Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

2002 - 2009

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od N2DRFT »

Uměl bys něco takovýho udělat i na i30?
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od Viki »

jo nebyl by problém udělat celý zadní díl na i30. ale potřebuji mít ten původní origo výfuk a auto na dopasování. :wink:
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od N2DRFT »

Viki píše:jo nebyl by problém udělat celý zadní díl na i30. ale potřebuji mít ten původní origo výfuk a auto na dopasování. :wink:
samozřejmě, zatím na to nemám finance a ani nemám zadní nárazník na který by se to hodilo, ale jsem rád, že vím kdo to dokáže :)
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od N2DRFT »

jo a ještě jaká by pak byla zhruba cena ?:)
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od Viki »

Na Cupéčka :tus: to udělám za osmičku :wink:
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od N2DRFT »

tak to by mohlo být obdobný, ještě nevíš, jak je to se zárukou nebo s garančkou? Jo a další věc, nezmění se tím průchodnost potrubí a neovlivní to výkon? Nejsem na to odborník, ale prý když je výfukový potrubí málo nebo moc průchozí, tak může dojít ke ztrátám výkonu.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G

Příspěvek od black_sheep »

Viki píše: nebylo tam místo to udělat stejně jako u originálu a sůžovat potrubí z 50mm na 30mm se mi nechtělo. Hodně by to ty plyny brzdilo ](*,)
pročetl jsem si to téma až teď... a musím tě opravit, protože to co píšeš není pravda.

pokud někde v průběhu potrubí rozšíříš, tak výfukové PLYNY zpomalí :!: ](*,) to je fyzika - resp mechanika plynů! to máš to samý jako když stříkáš zahradní hadicí - když ji přimáčkneš, stříká to dál, protože vzroste průtoková rychlost. když to zase převedu zpátky, tak tím bys zlepšil vyprazdňování válců. takhle sis to ale naopak zhoršil!

takže když to shrnu; když dáš takovou rouru, plus sportovní sání tak ti gratulují k parádnímu úbytku výkonu. pokud děláš takové úpravy, je nutné udělat také úpravy map v ECU a to přímo na míru. tj u člověka kterej to na brzdě konkrétně naladí pro tvoje auto s tim konkrétně upraveným sáním a výfukem. jinak to bude zase akorát doprasené. žádnej program pro hyundai coupé +20kW a jiné kokoti ti nepomohou.

a prosím Vás kdo tomu nerozumíte tak se se mnou nedohadujte, nechci tady zbytečný flame. nějaké kecy tuningovejch firem z reklamních letáků mě nezajímají; mě zajímá to, co se skutečně v motoru děje.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od black_sheep »

ještě dodatek: to že u závoďáků vidíte vetší potrubí je okay, jenže tam je od začátku do konce a není tam tedy místo kde by došlo ke skokové změně průměru a tedy zpomalení.

navíc ty motory se ladí aby měli hlavně v maximu nejvyšší možný výkon, volnoběh klidně dva tři tis. takže to nemusí ladit v rámci celého spektra. počítej taky s tím, že ikdyby ti to vyladili na vyšší max. výkon tak to v nižších otáčkách nepojede, což už je zase problém u délky sání! proto ty různé variabilní délky sání, které některé motory mají. servoklapka to při určitých otáčkách přepne na delší / kratší větev.

tim že na to nacpeš nějaký hříbek tak ten pečlivě spočítanej poměr rozhodíš! z fabriky to je totiž v ideálním kompromisu pro tah vysoké / nízké otáčky.............. a proto taky ten rezonátor v sání apod...

teď otázka k zamyšlení.... jak je možné, že je tolik tunerů a nikdo neví jak se to má správně dělat. dopouštěj se tolika chyb, které naopak uškodí! jak je to možný? na skutečné zlepšení auta musí mít človek znalosti z fyziky, mechaniky, metalurgie, a stejně to je málo.....
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od N2DRFT »

black sheep: vypadá to že tomu rozumíš, tudíž se chci zeptat: Když si udělam duplex na auto kde byl původně jeden výfuk tak že k původní trubce udělám ještě jednu stejnou-myšleno stejný průměr a na oba konce dám pouze jinou koncovku výkon se mi taky zhorší, protože koncovka nová bude mít větší průchodnost než ta stará?
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G

Příspěvek od Viki »

[quote="black_sheep"][quote="Viki"]
nebylo tam místo to udělat stejně jako u originálu a sůžovat potrubí z 50mm na 30mm se mi nechtělo. Hodně by to ty plyny brzdilo ](*,)
[/quote]

pročetl jsem si to téma až teď... a musím tě opravit, protože to co píšeš není pravda.

pokud někde v průběhu potrubí [b]rozšíříš[/b], tak výfukové PLYNY zpomalí :!: ](*,) to je fyzika - resp mechanika plynů! to máš to samý jako když stříkáš zahradní hadicí - když ji přimáčkneš, stříká to dál, protože vzroste průtoková rychlost. když to zase převedu zpátky, tak tím bys zlepšil vyprazdňování válců. takhle sis to ale naopak zhoršil!

takže když to shrnu; když dáš takovou rouru, plus sportovní sání tak ti gratulují [b]k parádnímu úbytku výkonu[/b]. pokud děláš takové úpravy, je nutné udělat také úpravy map v ECU a to přímo na míru. tj u člověka kterej to na brzdě konkrétně naladí pro tvoje auto s tim konkrétně upraveným sáním a výfukem. jinak to bude zase akorát doprasené. žádnej program pro hyundai coupé +20kW a jiné kokoti ti nepomohou.

a prosím Vás kdo tomu nerozumíte tak se se mnou nedohadujte, nechci tady zbytečný flame. nějaké kecy tuningovejch firem z reklamních letáků mě nezajímají; mě zajímá to, co se skutečně v motoru děje.[/quote]

Blacku já ty výfuky chtěl udělat co nejvíce podobné originálním. bouhužel tam je jedno místo udělané s výlisku a to nejsem schopný vyrobit.
Samozřejmě nejsem žádný motorář a rozhodně nebudu vkládat nemalé finance na odladění zádní částí výfuků. Musel bych udělat několik variant a zkoušet jednu podruhé na brzdě a případně to ještě upravovat. To by stálo hodně peněz a to bych se v žádném případě nedostal na cenu 8 tisíc.
Já si je nevyráběl na kšeft. ale jen pro sebe s tím že jsou co nejvíce podobné originálnímu potrubí a mají sportovní nerezové tlumiče s regulaci. A spotrovní tlumiče mají bezesoru menší odpor a tím se lépe vyplachuje potrubí. nikde nepíšu bláboly že to zvedne výkon atd. ale mužu potvrdit že od doby co mám sportovní sání a mé výfuky tak jsem rychlejší ve sprintech. jezdím je na akci Fast Tuning Metiing na olomoucké letišťní dráze. a je to měřené digitální časomírou.
Jinak budu dělat nějaké další upravy a určitě se dostanu na válce. takže se pak uvidí jaký je průběh výkonu a kroutícího momentu.
A kluci co chtějí zaručený nárust výkonu musí sáhnout hlouběji do kapsy a koupit si výfuky od renomovaných firem třeba za 16 - 20 tisíc ;) taková je realita.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od black_sheep »

viki:

ok, jsem rád že se nerozčiluješ a přijmeš i kritiku :!: ackoliv jsem zvolil docela ostrejsi ton, ops... :roll: :lol:

jsem zvedavej jak ti to dopadne na te brzde! akorat to naladeni ECU nevim jestli u nas nekdo skutecne umi, nebo jsou to vsecko jen patlalove :/

N2DRFT:

ono tohle v podstate neni zadna vyhra nikdy. ty dve koncovky bejvali vzdycky na V6, V8 nebo proste motorech s dvema blokama pro kazdej blok zvlast... to co je vod serie na coupe V6 je teda trosku prapodivnost. vsecky vetve se spoji v jednu a na konci se to zase rozpoji do dvou. jinak pro predstavu: mas to jako kdyz si predstavis ze tam tece ta voda... ;-)

nicmene to chapu proc tomu je - protoze je potreba katalyzatoru, a pokud uz takhle jsou tam dva (myslim) tak to jsou celkem ctyri a to je blbost no :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od Stanley »

U Coupé je největší nárust jakmile se udělá z těch dvou rour jedna s malinko větším průměrem jak to mají na KDMstuff.. Tam člověk nabere nejvíc. 2 roury na konci jsou spíš pro image na coupé.
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od Viki »

taky si myslím že dvě koncovky nepřinesou výrazné zlepšení. je to jen hlavně o vzhledu. a lidi čumí a čumí :) a já si nedokážu předsavit Cupé s jedním výfukem. prostě už to k němu patří. alespoň já si to myslím :wink:
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Uživatelský avatar
KUPIS
**
Příspěvky: 440
Registrován: 01 bře 2009, 09:33
Bydliště: Hustopeče u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od KUPIS »

JÁ MAM JEN JEDEN :oops:
Obrázek
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video

Příspěvek od N2DRFT »

no tak i30 by taky vypadala dobře s duplexem, jenom bych to ale chtěl mít udělaný správně žejo
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „COUPE 2G“