Stránka 8 z 16

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 12 srp 2009, 14:53
od Jakub
to si snad dělaj srandu #-o promáčnout kapotu kde to vyděli takhle řešit problém a až ti kvuly promáčklině praskne lak tok je to tvoje chyba ne??? ](*,) to jsou paka

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 30 zář 2009, 20:44
od lokoman
Hyundai i30:
Po zjištění,že v autoservisu Háša v Ústí n/L při dotazu na cokoliv co se týká techniky auta jsem si připadal jako obtížný hmyz kterému není dovoleno se zeptat na nic,jsem zkoumal jak vylepšit výšku ostřikování předního skla a nakonec se podařilo:zatlačil jsem šroubovákem širokým stejně jako je široká tryska na její horní část,ozvalo se cvaknutí a ta vnitřní část trysky se o něco málo překlopila nahoru,zkusil jsem to i na druhé trysce a se stejným výsledkem.Voda z trysek teď stříká v klidu vozidla až na střechu,předtím max.do půlky oken.Za jízdy v 100 km/h do cca 2/3 okna,což bohatě stačí.Doufám,že to bude fungovat i u ostatních.Nevím proč nejdou k textu přiložit obrázky ve formátu bmp,ale na požádání zašlu:georg.j@volny.cz

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 30 zář 2009, 20:54
od zahyx
Rexcor píše:Že by to už na nových autech nešlo?

Já to na Santíkovi dělám jako kdybych si chtěl normálně ostříknout ale tu páčku podržím na kratší dobu (nebo menším tlakem?), než potřebuji ke spuštění cyklovačů. Zeptám se ještě Zahyxe jestli to i jemu tak funguje na Elantře.
jj funguje mi to presne jako tobe :)

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 30 zář 2009, 21:01
od Hardcam
Format bmp je zbytecne velky a zatezuje server....preved to do formatu jpg...jinak staci pouzit jehlu nebo spendlik, strcit do trysky a hybat pozadovanym smerem. I kvuli citlivosti.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 30 zář 2009, 21:54
od matysekul
@Hardcam:U nás se špendlíkem fakt nic nenaděláš.Trysky mají obdélníkový tvar a doteď všichni tvrdili,že nejsou stavitelné.Lokoman tvrdí opak,vyzkoušíme.

@ lokoman: Jen mně napadá,jestli jsi Ty trysky nevycvakl úplně? Zkoušel jsi otevřít kapotu, jestli nejsou vycvaknuté ven?

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 30 zář 2009, 21:56
od alarm
Trysky nie sú nastaviteľné. O to komickejšie mi teraz pripadá snaha technika v servise špárať do nich ihlou.Ja som to robil dva dni pred ním a tiež nič :mrgreen:

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 30 zář 2009, 22:40
od 89majlo96
neviem preco sa tu stale riesia tie ostrekovace.... Mne to strieka tiez malo a uplne mi to staci, sak ten stierac tu vodu rozotrie po celej ploche skla a je ciste...

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 30 zář 2009, 22:45
od matysekul
Nezlob se Majlo,ale asi jsi nejezdil v zimě po dálnici.Nebo jen za hezkého počasí.Když je nějaký marast,tak to na skle akorát rozšmudláš.V zimě vždycky na chvíli zpomalím,nebo očistím skla až po sjezdu dálnice,ale to nejde dělat furt.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 30 zář 2009, 22:51
od Hardcam
matysek: aha...koukam, ze uz jsme to resili na prvni strance, jen jsem to stacil zapomenout...sakra, to me stve, ze to nejde, je to zbytecna chyba, pritom je vyroba ostrikovacu stoji urcite max 50 korun:(

jeste me napada zkusit ostrikovace z jinyho modelu (napr Elantra), zbyly mi po montazi 3bodovych ty 2bodove, kdyby to nekdo chtel jen tak zkusit, muzeme vyzkouset.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 30 zář 2009, 22:55
od matysekul
Taky blbý,jak jsem tak koukal,tak na elantru se nacvakávají ostřikovače zvrchu haupny.U i30 jsou nacvaklé zespodu na hraně u okna.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 01 říj 2009, 08:59
od Radim Brožek
89majlo96 píše:neviem preco sa tu stale riesia tie ostrekovace.... Mne to strieka tiez malo a uplne mi to staci, sak ten stierac tu vodu rozotrie po celej ploche skla a je ciste...
No nevím, ale u mě to funguje tak, že než voda dostříkne na sklo, tak stěrač vyjede, mine místo, kam dopadá voda a veškerou špínu nasucho rozetírá po skle. Jak se vrací zpět, tak vrchní část opět nasucho, teprve dole narazí na vodu a setře ji dolů. Děs. V 90 a víc km/h se voda povaluje pouze 15cm od dolní strany skla, vzduch ji sráží do boků a nahoru se už vůbec nedostane, ani při delším ostřikování. Nejhorší je, že importér i servis to nepovažují za funkční, ale nehodlají s tím nic dělat, protože Korejci údajně řekli že to stačí. Importér ohýbal plech kapoty i na vlastních služebácích, ale zákazníkovi říká, že je to soukromá aktivita servisů a dává od ní ruce pryč.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 01 říj 2009, 09:07
od Radim Brožek
Pokud mi někdo poradíte jaké parametry musí mít obrázek, aby šel vložit, tak sem dám ten od lokomana.
U JPG velikosti 5kB mi to hlásí, že jsem se pokusil vložit neplatný obrázek.
Jestli jsem to správně pochopil, zatlačil na místo těsně pod vrchní dírkou trysky a ten plat se prohnul dovnitř.
Když se na to člověk dívá, tak je to oválná objímka s něčím vsunutým doprostřed. A to právě prohnul.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 01 říj 2009, 12:11
od 89majlo96
matysekul : no v zime ostrekovace pouzivam velmi malo, na dialnicu sa dostanem tiez len obcas a napriklad ked ide predomnou kamion co rozviruje bordel tak sa drzim dalej... A osobne sa mi nespini nejak extra predne sklo, viac sa mi spini zadne, to je po dazdi hrozne... A tam voda tiez len stecie na sklo a stierac si ju rozotrie po celej ploche a je vsetko ciste...
Mozno by nezaskodilo castejsie umyvat auta a neboli by tolko spinave :lol:

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 01 říj 2009, 12:20
od matysekul
Držet se za kamiónem dál. To můžeš dělat na normální silnici,já jezdím z větší části po dálnici a tam se kontaktu s bordelem fakt nevyhnes. A na čistotu auta to nemá vliv. Najdi nějaké moje starší fotky,tam je foceno auto po jedné cestě na moravu ;)

EDIT: Našel jsem je sám.

Re: Trysky ostrekovačov

Napsal: 01 říj 2009, 13:02
od 89majlo96
skoro ako pepanov gall :mrgreen:
Aj moje tak "skoro" vyzera cez zimu a v tvrdu jesen... :wink: