Stránka 8 z 9
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 08 říj 2009, 12:04
od DEDe
co si black_sheep psal u problemu tak me ve meste trochu stve taky to cukani pri rozjezdu nebo uplnym popojizdeni. Ten plyn kdyz je uplne pustenej a pak chce clovek pridat je desne citlivej zkousel sem promazat lanko a tak ale nejak to nepomohlo, kdyz jedu uplne pomalu v kolone a mirne davam na plyn nejdriv nic a pak je tam hned zase prozmenu moc a dela to tak trochu min komfortni jizdu. Ale jizdne maximalkou akceleraci si myslim ze je to v pohode, rikam si ze by to chtelo vicistit taky uz filtr na tom CAI sani jestli to nema vliv docela to meni charakteristiku na nizkych otackach. Ale auto fici suprove aspon podle toho co sme si dali jeden sprint na morave na rovince oproti dvoulitru to tah melo lepsi
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 08 říj 2009, 12:13
od pepan
to je asi jasný,že má lepší tah oproti 2.0 litru ...
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 08 říj 2009, 13:36
od Borek
Ze zkušeností ve sprintech na srazu v Roudné,ti s 2,0l ujedu jako prd.
Samozřejmě na čtvrt míle.Potom by mě už vždy předjel.Ale start a ty první stovky metrů má lehčí 2,0l jasně navrch.
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 08 říj 2009, 13:40
od Rybář
Já bych tam ty 4-bodový šmejdy vůbec nedával. Když už BOSCH, tak jedině ty obyčejný, ale nemám v ně už nějak důvěru
Neví někdo, jaký je rozdíl mezi NGK (obyč) a NGK V-Line???? Ta V-Line je asi o 20 levnější, ale proč? Chci dát nové kabely, tak vyměním i ty svíčky
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 08 říj 2009, 13:56
od DEDe
Borek píše:Ze zkušeností ve sprintech na srazu v Roudné,ti s 2,0l ujedu jako prd.
Samozřejmě na čtvrt míle.Potom by mě už vždy předjel.Ale start a ty první stovky metrů má lehčí 2,0l jasně navrch.
Sprinty bohuzel nebyly me spis zajimalo jestli to CAI i svicky iridiove tomu treba nepomuzou takze sam sem porovnani nevidel.
nevim kolik sme jeli zezacatku to bylo podobne pak uz sem mel navrch. V realu stejne vyuzijes jen vykon kdyz uz si rozjetej na semaforech se s nikym nepredhanim. Jen sem myslel ze kdyby nahodou ty IR svicky delali to citlive popojizdeni asi by to bylo znat i na vykonu a to asi neni.
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 08 říj 2009, 14:04
od Piskotkiller
Zdravím,já osobně bych nedoporučoval "čtyřbodové svíčky"tyto svíčko jsou spíš pro závodní automobily,které jsou na vysoké úrovni.Právě projevy škubání,cukání a zdání že auto je jaksi chciplé a vůbec netáhne je tím že se zvolí tyhle ty svíčky.Zažil jsme případ kdy do servisu mi přijel chlápek z mazdou že mu škube auto,a je to na rozjezd obtížné aby si ta mrcha necukla...Problém byl že měl všechny svíčky čtyřbodový,dali se tam klasický a hned se Mazdě vrátil život.Takže za mě bych určo nedával čtyř...
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 08 říj 2009, 19:28
od hardysk
black: no ted zrovna zadny problemy nemam, ale nikdy nevis
ale uz sem treba odrovnal spojku, ta byla horsi uz kdyz sem to kupoval... o tom servisu vim ze tam je, ale nevedel sem ze je tam takovej sikula
kdyz uz se bavite o svickach tak ja mam v rencku denso iridium a nemuzu si stezovat, vysoka cena (ikdyz 1100 aukro si myslim ze ok) ale vysoka zivostnost (50tisic udavana), klidnejsi volnobeh, mozna to i lip jede ale kdo toho jednoho ponika navic pozna ze
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 11 říj 2009, 22:15
od black_sheep
to je dobre ze nemas problemy, ale kdyby nahodou tak doporucuju tam zajet pokud diagnostika renault nic neukaze. to ma OBDII? on tam ma kdyztak i ctecku na obd..
jinak dneska jsem doresil i ten problem s maximalkou...... hosi to me poserte to je zavadicka. mam uz trosku vybehany TPS - potenciometr skrtici klapky a pri plnym plynu ukazuje 1.0kOhm - min ani tuk a pritom ma ukazovat: 0.7-3.0kOhm, takze pod plnym plynem dava malo benzinu. proto to dela to co to dela, ze to furt tahne a najednou jak kdyz utne
vzhledem k tomu, ze ta hodnota neni mimo rozsah, tak to nehlasi chybu. prisel jsem na to tak ze na poloze 1mm plynu - jezdim tak casto, kor kdyz to mam studeny tak to TPS bylo taky vybehany a jemne cuknuti bylo cejtit furt. drzel jsem to tak 5 vterin ve stavu cuk-cuk-cuk bez zmeny plynu a razem to vyhodnotil check engine. sup na odpocivadlo a vyblikat. potvrdilo se spatny TPS. tak jsem ho dneska vyndal, promeril a zjisil ze ukazuje asi takto: 3.0-2.9-
5.0-2.8-2.7...1.0. v jedne poloze plynu trosku ustreli a to je to cuknuti. navic na opacnem konci nedotahuje hodnoty az k 0.7 a to by mohl bejt fakt problem s maximalkou, pac tam uz jedu pod plnym plynem a znat to urcite je,.. takovy omezovac rychlosti no..
urcite super ze jsem zapojil check engine, fakt mi pomohl ten vecnej boj vyresit. v tydnu ho vymenim za novy (vaham jestli za litr bosch a nebo za 1600 hellu, urcite ne za 700 faceta) a uvidim jestli to zase zacne litat jak drak.
no co jsem ho tam vratil zpatky tedka, tak to prestalo delat tu hodnotu 5.0 - je tam holt uz vakl a ted zrovna to zase je dobry, ale za par dni to urcite zase zacne.
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 11 říj 2009, 22:16
od black_sheep
jinak je docela prca ze jednotka si TPS umi docela obstojne nasimulovat takze to jede i bez nej.. zlaty plynovy lanko. dneska ty novy auta tam maj jeste servotorek a elektricky plyn a to uz by bylo v riti myslim
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 12 říj 2009, 13:18
od black_sheep
tak vybiram novy TPS, ackoliv dneska rano pohoda zase. co myslite, jakou znacku vzit? vzal bych bosche, ale vzhledem k tomu jak se toto tema jmenuje tak bych nerad vyhodil litr do kanalu. nebo radeji original?
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 12 říj 2009, 13:37
od Dr Meduza
a nejde treba jenom vycistit ?
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 12 říj 2009, 14:05
od Yurii
Vyčistit nevím, vzhledem k tomu, že to bude zřejmě nějákej pokaženej potenciometr tak bych to zkusil napřed rozebrat a prostříknout kontaktolem a když to nepomůže, tak potřebuješ novej. Potenciometry a proměnný odpory nemá cenu opravovat jakmile se jednou pokazej.
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 12 říj 2009, 14:13
od Dr Meduza
tak moh se tam treba dostat prach, nebo naka spine, ale je pravda ze vetsinou je to vydrena draha a nic se s tim delat neda
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 12 říj 2009, 16:06
od black_sheep
no potom co jsem ho sundal a zase vratil tak to 100 km ani necuklo. tak jsem to ted promeril znova a ukazuje to dost lip ale furt to neni vono.
2.86 pri pustenym plynu. (ma bejt 3.4 jsem cetl na hmaservice, v jinym manualu je 3.0)
pak to roste ku 3.3 pri minimalnim plynu, a pak zase plynule klesa az ku 0,99
kdyz teda pridam tak 1-2mm plynu tak to ukazuje pekny blbiny.
ma to smysl menit? objednavam pro sichr novej a kdyztak si tenhle necham do zasoby
Re: snizeni maximalni rychlost.. bylo to svickama BOSCH super 4!
Napsal: 14 lis 2009, 16:15
od Bolo
Tak jsem dal pryč ty 4 bodové svíčky a dal tam co patří.Lantra v nízkejch otáčkách neškube,motor je tišší ,ale jde cítit že má menší akceleraci...