Stránka 8 z 11
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 17 črc 2011, 18:05
od Yurii
To bych viděl tak na dvoucenťáky vzadu a cenťáky vpředu. I když možná cenťáky všude... ty tmavý kola docela popticky klamou.
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 18 črc 2011, 00:36
od black_sheep
no vypadá to možná fakt lépe. letos budu ještě opravovat klimu, ale na zimní sezonu bych to mohl stihnout. koukal jsem od HR že to je tak za 10
mohlo by to i lépe sedět bez zhoršení komfortu, co?
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 18 črc 2011, 08:05
od mirpie
tak jistě, ty zadní utopený kola alá tramvaj při seriovém ET vypadá opravdu hrozně. Budto jiná kola s menším ET, nebo to dohnat podložkami. Větší rozchod kol vždy stabilitě pomůže, pokud zrovna nepovezeš na střeše lednici
.
S tou tloušťkou podložek opatrně, rychleji pak odchází ložiska kol. 10mm bych viděl jako dobrý kompromis.
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 18 črc 2011, 08:24
od Yurii
Jj na stabilitě je to setsakra znát, jak u Scoupe, tak u Coupe.... u těch podložek 10mm určo bude stačit ale správnej rozdíl je až od dvou cenťáků dál. Vašek Tiburon měl vzadu třícentimetrový a to byl teprve rozdíl
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 18 črc 2011, 10:45
od black_sheep
mirpie píše:tak jistě, ty zadní utopený kola alá tramvaj při seriovém ET vypadá opravdu hrozně. Budto jiná kola s menším ET, nebo to dohnat podložkami. Větší rozchod kol vždy stabilitě pomůže, pokud zrovna nepovezeš na střeše lednici
.
S tou tloušťkou podložek opatrně, rychleji pak odchází ložiska kol. 10mm bych viděl jako dobrý kompromis.
větší kola nemůžu koupit, mám tam stále pěkné a hodně drahé pneu Dunlop a ty litý co tam mám byli taky fungl nový. pod cenou to neprodám a v garáži to je škoda mít válet. už jsem to určitě psal.
takže jediná šance jsou podložky. 10 mm zní jako prd rozdíl, bude to vůbec znát mimo opotřebení, kde je znát všechno?
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 18 črc 2011, 16:01
od mirpie
do očí bijící to nebude, ale 1cm poznáš taky...Na Renaultu jsem měl podložky 20mm a jen vepředu čistě z nutnosti (měl jsem alukola z Hondy Civic s ET 28 a drhly jen vepředu o brzdiče, resp. nešly vůbec nasadit, těch 20mm to spravilo s neskutečným zážitkem v zatáčce jak to sedí), ložiska držely, ale je to subjektivní, měl jsem to 3 letní sezony.
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 18 črc 2011, 16:29
od black_sheep
já mam všechny nový takže by měli vydržet
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 19 črc 2011, 08:15
od mirpie
tak tam dej 20mm, pravda je, že je to jen na léto(léta)....a bude to aspon nějak vypadat
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 22 srp 2011, 15:53
od black_sheep
na podložky kašlu - hlavně opravit klimu v tom počasí. v týdnu jdu na to
dneska mě zastavil postarší něměcký pár a málem jsem jim prodal coupé za 3.000 euro, fakt se jim moc líbilo a nechtěli mi věřit že to je 15 let starý hyundai
baujahr je ale poněkud odrazující, no. a navíc bych se s ním ve finále nechtěl loučit
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 31 srp 2011, 14:13
od mirpie
jestli si z tebe nedělali skopci prdel, tak za 3000euro bych i po těch nákladných investicích o tom silně uvažoval, za coupe rd je to vesmírná cena.
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 31 srp 2011, 16:04
od Yurii
Si z nás určitě utahuje
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 01 zář 2011, 21:58
od black_sheep
ty tři jsem nadhodil já a tvářili se docela v pohodě
v německu to není tak přehnaná cena. nic to nemění na tom, že o prodeji osobně vůbec neuvažuji protože to je to absolutně neprodejné. ikdybych nasadil cenu na úrovni čtyřoček v pěkném stavu pak by to bylo strasně málo.
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 23 říj 2011, 22:19
od black_sheep
tak na tuning coupéčka jsem se vybodnul prozatím
nevím, nějak tomu budu chtít zlepšit jízdní vlastnosti pod kudlou v zatáčkách, ale není to priorita. sedí to výrazně líp než lantra, to jo, ale jestli bych něco zlepšoval tak to. řazení jsem optimalizoval sám, různě jsem nastavoval ty táhla až mi to sedí. dráhy jsou sice delší ale chodí to přesně, s menším zadrháváním a tak jsem už spokojenej.
1. bod - mírné nasrání: trošku mě naštvalo že jsem pracoval na rozleštění škrábanců a na haubně jsem si projel až do plniče. vůbec tam nebyla vrstva laku, což odpovídá i tomu jak citlivý to je na pomlácení haubny od kamínků. takže jsem lakoval čtvereček 1,5 krát 3 cm u ostřikovače. asi dám úkol kolegovi grafikovi a tam vrazím nějakou samolepku pokud to nerozleštím.
takže mě zase klucí šetřivý trošku nasrali
za zadním víku se ale zadařilo a 4 škrábance jsou bez milosti pryč a má z toho radost. jak jsou ale měkký ty plechy tak má ještě auto tak 4 bouličky jak když tam někdo pích prstem nebo na to padla jedna kroupa
naštěstí to není tak vidět ale když se pídím po detailech tak mě to sere.
2. bod - startér: co ale budu řešit je startér. jak přišla zima tak se objevil problém loňský zimy. nastartuji bez problému na otočení ale potom má startér takovej hlasitej doběh. takový zachrčení jak když něco nezaskočí a škrtá to o něco jinýho. máte někdo zkušenosti? jak jste to vyřešili? díky.
3. hod - olej: jinak šlape, no, ale už dost cvakaj hydroštěly, trvá to déle než se to ohřeje a občas nějaký zaslechnu. pomůže 10w40? není se čemu divit, letos je to 15 let co ho vyrobili a na ty roky vůbec nevypadá. jen už ten výkon na dnešní dobu není z kategorie sportovních
prioritou pro mě je ale podvozek a ten funguje, jen by to možná chtělo trošku přitvrdit ať to lépe sedí - to je pro "sporťák" důležitejší.
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 24 říj 2011, 11:52
od Yurii
NA přitvrzení kašli, hoď do zadu 2,5 cm podložky a najednou se Ti bude zdát že jedeš v motokáře
Bude to v zatáčkách stabilnější jen těm ložiskům se to asi nebude líbit
Re: black_sheep's coupe 1996
Napsal: 24 říj 2011, 15:06
od black_sheep
no na to že to je víkendovka tak by to mohli i ložiska vydržet nějaký pátek