Stránka 70 z 77

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 21 črc 2022, 20:03
od speci
Aha promiň. Já měl nějak zafixované, že mild hybrid je až ta 132kw verze.

Každopádně tady říkají, že rozdíl mezi režimy je značný
https://youtu.be/geQZdkzh89kt čas: 21:05

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 21 črc 2022, 20:53
od Birdr
Dík za odkaz.
Tak buď je u mě něco špatně, nebo jsem totální lama.
Stavím se u prodejce a uvidíme, co oni na to.

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 21 črc 2022, 20:58
od Mr. HYUNDAI
Oni na to nic. Funguje to normálně a správně, pane.
Naprosto zbytečná cesta :roll: .

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 21 črc 2022, 22:56
od casco
Birdr píše: 21 črc 2022, 19:39 Mám verzi 110 Kw, 4x2, MHEV, N line, packet Premium, tak by tam být měly. :-k
Zistis to tak , ze ked otvoris kapotu, tak tam vidis od tlmicov z kazdeho vedie kablik.
Ak nie su adaptivne, tak tam ten kablik nie je.

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 23 črc 2022, 10:55
od kremator
Tak je pravda že originál gumy na 18" jsou nic moc, dvě sezony na nich vydržíme a pak přejdeme na MICHELIN PILOT SPORT, máme řadu Pilot i na S-maxu a Focusu a jsou to pro nás super gumy. Máme Smart výbavu, nechtěli jsme automat s tlačítky,místo páky, ostatní výbavu jsme tedy museli s těžkým srdcem oželet, zvyk s S-maxu,tam je hydroměnič AISIN. Smart má obyčejné tlumiče, časem přijde výměna tlumiču i pružin za trochu tužší, stejně jako na fordu, pořídíme pak i 19" kola a na 18" půjdou zimní gumy. Jinak jizdní vlastnosti v kombinaci 18" a normální tlumiče jsou spíš na pohodovou a pohodlnou jízdu i vyšší rychlostí než je u nás limit na dálnici, není to kombinace vhodná na rychlejší změny směru jízdy a mám vypozorováno že zatáčky cestou k babičče projedu s Fordem,při stejnem pocitu stability auta, tak o cca 20km/h rychleji,testováno za minimálního provozu a bez manželky a dětí v autě. Na režim sport se celkem často stává že naše dvoukolka při rozjezdu "hrábne", trochu ,ale je to cítit. Řekl bych že při Sport režimu mildhybrid víc pomáhá a i silněji rekuperuje a tím i brzdí .

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 23 črc 2022, 13:56
od Birdr
Naprosto přesně popsáno. =D>
Zkrátka, na režim Sport podvozek nestíhá motoru. Jako kdysi, na přelomu 80 a 90 let u japonských motorek. Motor tahal, jako býk a podvozek se vlnil, jako had. ](*,)
Já bych jen, jako majitel DCT převodovky, dodal, že i ta znatelně mění své chování. Nechá motor vytáčet až k červenému poli a dolů řadí klidně i o 3 kvalty naráz.

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 23 črc 2022, 23:07
od kremator
S projevem DCT jsem v celku spokojeni i na režim sport, oproti hydroměniči trochu cuká,ale není to nic hrozného, zatím máme najeto jen cca 5500km, tak časem uvidíme. Aisin ve fordu podřazuje maximálně o dva stupně a to jen při prošlápnutí pedálu plynu do druhé polohy. Jinak v S-maxu je 2.0 tdci @ 135kW a cca 400Nm, víc nešlo kvůli převodovce a zatím po cca 282000km všechno důležité funguje, jednou se repasovalo turbo a jednou všechny vstřiky, tak uvíme jak si povede Tucson.

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 01 lis 2022, 09:52
od kremilek10
nezkousel jste nekdo udelat aktualizaci softwaru-firmwaru na 8" infotainmentu (tedy panel bez navigace) ?
tady na foru se resi jen 10" a nedari se mi dohledat na NETu info "jak na to". Jestli jsem pochopil spravne, tak :hyu: "Navigation updater" je urceny jen pro 10" a mapy a software se musi aktualizovat najednou.

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 01 lis 2022, 11:51
od Axel.Foley
Chápeš to správně.

Někdo tu již o pokusu o aktualizaci multimediálního systému s 8" displejem bez navi psal. Tuším u i30 PDE (poslední generace), pokud si dobře pamatuji. Bez úspěchu. I v servisu mu prý bylo řečeno, že MMS bez navi aktualizovat nejde.

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 28 lis 2022, 06:30
od ramon.celi
Zdravím....otázka na všechny co mají Tucsona NX4 s motorem 1.6 T-Gdi čistý benzín na 17" jakou mají reálnou spotřebu bez dálnice s běžnou jízdou...?
Osobně ho ještě nemám,jedu si Smart benzín projet a chci ho ale trochu mám obavu ze spotřeby protože 10 let jezdím s P307sw 1.6hdi se spotřebou 6l kopec nekopec...
Tak zdali se dá s Tucsonem ca. za 6,5 - 7 jezdit bez závodění....??
Dík všem...

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 28 lis 2022, 06:37
od Axel.Foley

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 28 lis 2022, 07:40
od ramon.celi
Super vlakno...moc dik...👍👍

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 28 lis 2022, 08:01
od dibarbora
ramon.celi píše: 28 lis 2022, 06:30 Zdravím....otázka na všechny co mají Tucsona NX4 s motorem 1.6 T-Gdi čistý benzín na 17" jakou mají reálnou spotřebu bez dálnice s běžnou jízdou...?
Osobně ho ještě nemám,jedu si Smart benzín projet a chci ho ale trochu mám obavu ze spotřeby protože 10 let jezdím s P307sw 1.6hdi se spotřebou 6l kopec nekopec...
Tak zdali se dá s Tucsonem ca. za 6,5 - 7 jezdit bez závodění....??
Dík všem...
Úplne v pohode splniteľný cieľ… po 15tis km mám zataľ priemer 6,37l/100km….celé leto a jeseň… zima sa v tom veľmi nestihla prejaviť…v tej spotrebe je aj letná dovo … 2500km v HR kopcoch na Korčulu (auto total plné a spotreba pod 7l) a nejaké dlhšie presuny po CZ/SK….

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 28 lis 2022, 08:17
od ramon.celi
Dik...potesujici spotreba..👍👍...ta spotreba me jedina hodne zajimala....jinak po prvotnim zdeseni designu noveho Tucsona 🤣🤣...se mi postupne zacal libit a hlavne zadni cast je 👍....a obyc benzin motor 1.6Tgdi je fakt chvalenej.
Chci ho ve Smart bez navigace...tu pouzivam hodne let svoji Tomtom vcetne dopravy a jsem na ni zvyknuty .

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 28 lis 2022, 08:20
od Pivisek
Já mám dlouhodobou po 8tis km 7,2 l/100km. A v tom je i dovolená Chorvatsko tam a zpět. Takže převážně dálnice + plné auto lidí a kufr naložený po strop + rakev na střeše.
Jinak na běžné cesty mimo dálnici jsem cca na 7l. jen podotknu, že já jezdím na 18" kolech, které jsou o trochu širší než 17".
A jak bylo zmíněno v tom testovacím vláknu. Kupodivu co se spotřeby týče, tak mu chutnají více vyšší otáčky a paradoxně jezdí úsporněji. Manželka třeba když jede ten samý úsek co já, tak jede do 6,5, já se většinou pod 7 nedostanu.