáčkách, tak z Hondy šel daleko více pocit, že jí otočím na střechu.
Podle videí losího testu na tom taky není vůbec špatně. Nehopsá jako jiné suv stejné kategorie.
Corolla je podvozkem jinde. Ale že bych viděl nějaký rozdíl oproti Meganu IV 97kw. To snad vůbec. Na almaru hodně dobré.
Pneu 19" Michelin Primacy 4. Byl jsem docela překvapen, že posílá i dost výkonu na zadní kola při větším přidání plynu. Sledováno podle těch paliček v kapličce.
Na můj vkus jsou jízdní vlastnosti v rámci kategorie nadprůměr. Nejlépe vyzkoušet auta hned po sobě na stejné cestě.
Což jsem měl s Hondou CR-V hybrid. A tam jsem po pár zatáčkách hodně rychle zpomalil oproti Tucsonu. Když pominu rychlost v zatáčkách, tak z Hondy šel daleko více pocit, že jí otočím na střechu.
Podle videí losího testu na tom taky není vůbec špatně. Nehopsá jako jiné suv stejné kategorie.
Corolla je podvozkem jinde. Ale že bych viděl nějaký rozdíl oproti Meganu IV 97kw. To snad vůbec. Na almaru hodně dobré.
Pneu 19" Michelin Primacy 4. Byl jsem docela překvapen, že posílá i dost výkonu na zadní kola při větším přidání plynu. Sledováno podle těch paliček v kapličce.
Hyundai Tucson NX4 Style HEV 169kW 4x4
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Re: Tucson 2021 (NX4)
Ano, je to o subjektivních pocitech.
V jiném Tucsonu jsem nejel. Ten náš je N line, předokolka na 19 kolech a když chci jet rádoby sportovně, svižně, řadit si pádly pod volantem, tak se brzy dostaví ten výše popsaný pocit - že to otočím přes střechu a nemám z té jízdy dobrý pocit. Je taky pravda, že téměř necítím rozdíl ( u podvozku) mezi režimem Normal a Sport, tak jestli u mě není něco špatně.
V jiném Tucsonu jsem nejel. Ten náš je N line, předokolka na 19 kolech a když chci jet rádoby sportovně, svižně, řadit si pádly pod volantem, tak se brzy dostaví ten výše popsaný pocit - že to otočím přes střechu a nemám z té jízdy dobrý pocit. Je taky pravda, že téměř necítím rozdíl ( u podvozku) mezi režimem Normal a Sport, tak jestli u mě není něco špatně.
Re: Tucson 2021 (NX4)
A mas vo vybave adaptivne tlmice? Lebo ak nie, tak podvozok je rovnaky vo vsetkych rezimoch.
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)
Re: Tucson 2021 (NX4)
Ano, mám je ve výbavě.
Na projevu motoru je rozdíl výrazný, u podvozku neznatelný. Zkoušel jsem to i na rozbité silnici, kde by to tvrdší nastavení mělo být znát víc a taky žádný pocitový rozdíl.
Budu se muset na to u prodejce zeptat.
Na projevu motoru je rozdíl výrazný, u podvozku neznatelný. Zkoušel jsem to i na rozbité silnici, kde by to tvrdší nastavení mělo být znát víc a taky žádný pocitový rozdíl.
Budu se muset na to u prodejce zeptat.
Re: Tucson 2021 (NX4)
Pokud máš 110kw verzi tak je tam nemáš. Jsou od mild-hybridu a výše..
Hyundai Tucson NX4 Style HEV 169kW 4x4
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Toyota Corrola Hatchback 1.8 Hybrid Selection 90kW
Re: Tucson 2021 (NX4)
Mám verzi 110 Kw, 4x2, MHEV, N line, packet Premium, tak by tam být měly.