Stránka 8 z 13

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 15 kvě 2010, 13:59
od Laxius
Nehadzte 1.6ky do jedneho vreca. Ta moja toci pri 130 tachometrovych asi 3850. Fotky su niekde v inom vlakne...

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 17 kvě 2010, 08:23
od maco
Laxius píše:Nehadzte 1.6ky do jedneho vreca. Ta moja toci pri 130 tachometrovych asi 3850. Fotky su niekde v inom vlakne...
Aspon ti to zere trosku min benzinu. Jake mas rozmery disků a pneu?

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 17 kvě 2010, 08:57
od Laxius
Maco, mam origo 16" disky, pneu tusim 205/55 povodne Kumho gumy. Zimne pneu mam SAVA Eskimo ktore som dostal k autu ako bonus. Spotrebu auta si mozes pozriet ked si kliknes na priemernu spotrebu v mojom podpise. V lete je to celkom fajn, 7,2, v zime tak o liter viac. Jazdim najviac po Bratislavskom centre, plus na vikendy do Ziliny (200km dialnica), alebo do Levic (130km, z toho polovica dialnica, polovica okrsky).

Ked si na dialnici z BA do ZA vynulujem spotrebu pri zahriatom motore, tak mi PP ukaze 7,2 priemernu spotrebu za tu cestu. V realy to je tak o max 0,5l viac, ale poslednu dobu je rozdiel len do 0,3l. Zistil som, ze ci jazdim na dialnici tachometrovych 120 alebo 135, tak rozdiel v spotrebe nie je ziady (minimalny asi bude, ale na PP sa to neukaze vobec). Takze jazdim tacho 135...

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 17 kvě 2010, 10:41
od maco
tak to sem zvedav, jestli se ty otacky zmeni kdyz snad tento tyden prejdu z 195/65 r15 na 205/55 r16... :) ja mam pri 130 4000ot ale to jsem uz psal nekde....

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 09 čer 2010, 23:40
od Hardcam
Snad tim nikoho nenaseru :) tolik toci jen 4 stupnova Sonata v automatu ve 190km/h...rovne 4000 otacek a hrobove ticho. Nedovedu si predstavit, kolik by tocil 6ti supnovy automat...
Omlouvam se za kvalitu, precejen se v techto rychlostech kouka vic na silnici nez na fotak....

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 09:15
od Laxius
Pekna fotka :) kvalita je samozerjme ospravedlnitelna :) Este by si mohol hodit foto 'tojevykona'-a :) pri 130, resp. 4000rpm :)

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 09:21
od Hardcam
Tu mam jeste kvalitnejsi:) vytahl jsem Ti ji z videa....3300 otacek je tesne u 130km/h, ale jak jsem psal jinde, ja na dalnici bud jedu 120 nebo 200 :mrgreen:

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 09:23
od Hardcam
A jmenuje se Tojevikon - umyslne s mekkym i:)

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 09:59
od Vilda
Takový otáčky by měli mít všechny benzíny :hyu: ... ideálně spočítaná převodovka a nepotřebuješ šestikvalt .. v pohodě by se utáhla i 1.4ka, při výkonech, který Hyundaiácký benziny maji ....

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 10:03
od Hardcam
S tim souhlasim. Ale zrovna u Accenta, konkretne 1.4, bych v tom takovy problem nevidel. Mel jem ho sice ujceny jen na par hodin, nez servis udela praci a je v nem ticho jak v kostele. A myslim si, ze jsem se ho i pokousel trosku otestovat...

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 10:07
od Vilda
jj .. měl jsem na mysli i30ky a jejich almary. Accenty v benzinu jsou v celku v pohodě, i když 200 - 300 otáček dolu, by taky neškodilo 8)

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 10:15
od Hardcam
To mas pravdu. Na druhou stanu za celych 5 let nevim o ikom, kdo by si na to same stezoval u diesela. Osobne jsem byl s otackami moc spokojeny.

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 10:29
od matysekul
Taky bych mohl mít u diesela na 5ku nižší otáčky,ale nějak mi to nervy nedrásá. Spotřeba vcelku slušná.U benzínu to bude asi o něco horší,ale tam bude problém s nedostatkem krouťáku při nízkých otáčkách. Takže všechno sladit asi nebude tak jednoduché.A hlavně na co výrobci dnes musí velmi dohlížet je ekologie.Takže i odladit převodovku,aby se auto vešlo do emisních limitů.

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 10:31
od Hardcam
Hehe, i30 ma ekoprevodovku :lol:

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 10 čer 2010, 10:33
od matysekul
Je to sice vtipné,ale každý výrobce dnes musí tvrdě přemýšlet,aby splňoval čím dál tvrdší emisní limity.Někdo to dohání turbem,někdo holt musí převodovkou.