Stránka 8 z 17
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 07:34
od Espero
A co takhle Renault Fluence, motory to má 1,5 nafta a 1,6 benzin, v podstatě velikostí limusina střední třídy, avšak za ceni nižší třídy. Výbava dost velká. A cena tuším necelých 300 tis. Žádný drak, ale pohdlný vozík. Jenže ho ztluokají v Turecku. Záruka standardně 3 roky,, další jeden až dva (do 5 let) za příplatek. Akorát to není HB, ale kufrák. Dost o tom uvažuju jako o náhradě dacie někdy v budoucnu.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 08:05
od Vilda
Martun píše: když už si člověk kupuje nový auto ... No a skončil jsem u 480.000kč...
Tak to je dost drahý
za Accenta v Eleganci jsem dal o 200 000 kč míň ... nějak se mi celá C 4ka přestala líbít
Espero : Fluence jsme tady už před časem hodnotili .... byl jsem se s ním povozit ve Zličíně a moc se mi líbil. Za ty prachy super svezení a mě se zamlouval hlavně proto, že to byl sedan. Kufr byl obrovskej, ale i sezení na zadních sedadlech nemělo chybu ... místa i pro vysoký lidi háfo
žádný vyleštěný kolena o přední opěráky ...
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 08:06
od Martun
Jojojo. To jsme tady s Vildou uz resili. Obema se nam moc libi a rozhodne ja na tom cenove lip i vcetne vestavene navi... a na sedany to ja jsem
u ty C4 me to prave chybelo...
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 09:43
od Mexican
480 tisic ?? ja som sa pozeral po strednej vybave, 1,6 HDi alebo 1,6 VTi (benzin). Jednak ze sa u Citroenu ceny menia hrozne rychlo, jednak mavaju specialne predajne dni kde cena ide poriadne dole. A jednak v aktualnom cenniku je stredna Tendance (co je protio Accentu v Elegancii killer vybava) za 350 000 (benzinova 120k 1,6) resp 390 000 (110k HDi). A k si k tomu dohodim paket Komfort (dazdovy senzor, dvojzonova klima, automaticke stierace, tempomat, Guide me home svetla) tak sme stale na 400 000kc aj u HDI. u dieslu by som si doplnil vyhrievanie sedadiel za 7000kc a hotovo
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 11:00
od tombas
Za něco málo přes 400 tis. už je ale třeba Laguna a to je zase o něčem trochu jiném, hlavně komfort a prostor, ale takhle bychom mohli pokračovat až k milionu.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 11:06
od Espero
Laguna dle ohlasů na renaultských fótrech nic moc. Dost poruchové auto.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 11:19
od Martun
Mexican
No mě ta cena vyšla v tom jejich konfigurátoru. Nepátral jsem po slevových cenících... Výbavu kterou jsem si navymejšlel jsem popsal o stranu dozadu. A to jsem tam nechtěl ani xenony.
A co se Lagun a jejich poruchovosti týká, tak to se říkalo hlavně o tom předešlém modelu co jsem měl já.. Občas mi při startu tlačítkem nenaskočila navi... Stačilo ale znova nastartovat... Ja si fakt nějak výrazněji stěžovat nemohl...
Tyhle nový Laguny by měli být zas o něco vychytanější...
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 11:27
od Gandalf
U Citroenů je důležité sledovat jednak akční ceníky, různé jednorázové akce, dny otevřených dveří a taky se prý dá dost snížit cena jednáním přímo u prodejce. Zkrátka mají o dost jinou prodejní strategii než třeba VW...
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 12:05
od Mexican
konfigurator je u kazdej znacky len pre lenochov
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 12:27
od Martun
No, tím že ho stejně kupovat nebudu, mi konfigurátor bohatě postačuje.. A ten kdo o něj má zájem , ať si zajde přímo do salónu!
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 12:44
od JoKo
minuly tyzden, ked som bol v pravidelnej prehliadke s autom, tak som pobehal predajcov v meste. z testovanych aut by sa u mna do uzsieho vyberu dostala c4ka a fiat linea a renault fluence. guiletta by vypadla kvoli velmi tvrdemu podvozku a cene, lancer kvoli cene, i30tka bude mat zachvilku nastupcu a astra bola nenormalne draha
z tych troch, co zostali v uzsom vybere by bolo tazke rozhodovanie. na c4ku som bez licitovania dostal este zlavu 800€ navyse oproti akciovej cene, co sa mi zda byt slusne na to, ze je to novinka... fiat mi daval cca 15% zlavu a bol by som na cene c4ky 1.6, ale s dieslom 1.6mjtd. fluence by bol jemne drahsi, ale zasa asi aj navacsi. najlepsi pocit z interieru som mal jednoznacne z c4ky. pri renaulte by so mal kus auta a sedan je u mna +. na fiat mam zasa velmi dobre referencie na ich servis. u vsetkych mi vadi zakladna zaruka 2roky a len za priplatok predlzena...
ale kedze som teraz riesil otazku byvania, tak tento rok asi nedojde k vymene accenta a asi si pockam na novy a na ceny ake nasadi hyundai. ale vzhladom k tomu, ze accent bude vacsi ako i30cw, tak sa obavam, ze bude kopirovat ceny i30tky a to budem uvazovat mozno uz aj o konkurencii...
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 13:00
od tombas
Jak to tak vypadá přátelé, čím větší nabídka, tím horší výběr.
Trochu jsem prošel aktuální akce a nabídky a jsem z toho na rozpacích. Nízká akční cena je vždy vykoupena nějakou až nesmyslně chybějící výbavou nebo nemožností si určitou výbavu doobjednat.
Je to zase o kompromisech, nebo o relativně vysoké neakční ceně.
Jsem zvědavý, jak bude naživo vypadat chevrolet Cruze hatch. podle fotek zatím vede sedan, tak uvidíme.
Jinak u fluence mi trochu vadí desigm předku a příliš měkká zadní sedadla. Ve verzi kterou jsem zkoušel nebyl podélně nastavitelný volant a chyběly i další věci.
V plné výbavě to ale asi bude o něčem jiném.
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 13:05
od Martun
JoKo
Tak tomuhle říkám rozbor situace!
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 14:04
od Gandalf
Pro mne je ve finále nejdůležitější příjemný a pohodový pocit z jízdy a ovládání vozu, proto se těším třeba na zkušební jízdu v C4, i když ještě nevím, kdy se do ní posadím. V každém případě je (kromě tech. parametrů) důležitá cenová nabídka, blízkost "vstřícného" servisu i dostupnost a ceny servisu a ND. Osobně vůbec neřeším jestli budu mít vyhřívané sedačky, sklopná zrcátka a už vůbec ne tovární navigaci (ta je vždy dražší a často horší než dokoupená). Zpravidla se pohybuji v dolní polovině výbav, po špičkových nehodlám sahat ani v budoucnu - v tomhle jsem celkem skromný a navíc to nejvíc šroubuje cenu, ale na prodeji se to takřka neprojeví (pokud to ještě vůbec funguje)
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 25 úno 2011, 14:22
od Espero
To je pravda s tou výbavou, že nemá vliv na prodejní cenu. V oktávce jsem měl origo navigaci a nakonec jsem to prodal bez ní, protože cena byla stejná a za navigaci jsem pak dostal asi dalších 14 tisíc navrch v nějakém elektrobazaru. Nejdřív jsem místo ní dal před prodejem rádio a pak když rádio u právě koupené H1 nefungovalo, strčil jsem to rádio do H1 a cena se nezměnila ani tehdy.