Tak jsem projel ix35 :-)
Moderátor: Moderátoři
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Ne, H1 uz se v civilni verzi dela dlouho a je to uzitkovy vuz. Trajet byl MPV.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Ale pánové, vždyť je oficiální, že i40, která se má letos představit v Evropě, nebude mít se Sonatou YF pro Koreu a USA nic společného. Bude se vyrábět ve verzi sedan a ve verzi kombi (až crossover). Problém je, že to ty německý vývojový mrchy moc dobře skovávají a tudíž fotky zatím nejsou .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
tohto som sa baal
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
A to se má nejdřív představit kombi (crossover), sedan s malým zpožděním (tak 2 měsíce).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Tak abychom se zase vrátili k původnímu tématu,ne?
Též jsem dneska projel ix35 a mám velký problém své dojmy a postřehy nějak vhodně formulovat. Řeknu to asi takhle, vedle sebe stály Tucson 2,0 CRDi Elegance a ix35 2,0 CRDi Style. Cena si je hodně podobná. Kdybych teď kupoval auto této kategorie, tak si vezmu toho Tucsona a od prodejce nebudu chtít žádnou slevu a ještě mu políbím ruku, že na mě Tucson zbyl.
Když jsem byl dotázán prodejcem na dojmy, tak jsem se zmohl jen na kostatování, že tohle auto není , ale naprosto průměrná evropská plečka . Pro mě osobně je to největší zklamání roku Můžeme jen doufat, že k nápravě všech výrobních neduhů dojde dříve než nám tohle přibližovadlo zničí pověst.
Též jsem dneska projel ix35 a mám velký problém své dojmy a postřehy nějak vhodně formulovat. Řeknu to asi takhle, vedle sebe stály Tucson 2,0 CRDi Elegance a ix35 2,0 CRDi Style. Cena si je hodně podobná. Kdybych teď kupoval auto této kategorie, tak si vezmu toho Tucsona a od prodejce nebudu chtít žádnou slevu a ještě mu políbím ruku, že na mě Tucson zbyl.
Když jsem byl dotázán prodejcem na dojmy, tak jsem se zmohl jen na kostatování, že tohle auto není , ale naprosto průměrná evropská plečka . Pro mě osobně je to největší zklamání roku Můžeme jen doufat, že k nápravě všech výrobních neduhů dojde dříve než nám tohle přibližovadlo zničí pověst.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
dojmy jsou hezký, ale dost subjektivní. V čem konkrétně se ti ix35 nezdál? Co podle tebe představuje "průměrnou evropskou plečku"? To srovnání zní IMO totiž strašně srandovněMr. HYUNDAI píše:Tak abychom se zase vrátili k původnímu tématu,ne?
Též jsem dneska projel ix35 a mám velký problém své dojmy a postřehy nějak vhodně formulovat. Řeknu to asi takhle, vedle sebe stály Tucson 2,0 CRDi Elegance a ix35 2,0 CRDi Style. Cena si je hodně podobná. Kdybych teď kupoval auto této kategorie, tak si vezmu toho Tucsona a od prodejce nebudu chtít žádnou slevu a ještě mu políbím ruku, že na mě Tucson zbyl.
Když jsem byl dotázán prodejcem na dojmy, tak jsem se zmohl jen na kostatování, že tohle auto není , ale naprosto průměrná evropská plečka . Pro mě osobně je to největší zklamání roku Můžeme jen doufat, že k nápravě všech výrobních neduhů dojde dříve než nám tohle přibližovadlo zničí pověst.
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Jojo, taky by mě zajímalo, čím na tebe to auto zapůsobilo tak negativně že tomu říkáš průměrná evropská plečka...?
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Tak tedy dobrá, chtěl jsem se dalšímu elaborátu vyhnout, ale nejde to .
Tohle auto je z mého pohledu promarněná šance. Design je sice věc subjektivní, ale myslím, že se to auto celkem povedlo a vzhled by překážka nebyl. Vadí mi věci ze dvou okruhů - konstrukční chybky či nedotaženosti a pak tragická kvalita výroby.
Začnu konstrukcí. Už na Tucsonu mi vadilo, že umístění některých ovladačů je drobet nedomyšlené, že jsou na dlouhou ruku nebo na nepřirozených místech. Od ix35 bych očekával v tomto směru zlepšení. Omyl, nastalo zhoršení. Umístění spínače vyhřívání čelního skla kamsi doprava na středové konzole tak, že ho musíte hledat a bez pohledu ho netrefíte je sice blbost, ale otravuje to. Ovladače automatické klimy jsou neintuitivní, vyžadují pozornost. Zkoumal někdo z vás kde se ovládá palubní počítač? A našel někdo z vás ovladač sklonu světlomětů? Je za věncem volantu napravo od přístrojového štítu! Je po hříchu pravda, že tento ovladač skoro nikdo nepoužívá, ale já ano a tohle mi prostě vadí. K čemu je mi systém, který mi radí kdy řadit nahoru, když už neumí poradit s řazením dolů? Zkoumal někdo z vás jak funguje nebo nefunguje v nejvyšší výbavě "bezklíčový vstup". Čidla snímající přítomnost "chytré krabičky do kapsy" jsou jen v autě a jen vpředu. Takže si klidně můžete zamknout ovladač v kufru auta, protože pokud si ovladačem otevřete pouze kufr, auto zůstane zamčené, krabičku omylem necháte v kufru a zabouchnete víko, tak auto zůstane zamčené, čidlo do kufru "nevidí". O tom, že okno pátých dveří je pevné a už ne samostatně otevíratelné nemá cenu mluvit, o tuhle vychytávku přišlo už Féčko.
Tohle auto je z mého pohledu promarněná šance. Design je sice věc subjektivní, ale myslím, že se to auto celkem povedlo a vzhled by překážka nebyl. Vadí mi věci ze dvou okruhů - konstrukční chybky či nedotaženosti a pak tragická kvalita výroby.
Začnu konstrukcí. Už na Tucsonu mi vadilo, že umístění některých ovladačů je drobet nedomyšlené, že jsou na dlouhou ruku nebo na nepřirozených místech. Od ix35 bych očekával v tomto směru zlepšení. Omyl, nastalo zhoršení. Umístění spínače vyhřívání čelního skla kamsi doprava na středové konzole tak, že ho musíte hledat a bez pohledu ho netrefíte je sice blbost, ale otravuje to. Ovladače automatické klimy jsou neintuitivní, vyžadují pozornost. Zkoumal někdo z vás kde se ovládá palubní počítač? A našel někdo z vás ovladač sklonu světlomětů? Je za věncem volantu napravo od přístrojového štítu! Je po hříchu pravda, že tento ovladač skoro nikdo nepoužívá, ale já ano a tohle mi prostě vadí. K čemu je mi systém, který mi radí kdy řadit nahoru, když už neumí poradit s řazením dolů? Zkoumal někdo z vás jak funguje nebo nefunguje v nejvyšší výbavě "bezklíčový vstup". Čidla snímající přítomnost "chytré krabičky do kapsy" jsou jen v autě a jen vpředu. Takže si klidně můžete zamknout ovladač v kufru auta, protože pokud si ovladačem otevřete pouze kufr, auto zůstane zamčené, krabičku omylem necháte v kufru a zabouchnete víko, tak auto zůstane zamčené, čidlo do kufru "nevidí". O tom, že okno pátých dveří je pevné a už ne samostatně otevíratelné nemá cenu mluvit, o tuhle vychytávku přišlo už Féčko.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
A všimli jste si materiálu použitého uvnitř? Samé tvrdé plasty, proč pro Boha?! Vždyť i30 má plasty měkčené, tak proč ne ix35? To prostě v autě za sedmset klacků není v pořádku. A zpracování tohohle tvrdého materiálu? Děs. Obložení pravého sloupku a pravých dveří vrže a lupe, na několika předvádečkách drnčí obložení stropu a schránky na brýle. Mlátí roleta kufru a k tomu někdo k rezervě "vysypal kýbl šroubů". Mlátí to vzadu hůř než v Nissanu Quas... před jehož zadní nápravou jsem tady varoval . A bohužel tohle není případ jediného auta, týká se to víc jak poloviny předváděček v republice . A to už jich je pár nepojízdných, převodovky, motory, spojky, které zůstavají prošláplé na podlaze.....
Proto průměrná evropská plečka. Tohle auto naprosto neodpovídá tomu co od očekávám. Adekvátní materiály, špičkové zpracování a domyšlená konstrukce. Prostě to vypadá na ušití horkou jehlou jak ve vývoji, tak ve výrobě. Náklady se sice snižovat musí, ale tohle je podle mě nesprávná cesta.
ix35 je pro mě promarněná šance. Prohřešky s kvalitou výroby se dají relativně rychle a snadno odstranit. Konstrukční nedostatky snad z větší části odstraní facelift, ale aby nebylo už pozdě.
Děkuji za pozornost a přeji příjemný den
Proto průměrná evropská plečka. Tohle auto naprosto neodpovídá tomu co od očekávám. Adekvátní materiály, špičkové zpracování a domyšlená konstrukce. Prostě to vypadá na ušití horkou jehlou jak ve vývoji, tak ve výrobě. Náklady se sice snižovat musí, ale tohle je podle mě nesprávná cesta.
ix35 je pro mě promarněná šance. Prohřešky s kvalitou výroby se dají relativně rychle a snadno odstranit. Konstrukční nedostatky snad z větší části odstraní facelift, ale aby nebylo už pozdě.
Děkuji za pozornost a přeji příjemný den
Naposledy upravil(a) Mr. HYUNDAI dne 11 úno 2010, 08:33, celkem upraveno 1 x.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Jj, tahle super vychytávka se mi už několikrát osvědčila a taky nechápu, proč od ní upustili. Mohlo to být velmi praktické PLUS toho auta a jeden z důvodů, proč ho upřednostnit před konkurencí.Mr. HYUNDAI píše:... O tom, že okno pátých dveří je pevné a už ne samostatně otevíratelné nemá cenu mluvit, o tuhle vychytávku přišlo už Féčko.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
A ještě jeden postřeh. Jak se vám líbil zvukový projev motoru nad 2500 otáček. Zátah je úchvatný, to nepopírám, ale ten zvuk je jak neutlumený, v tomto režimu není slyšet vlastního slova a kromě dunění motoru se ještě ozývají rezonance. Velmi podobné těm, které se objevovaly u Tucsonů tak po 50.000 km a které byly způsobeny uvolněným krycím plechem turba, což se dalo snadno odstranit. Pochopitelné u jetého auta, ale ne u auta s cca 50 km na počitadle.
Moc jsem se na ix35 těšil, šéfce letos končí leasing na Tucsona, tak byl nákup ix35 považován za vlastně hotovou věc. V tomto okamžiku bych nákup nedoporučil. Do konce leasingu pár měsíců ještě zbývá, tak uvidíme jestli se v Žilině vzpamatují a zapracují na kvalitě výroby natolik, aby se tomu autu dalo věřit a neobtěžovalo uživatele pazvuky z celého interiéru. Konstrukční nedomyšlenosti u mé šéfky projdou, o to strach nemám (až na to pevné okno v pátých dveřích - to bez komentáře o kreténech nezůstane).
Tak snad už jsem "vyvrhl" všechny své myšlenky a postřehy. Hurá do mě
Moc jsem se na ix35 těšil, šéfce letos končí leasing na Tucsona, tak byl nákup ix35 považován za vlastně hotovou věc. V tomto okamžiku bych nákup nedoporučil. Do konce leasingu pár měsíců ještě zbývá, tak uvidíme jestli se v Žilině vzpamatují a zapracují na kvalitě výroby natolik, aby se tomu autu dalo věřit a neobtěžovalo uživatele pazvuky z celého interiéru. Konstrukční nedomyšlenosti u mé šéfky projdou, o to strach nemám (až na to pevné okno v pátých dveřích - to bez komentáře o kreténech nezůstane).
Tak snad už jsem "vyvrhl" všechny své myšlenky a postřehy. Hurá do mě
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
ako nic vzlom niektore tie vecy co si spominal su podla mna normalne to ze nevies intuitivne ovladat klimu to ze hladas tlacitka tym ma to auto zle spracovanie ? aj ja ked som si prvy krat sadol ci uz do sonaty alebo coupe tak priblizne asi viem kde su tie tlacitka ale aj tak ich hladas lebo nevies presne ktore tlacitko to ovlada niesi proste na to este zviknuty nic vzlom ked hladas chyby taak ich najdes nasiel by som ich aj na tvojej sonate keby som chcel najdem ich aj na svojej sonate aj coupe ,
tucson je urcite viac auto ktore bolo SUV toto uz take neni ale preco asi ?
tucson je urcite viac auto ktore bolo SUV toto uz take neni ale preco asi ?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
To laxo: Nějak jsi nepochopil o čem jsem psal. Rozdělil jsem výtky do dvou okruhů: konstrukce a zpracování. I svoje příspěvky jsem záměrně rozdělil na dva. V prvním je řeč o konstrukci, v druhém o zpracování.
Nemluvě o tom, že s žiju už 12 let. Zatím jsem stále vnímal posun vpřed ve všech ohledech, včetně ergonomie. Tady k posunu nedošlo. Porovnáš-li ovládání automatické klimy ve všech ostatních a tady, tak zjistíš že místo velkých a jasných ovladačů máš najednou titěrné čudlíky a ještě nějaké zmatené . O to šlo ve zmínce o automatické klimě, proto vyžaduje Tvoji pozornost, což není zrovna bezpečné. A samozřejmě nepovažuji konstrukční chyby za ekvivalent kvality výroby .
Nemluvě o tom, že s žiju už 12 let. Zatím jsem stále vnímal posun vpřed ve všech ohledech, včetně ergonomie. Tady k posunu nedošlo. Porovnáš-li ovládání automatické klimy ve všech ostatních a tady, tak zjistíš že místo velkých a jasných ovladačů máš najednou titěrné čudlíky a ještě nějaké zmatené . O to šlo ve zmínce o automatické klimě, proto vyžaduje Tvoji pozornost, což není zrovna bezpečné. A samozřejmě nepovažuji konstrukční chyby za ekvivalent kvality výroby .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
ja som to velmo dobre pochopil
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11624
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Tak jsem projel ix35 :-)
Pak, ale zase já nechápu tuhle větulaxo18 píše:ako nic vzlom niektore tie vecy co si spominal su podla mna normalne to ze nevies intuitivne ovladat klimu to ze hladas tlacitka tym ma to auto zle spracovanie ?
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate