Stránka 8 z 13
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 16 pro 2009, 13:14
od ivan
Není nad hydraulické ovládání spojky tohleto to by člověk u toho zešílel
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 16 pro 2009, 13:26
od Kull
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 16 pro 2009, 13:39
od Yurii
No hydraulika má taky občas svoje "mouchy" nebo spíš bublinky???
Držim palce, já dneska budu venku montovat CD changer
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 16 pro 2009, 13:41
od Kull
Bych radši montoval ten měnič než pedál. Nebudeš muset alespoň ležet našlapanej pod volantem v miniCliu
Tak ať se zadaří a Otloukánek má z dárečku radost....
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 21 pro 2009, 06:57
od Kull
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 22 pro 2009, 11:59
od Kull
Přeji všem krásné svátky, hodně pohody, klidu zdraví, krásné Vánoce a úspěšný začátek nového roku 2010.
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 20 led 2010, 06:18
od Kull
Vyskytla se menší závada a předpokládám, že vím, co to je. Jen to spíš chci potvrdit
Teploměr na palubce mi začal ukazovat hrozně nízké teploty. Původně jsem ho podezříval, že se fláká, ale pak jsem si všiml, že maká. Po 10ti km po městě se zvedne sotva na spodní rysku teploty. Očistil jsem přívody k čidlu (když jsem si myslel, že neukazuje vůbec) což nepomohlo. A všiml jsem si, že topení netopí jako předtím. Topí méně. Tak jsme včera udělal další pokus. Po 10ti km jsem nadzdvihl víčko chladiče a nechal si postříkat ruku - jen horká voda. Obžalovaným je TERMOSTAT.
Ale chci se jen ujistit, že nekecám blbostě
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 20 led 2010, 07:26
od palicka007
Kull píše:Vyskytla se menší závada a předpokládám, že vím, co to je. Jen to spíš chci potvrdit
Teploměr na palubce mi začal ukazovat hrozně nízké teploty. Původně jsem ho podezříval, že se fláká, ale pak jsem si všiml, že maká. Po 10ti km po městě se zvedne sotva na spodní rysku teploty. Očistil jsem přívody k čidlu (když jsem si myslel, že neukazuje vůbec) což nepomohlo. A všiml jsem si, že topení netopí jako předtím. Topí méně. Tak jsme včera udělal další pokus. Po 10ti km jsem nadzdvihl víčko chladiče a nechal si postříkat ruku - jen horká voda. Obžalovaným je TERMOSTAT.
Ale chci se jen ujistit, že nekecám blbostě
nekecas je to termostat
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 20 led 2010, 08:06
od Yurii
Termo termo termostáááát, asi zamrznul
Každopádně si asi spíš sežeň novej, já ho vyměňoval za starej z tý bouračky kdysi, tak se mu už asi nechce moc mkat když přišly ty zimy
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 20 led 2010, 09:52
od Kull
Nejdřív otevíral pozdě (tak cca 2 měsíce zpátky) a teď zůstal otevřenej pořád...
Docela jsi mě Yurii potěšil. Jestli jsi ho měnil, měly by ty šrouby jít povolit...
Třeba na Škodověnce jsem je vždycky ukroutil
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 20 led 2010, 10:05
od palicka007
Kull píše:Nejdřív otevíral pozdě (tak cca 2 měsíce zpátky) a teď zůstal otevřenej pořád...
Docela jsi mě Yurii potěšil. Jestli jsi ho měnil, měly by ty šrouby jít povolit...
Třeba na Škodověnce jsem je vždycky ukroutil
ja jsem taky menil ze stareho do noveho ,ale
tohle je jedn z bolesti s coupe taky mne ceka novej a ty srouby jsou v poho na obou autech upne v klidu jsem je povolil
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 26 úno 2010, 06:34
od Kull
Nazdárek chlapi,
tak s oteplením se projevy závady změnily. Teď už to chípá každých cca 5 km a navíc to nejde tak 10 min po chcípnutí natočit. Dokud mrzlo, tak stačilo jen otočit klíček, motor se začal převalovat a po puštění klíčku okamžitě naskočil.
Prostě jedu, najednou, jako když utne motor zhasne, přes kvalt nenaskočí a klíčkem také ne. Po pokusech o start je z motoru (mám prasklej vlnovec) cítit nespálená směs. Po cca 5min točím, točím, motor se tak nějak chytne a za chvíli už šlape v pohodě.
Chcípnutí je většinou náhlé. Ale několikrát se mi stalo, že auto předtím zaškubalo. Není to však pravidlo.
ŘJ, váha, turbo, volnoběž. ventil? je vyměněné...
Začínám mít podezření na vlhkost v palivové soustavě (protože projevy závady se mění s teplotou a vzdušnou vlhkostí) nebo nějaké relátko, které pouští šťávu do cívky...
Co myslíte? Začínám z toho být docela na nervy. (včera jsem zacpal 5ti proudou křižovatku
)
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 01 bře 2010, 06:31
od Kull
Už mám normálně strach jezdit. Včera mi to zas chcíplo, na křižovatce na mostě, vyhodil jsem havarijky a hned se za mě postavili policajti pěkně na akčno, majáčky, stop lampa, ruce na bouchačkách...kreténi...
Místy aby byli rádi, že jsem s tím doklouzal částečně na chodník, abych nepřekážel, tak ještě prudili...
Ještě mě napadlo, jestli by to nemohl dělat "silový tranzistor" č jak se tomu nadává...
Přecijen charakteristiky polovodičů jsou hodně závislé na teplotě a tahle poruche se se změnou teploty projevuje víc nebo míň...
Taky by to mohla být moc bohatá směs a auto se uchlastává? Protože mám otáčky po nastartování kolem 15000-1800, po ohřátí klesnou tak na 1200-1500, málokdy se drží na 1000. Jen nevím, kde se dá tohle nastavit. Tohle si nastavuje ECU sama, ne? Takže jedině nějaké čidlo, napadá mi jen to na váze vzduchu, ale to je vyměněné a chová se to stejně...
Kabely OK, rozdělovač (palec, víko) OK...
Termostat jsem nevyměnil, přišel mi s malou přírubou
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 01 bře 2010, 07:43
od Yurii
Kurňa chlape, to je nepříjemný
A to sem doufal že se to úplně vytratilo
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Napsal: 01 bře 2010, 11:35
od Kull
No, je divný, že přes ty mrazy to bylo skoro v pohodě... a ještě divnější je, že když tomu dám plnej dudlík, chcípne to. Když tomu ale naložím na volnoběh, nechcípne.
Při normální jízdě tam jde víc paliva a víc vzduchu než při trápení na volnoběh, tak někde na té trase. Vzdušná cesta je vyměněná, takže bych tipoval někde chybu směsi. ECU je vyměněná, takže nějaká klapka? tryska? Zas je ale divný, že dkyž to chcípne a snažím se nastartovat, ani to nemá sebemenší snahu chytit a je cítit nespálená směs (takže čerpadlo, vstřikovače makají). Vlhkost v palivové soustavě? Blbá cívka?
Fakt už nevím
Nevíte někdo, jestli by nepomohla diagnostika, když dg.kontrolkou nevyblikam žádnou chybu?