
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
jj funguje mi to presne jako tobeRexcor píše:Že by to už na nových autech nešlo?
Já to na Santíkovi dělám jako kdybych si chtěl normálně ostříknout ale tu páčku podržím na kratší dobu (nebo menším tlakem?), než potřebuji ke spuštění cyklovačů. Zeptám se ještě Zahyxe jestli to i jemu tak funguje na Elantře.
No nevím, ale u mě to funguje tak, že než voda dostříkne na sklo, tak stěrač vyjede, mine místo, kam dopadá voda a veškerou špínu nasucho rozetírá po skle. Jak se vrací zpět, tak vrchní část opět nasucho, teprve dole narazí na vodu a setře ji dolů. Děs. V 90 a víc km/h se voda povaluje pouze 15cm od dolní strany skla, vzduch ji sráží do boků a nahoru se už vůbec nedostane, ani při delším ostřikování. Nejhorší je, že importér i servis to nepovažují za funkční, ale nehodlají s tím nic dělat, protože Korejci údajně řekli že to stačí. Importér ohýbal plech kapoty i na vlastních služebácích, ale zákazníkovi říká, že je to soukromá aktivita servisů a dává od ní ruce pryč.89majlo96 píše:neviem preco sa tu stale riesia tie ostrekovace.... Mne to strieka tiez malo a uplne mi to staci, sak ten stierac tu vodu rozotrie po celej ploche skla a je ciste...
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |