Stránka 8 z 30

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 16 čer 2009, 23:11
od laufas
Tudy píše:
laufas píše:
Tudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...

Najeto 3 300 km.
Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojku :mrgreen:
Ve 140 km/hod ? :shock: :twisted:
A jak to teda probiha, ze jedes 5 minut na 5-6 tis otacek ? :-)

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 18 čer 2009, 09:22
od Killer
Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca :-(

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 18 čer 2009, 11:09
od tnt
i30 píše:štaflik
Neviem ,čo je to za druh,ak chceš zistím.Je to ale profesionálna fólia, ktorá sa dáva na autá, kde sa čaká poškodenie laku.Dá sa naťahovať ako sopel, takže pri troche zručnosti ju vieš zahnúť " za roh".Najprv som to chcel riešiť tak, že si kúpim tie ochranné fólie zo CEEDA, ale nevedú to ako náhradný diel. Tak som si ich urobil.
sevas,
nezistil si nic ohladom tej folie - aky typ to je, kde sa to da kupit ?

dik

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 18 čer 2009, 13:49
od laufas
Killer píše:Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca :-(
Mne zase drnci prave kdyz se tim palcem o ni opru. Nebo kdyz si na ni polozim ruku

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 18 čer 2009, 13:52
od 89majlo96
Killer píše:Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca :-(
To si hned vytacal surovy mootr??? [-X to nerobis dobre, treba s tym trochu pockat

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 18 čer 2009, 20:10
od štaflík
89majlo96 píše: To si hned vytacal surovy mootr??? [-X to nerobis dobre, treba s tym trochu pockat
Já myslím, že pokud je motor dobře prohřátý, že mu to ani v nejmenším nevadí. Mě dealer říkal, ť ajíždění moc neprožívám. Musí to být prohřátý ostatně i jako u zajetého motoru) a o nic nejde.

Re: Zavady ceeda + i30

Napsal: 18 čer 2009, 21:06
od 89majlo96
ale predsa ten zabeh na nieco sluzi. Ja osobne som chodil v rozmedzi otacok 2-4 tisic. Az po nejakom case som mu zacal nakladat. Ono je potrebne aby sa v zabehu motor aj vytocil, aby nebol lenivy a velmi dobra vec je z 5 do 3 prevod. stupna. Ale vsetko s mierou...

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 19 čer 2009, 08:58
od Killer
89majlo96 píše:
Killer píše:Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca :-(
To si hned vytacal surovy mootr??? [-X to nerobis dobre, treba s tym trochu pockat
Nene, nevytacel. Rikali mi pri prodeji, ze zpocatku maximalne 5000 otacek. Ja jezdim do 4000. Jinak to se mnou projeli a pry tam asi tahla od paky drncej o defend lock, pac to dela jen na trojku a ctryrku a staci paku vychylit nepatrne do strany a prejde to (do doby, nez ji zase pustim samozrejme). Ve stredu rano to tam vezu, ze to rozeberou a zkouknout. Uprimne jsem dost zklamany, nove auto a hned musi do servisu. To to nemuzou namontovat poradne?

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 19 čer 2009, 09:02
od Killer
laufas píše:
Killer píše:Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca :-(
Mne zase drnci prave kdyz se tim palcem o ni opru. Nebo kdyz si na ni polozim ruku
No ale tak to mas tu lepsi variantu, to by mne tak nevadilo :-)

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 19 čer 2009, 09:16
od Dire
Killer píše: Nene, nevytacel. Rikali mi pri prodeji, ze zpocatku maximalne 5000 otacek. Ja jezdim do 4000. Jinak to se mnou projeli a pry tam asi tahla od paky drncej o defend lock, pac to dela jen na trojku a ctryrku a staci paku vychylit nepatrne do strany a prejde to (do doby, nez ji zase pustim samozrejme). Ve stredu rano to tam vezu, ze to rozeberou a zkouknout. Uprimne jsem dost zklamany, nove auto a hned musi do servisu. To to nemuzou namontovat poradne?
Defendlock mam tiez, paka nastastie nedrnci, ale na 1 a 2 silne cvaka, od 3. stupna uz to ujde... Riesit to u mna vraj neni problem: odvrtanim odstranit Defendlock ](*,)

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 19 čer 2009, 12:11
od Killer
Dire píše: Defendlock mam tiez, paka nastastie nedrnci, ale na 1 a 2 silne cvaka, od 3. stupna uz to ujde... Riesit to u mna vraj neni problem: odvrtanim odstranit Defendlock ](*,)
Aha, koukam, ze to vsude asi montuji stejni smoulove. To je fakt des :-(

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 19 čer 2009, 12:31
od Dire
Killer píše:
Dire píše: Defendlock mam tiez, paka nastastie nedrnci, ale na 1 a 2 silne cvaka, od 3. stupna uz to ujde... Riesit to u mna vraj neni problem: odvrtanim odstranit Defendlock ](*,)
Aha, koukam, ze to vsude asi montuji stejni smoulove. To je fakt des :-(
Mne bolo povedane, ze to je problem vyrobcov - tyc defendlocku je tlsta a u kulisy radenia nie je miesto. Vraj sa na to bol pozriet i zastupca firmy od Defendlocku, neviem, ci to potom konstrukcne riesili inak. Mozno ano a tebe to necvaka, ale drnci :?

Re: Zavady ceeda. edit: + i30

Napsal: 19 čer 2009, 13:44
od Killer
Dire píše:
Killer píše:
Dire píše: Defendlock mam tiez, paka nastastie nedrnci, ale na 1 a 2 silne cvaka, od 3. stupna uz to ujde... Riesit to u mna vraj neni problem: odvrtanim odstranit Defendlock ](*,)
Aha, koukam, ze to vsude asi montuji stejni smoulove. To je fakt des :-(
Mne bolo povedane, ze to je problem vyrobcov - tyc defendlocku je tlsta a u kulisy radenia nie je miesto. Vraj sa na to bol pozriet i zastupca firmy od Defendlocku, neviem, ci to potom konstrukcne riesili inak. Mozno ano a tebe to necvaka, ale drnci :?
Hmm, no tak to by ovsem bylo na Nobelovku za zlepsovak ](*,)

Re: Zavady ceeda + i30 - aneb,co se jinam nevešlo ;o)

Napsal: 20 čer 2009, 21:25
od matysekul
Téma pročištěno a příspěvky zařazeny do správných sekcí.Prosím,udržujte to trochu,byla to fuška #-o

Re: Zavady ceeda + i30 - aneb,co se jinam nevešlo ;o)

Napsal: 21 čer 2009, 21:21
od laufas
Tak dneska sem umyval a mel u toho oci na stopkach. Moje poznatky: Objevili se takovy minitecky rzi. Nevim cim to, ale spina to na 100% neni a nic jinyho me nenapada. Je to tvrdy, jde to nehtem odrit trosku, ale zustane tam tecka. Je jich celkem dost. Hlavne treba na hrane kufru pod 5 tyma dverma. Snazil jsem se to i vyfotit, ale nic moc (viz. foto).
Dale nejak povolilo slicovani dilu - je to vubec mozne??? Predni naraznik je pohlej malinko, navic mi pripada strasne lehce uchycen. Jsem na nej sahl, ze s nim pohnu na zkousku a cely to vangluje :-D
Pak predni prave dvere vs. predni pravej blatnik taky nic moc - taky sejdrem. Vic jsem to nezkoumal radej.
Je to teda, podle vas, uz z vyroby nebo ne? Podle me to tak driv nebylo.
Dale voda v kufru se taky nekde resila. U nas sucho a cisto.
Muj zaver je, ze je lepsi to tak nezkoumat, protoze pak ma clovek, mozna zbytecne, ruzny myslenky, nedejboze starosti :-)

PS: Mam i vic fotek tech tecek, tato mi prisla nejlepsi sem dat
Obrázek