kowalski1410 píše:chlapi dal jsem na vás a pc resetuji... a musím říct,že jsem docela mile překvapen...pokud jedu s lehkou nohou tak vejít se do 6 litrů není problém ,ale zas na druhou stranu ta jízda není taková sranda,jak když člověk na trojku prošlápne plyn...no prostě ten motorek je fakt super ,doufám,že i něco vydrží
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 spotřeba
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
Re: i30 spotřeba
Taky bych chtěl být tak nadšenej, ale to bych musel trochu přitlačit takže já to beru jako kompromis.kowalski1410 píše:chlapi dal jsem na vás a pc resetuji... a musím říct,že jsem docela mile překvapen...pokud jedu s lehkou nohou tak vejít se do 6 litrů není problém ,ale zas na druhou stranu ta jízda není taková sranda,jak když člověk na trojku prošlápne plyn...no prostě ten motorek je fakt super ,doufám,že i něco vydrží
i30 1.4 Cmf KimShit
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 spotřeba
Myslím, že tie máloobjemové motory s veľkým výkonom vydržia tak 150.000-200.000 km maximálne. Potvrdilo mi to viacero servisných technikov. Jedná sa nielen o naše CVVT, ale aj o motory TSI od VW Group.kowalski1410 píše:chlapi dal jsem na vás a pc resetuji... a musím říct,že jsem docela mile překvapen...pokud jedu s lehkou nohou tak vejít se do 6 litrů není problém ,ale zas na druhou stranu ta jízda není taková sranda,jak když člověk na trojku prošlápne plyn...no prostě ten motorek je fakt super ,doufám,že i něco vydrží
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
-
- **
- Příspěvky: 278
- Registrován: 27 čer 2007, 14:10
- Bydliště: Bratislava
Re: i30 spotřeba
vlado1979 píše:Myslím, že tie máloobjemové motory s veľkým výkonom vydržia tak 150.000-200.000 km maximálne. Potvrdilo mi to viacero servisných technikov. Jedná sa nielen o naše CVVT, ale aj o motory TSI od VW Group.kowalski1410 píše:chlapi dal jsem na vás a pc resetuji... a musím říct,že jsem docela mile překvapen...pokud jedu s lehkou nohou tak vejít se do 6 litrů není problém ,ale zas na druhou stranu ta jízda není taková sranda,jak když člověk na trojku prošlápne plyn...no prostě ten motorek je fakt super ,doufám,že i něco vydrží
Co znamena ze vydrzia?
Hyundai Accent 1.5 12V 88HP r.v. 9/1997
Re: i30 spotřeba
Potom se musí vyměnit olej...super.soso píše:vlado1979 píše:Myslím, že tie máloobjemové motory s veľkým výkonom vydržia tak 150.000-200.000 km maximálne. Potvrdilo mi to viacero servisných technikov. Jedná sa nielen o naše CVVT, ale aj o motory TSI od VW Group.kowalski1410 píše:chlapi dal jsem na vás a pc resetuji... a musím říct,že jsem docela mile překvapen...pokud jedu s lehkou nohou tak vejít se do 6 litrů není problém ,ale zas na druhou stranu ta jízda není taková sranda,jak když člověk na trojku prošlápne plyn...no prostě ten motorek je fakt super ,doufám,že i něco vydrží
Co znamena ze vydrzia?
i30 1.4 Cmf KimShit
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 spotřeba
Znamená to, že každá vec má svoju životnosť. Dnešné autá nie sú stavané na napr. 500.000 km. Možno je to lacnejšími materiálmi.super.soso píše:vlado1979 píše:Myslím, že tie máloobjemové motory s veľkým výkonom vydržia tak 150.000-200.000 km maximálne. Potvrdilo mi to viacero servisných technikov. Jedná sa nielen o naše CVVT, ale aj o motory TSI od VW Group.kowalski1410 píše:chlapi dal jsem na vás a pc resetuji... a musím říct,že jsem docela mile překvapen...pokud jedu s lehkou nohou tak vejít se do 6 litrů není problém ,ale zas na druhou stranu ta jízda není taková sranda,jak když člověk na trojku prošlápne plyn...no prostě ten motorek je fakt super ,doufám,že i něco vydrží
Co znamena ze vydrzia?
http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=sk
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
-
- **
- Příspěvky: 278
- Registrován: 27 čer 2007, 14:10
- Bydliště: Bratislava
Re: i30 spotřeba
Znamená to, že každá vec má svoju životnosť. Dnešné autá nie sú stavané na napr. 500.000 km. Možno je to lacnejšími materiálmi.
http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=sk[/quote]
Tak pravda je ze uz sa nevyrabaju auta ktore vydrzali 500 000km, moj ujo mal octaviu1 1.9tdi 81kw a nabehal nanej 250 000km bez vacsich problemov a teraz ma octaviu2 2.0tdi a zere mu to olej jak desne,menil turbo a to ma 85 000km. Tie motory co vyrabaju teraz maju svoje plusi aj minusi. Dakedy to bolo poctive zelezo a teraz su to same zliatiny.
Mohla by nejaka redakcia spravit dlhodoby test auta aspon do 250 000km,lebo do 100 000 sa na aute neprejavuju skoro ziadne vacsie problemi.
http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=sk[/quote]
Tak pravda je ze uz sa nevyrabaju auta ktore vydrzali 500 000km, moj ujo mal octaviu1 1.9tdi 81kw a nabehal nanej 250 000km bez vacsich problemov a teraz ma octaviu2 2.0tdi a zere mu to olej jak desne,menil turbo a to ma 85 000km. Tie motory co vyrabaju teraz maju svoje plusi aj minusi. Dakedy to bolo poctive zelezo a teraz su to same zliatiny.
Mohla by nejaka redakcia spravit dlhodoby test auta aspon do 250 000km,lebo do 100 000 sa na aute neprejavuju skoro ziadne vacsie problemi.
Hyundai Accent 1.5 12V 88HP r.v. 9/1997
Re: i30 spotřeba
Zdravím,
v pátek 10.4. jsem ho koupil (nový), najeto zatím 100 km, spotřeba dle PP 6,5 L (točím do 4 000 ot./min při řazení). CCa 80% trasy okresky, zbytek město, jízda dle předpisů.
v pátek 10.4. jsem ho koupil (nový), najeto zatím 100 km, spotřeba dle PP 6,5 L (točím do 4 000 ot./min při řazení). CCa 80% trasy okresky, zbytek město, jízda dle předpisů.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- zubmachine
- *
- Příspěvky: 60
- Registrován: 09 led 2006, 19:02
- Bydliště: slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 spotřeba
V prvom rade nemozes generalizovat ze motor vydrzi 150-200 tis. km... Je rozdiel, ci budes jazdit dialnice, alebo okresky a je rozdiel ci budes behat ako taxik, alebo pizza po meste:) Osobne predpokladam ze 1.4ky musia 200 000km vydrzat za kazdej okolnosti, bez nejakych vacsich zasahov:) 1.6ky mozno aj viac (aj ked to je vraj rovnaky motor, len vrtanie je ine). Mne to je jedno, kedze do 100 000km urcite i30 predam a kupim opat nieco nove:) Co sa tyka nepreplnovaneho motoru, tak to by som sa o vydrz neobaval.. pozri si nadpriemerne vykonne motory honda, ktore aj s 10 a viacrocnou technologiou maju bezne najazdene 250-350 000km bez zavaznejsich poruch, (zas otazne je ci mozem porovnavat hondu a hyundai). Osobne si vsak nechcem predstavit 1,4tsi po 200 000km v superbe:) tam je predpoklad technickeho zlyhania omnoho vyssi:)
i40cw 1.7crdi 7dct.. 75000km
i30cw 1.6vvti classic.. predane
1.3i/62.5Kw - 60500km - Predane....
i30cw 1.6vvti classic.. predane
1.3i/62.5Kw - 60500km - Predane....
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 spotřeba
zubmachine naprosty suhlas... moc zalezi na typologii ras... 250 000km so 150 000 cyklami start-stop je asi nieco ine ako 250 000km s 80 000 cyklami start-stop... s tym suvisi zahriatie motora, zmeny napatia po starte.. auto je ako spotrebna elektronika - najviac zo zivotnosti uberaju zapnutia a vypnutia...
podobne plati pre brzdy a tlmice... 100 000 km na nemeckej dialnici sa na brzdy a tlmice podpisu inak ako 100 000km len v Brne, resp 100 000 prejazdov cez horske priesmyky
podobne plati pre brzdy a tlmice... 100 000 km na nemeckej dialnici sa na brzdy a tlmice podpisu inak ako 100 000km len v Brne, resp 100 000 prejazdov cez horske priesmyky
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 23 kvě 2009, 22:10
Re: i30 spotřeba
Zdravím, pred viac ako mesiacom som si kúpil i30, 1,4 benzín a po počiatočnom zabehávaní som bol dosť sklamaný zo spotreby pretože sa pohybovala okolo 8-8,5 litrov. Síce je pravda že som ho od prvého dna nešetril aby nezlenivel zatial mám najazdeného nejakých 3500km. Dneska som šiel podľa predpisov v obci 50 mimo obce 90 pretože na každom kroku merali policajti, nejakých 100 km a na konci som mal spotrebu 4,5 litra samozrejme bez klimatizácie, takže som bol velmi milo prekvapený pretože v aute sme boli štyria dvaja dospelý a dve deti.
Re: i30 spotřeba
No ja by som len zosumarizoval svoje oznatky o spotrebe 1.6 benzinu.
Napisem to postupne od najhorsich podmienok k najlepsim.
- mesto: Katastrofa V Bratislave som prejazdil celu nadrz a snazil som sa jazdit maximalne setrne. Pomale pridavanie plynu, nehrnul som sa byt hned na 50ke, brzdil som motorom ked trebalo, bol som maximalne predvidavi ohladom semaforov a vysledok 8,2l na 100km. Beriem to ale tak, ze mam 1.6 a nemam sa teda co cudovat. A pri sviznejsej jazde v meste to je viac zhruba o 0.3l na 100km, takze to sa mi neoplati moc brzdit premavku...
- dialnica: Akonahle z BA videm na dialnicu, spotreba nadherne klesa na PP, aj v pripade, ze som PP neresetoval uz 1000km. Nie je problem sa dostat okolo hodnot 7.3-7.6 podla PP.
- okrsky: toto je to co najviac chuti mojej i30ka. Zial tieto cesty jazdim najmenej, tak 2x do mesiaca asi niekolko kilometrov, ale spotreba je tu nadherna, hodnoty 6.x
Napisem to postupne od najhorsich podmienok k najlepsim.
- mesto: Katastrofa V Bratislave som prejazdil celu nadrz a snazil som sa jazdit maximalne setrne. Pomale pridavanie plynu, nehrnul som sa byt hned na 50ke, brzdil som motorom ked trebalo, bol som maximalne predvidavi ohladom semaforov a vysledok 8,2l na 100km. Beriem to ale tak, ze mam 1.6 a nemam sa teda co cudovat. A pri sviznejsej jazde v meste to je viac zhruba o 0.3l na 100km, takze to sa mi neoplati moc brzdit premavku...
- dialnica: Akonahle z BA videm na dialnicu, spotreba nadherne klesa na PP, aj v pripade, ze som PP neresetoval uz 1000km. Nie je problem sa dostat okolo hodnot 7.3-7.6 podla PP.
- okrsky: toto je to co najviac chuti mojej i30ka. Zial tieto cesty jazdim najmenej, tak 2x do mesiaca asi niekolko kilometrov, ale spotreba je tu nadherna, hodnoty 6.x
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Re: i30 spotřeba
Tak u mé 1.6 se mi daří držet spotřebu - měřeno jen po městě - mezi 7,5 - 7,8 l/100km - najeto cirka 7tis. km. Venku kolem 7 - 7,2 l/100 km.Laxius píše:No ja by som len zosumarizoval svoje oznatky o spotrebe 1.6 benzinu.
Napisem to postupne od najhorsich podmienok k najlepsim.
- mesto: Katastrofa V Bratislave som prejazdil celu nadrz a snazil som sa jazdit maximalne setrne. Pomale pridavanie plynu, nehrnul som sa byt hned na 50ke, brzdil som motorom ked trebalo, bol som maximalne predvidavi ohladom semaforov a vysledok 8,2l na 100km. Beriem to ale tak, ze mam 1.6 a nemam sa teda co cudovat. A pri sviznejsej jazde v meste to je viac zhruba o 0.3l na 100km, takze to sa mi neoplati moc brzdit premavku...
- dialnica: Akonahle z BA videm na dialnicu, spotreba nadherne klesa na PP, aj v pripade, ze som PP neresetoval uz 1000km. Nie je problem sa dostat okolo hodnot 7.3-7.6 podla PP.
- okrsky: toto je to co najviac chuti mojej i30ka. Zial tieto cesty jazdim najmenej, tak 2x do mesiaca asi niekolko kilometrov, ale spotreba je tu nadherna, hodnoty 6.x
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: i30 spotřeba
Mně si to sedlo na 7,0 litru dlouhodobě. Budu mít už 30 t.km, takže už mě klikání na TRIP přestává zajímat
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: i30 spotřeba
Mám měsíc i30, 1.4, Classic, klima A/C - zapnutá 80% času, najeto 2600 km.
Zhruba do 2000 km jsem měl průměrnou spotřebu dle počítače 7,2-7,3l. Teď mi to spadlo na 6,6l.
Zhruba do 2000 km jsem měl průměrnou spotřebu dle počítače 7,2-7,3l. Teď mi to spadlo na 6,6l.
Hyundai i30 1.4 COMFORT, verze 2009 Nošovice, koupeno 8/6/2010
Dříve:
Hyundai i30 1.4 Classic, klima manual, dálkový centrál, Made in Ulsan, koupeno 4/2009, http://www.fotky.zdenda.net/hyundai_i30
Dříve:
Hyundai i30 1.4 Classic, klima manual, dálkový centrál, Made in Ulsan, koupeno 4/2009, http://www.fotky.zdenda.net/hyundai_i30