Hardcam píše:Cvrcek: dovolim si oponovat v nekolika bodech - lide si to davaji vedet, o to se neboj, zklusenosti na servisy je tu dost, aby si clovek udelal nazor a s tim souvisi muj druhy bod nesouhlasu a to ten, ze napsat anonymne nazor umi kazdej blb, to se na me nezlob, ale osobni zkusenost je osobni zkusenost. Ano, pokud bude na dany servis 100 hodnoceni a 98 z nich bude zapornych, pak asi neni moc o cem, ale v nasi zemi funguje zaujatost, zavist a lez - jejich kombinace zpusobuje afekt a tim padem neobjektivni hodnoceni.
Napsat "mam 11tkm a neuznali mi vymenu toho a toho muze napriklad jedna pani, ktera si pred 2 a pul lety koupila novou i10, jenze prohlidky neresila a tim padem o zaruku prisla. Z doslechu vim, ze bublala kde to slo, jak je poskozena a tak dale. Jenze uz se zapomnela pochlubit, ze si za to muze sama. Toho se panove nezucastnim.
Harde, pokusím se postupně vysvětlovat, ale už na začátku řeknu: NIKDO TĚ DO NIČEHO NENUTÍ. Přispěješ, bude to super. Nepřispěješ, nevadí, přispěje jiný.
Jen si říkám, že právě u odborníka jako ty by to hodnocení bylo nejenže nezaujaté, ale ještě odorně na výši, o to více vypovydající a cenější..
Teď k tvým obavám:
1) lidé si dávají vědět (a to i tady), ale málo a nemá to vypovídací úroveň. Já sám jsem si to prošel a třeba ve SČ kraji jsem našel jen 1 zmínku - a to je málo, na to že mne příští rok čeká 1. garančka. Jde mi jen o to, zvýšit úroveň a PŘEHLEDNOST pro všechny (bydlím tady a tady a na výběr má ze tří dobrých a 4 špatných, je jen na mě, kam pojedu a pro co se rozhodnu...)
2) anonymní vyplňování je základ! Proč hned nějaké registrace a co se týče osobní zkušenosti, tak jde mi právě o ty zprostředkované. Není přece důvod jet do servisu a nechat jim opět vydělat,
kde podvádějí v tom, že naúčtují výměnu filtru, který nakonec nevymění. To je podvod, ne??? A toho se chci vyvarovat. Prostě nesolidní servis se musí profláknout veřejně a odlivem zakázek nechat na pospas osudu.
3) se závistí a zaujatostí souhlasím, jsme v Česku, ale pořád to neznamená, že danému servisu budou pořád někteří ubližovat.. To už zavání fobií z pronásledování
výsledek třeba může být i takový, že servis, jako prodejce uspěje a jako servis totálně propadne. Ale zcela evidentně HODNOCENÍ vždy znamená tlak na sevis, aby zlepšil, co se zlepšit dá..
Mmj. mou silnou stránkou je krizový management firem a z vlastních zkušeností vím, že u každého je co zlepšovat!
Jde mi o cenu, dobu prohlíkdy, chování k zákazníkovi a když něco podělá, jak se k tomu postaví.
4) předpokládám, že k hodnocení bude přítomen schopný moderátor, který se třeba (nebo i běžní uživatelé) zeptá na nějaké doplňující info k hodnocení.
Prostě nebojme se tohoto, může to přinést dost velký užitek.
Já osobně bych si ojetinu už nekoupil, chci auto vždy nové. I tohle průběžné hodnocení za čas rozhodne, jestli zůstanu u
nebo přejdu k jiné značce, když budu mít pocit, že na mě
prdí.
A o to jde. Naučit je, že zákazník má vždycky pravdu a firma je tu od toho, aby auto jezdilo, jak má.. Jinak mě jen podvedli, shrábli penízky a zmizeli.. proč bychom toto měli jako zákazníci tolerovat?