Prvých 44 444Km
Moderátor: Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
No mně taky neměnil žádný řetěz, ale napínací kladky ano.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 26 lis 2016, 03:21
Re: Prvých 44 444Km
Priemernú spotrebu úplne presne neviem, palubný počítač mi nepíše spotrebu, iba dojazd. A spotrebu meriam iba občas, ale vždy je to +/- 0,5l tak ako som napísal.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Tak to já beru vždycky po hrdlo a měřím spotřebu automaticky udělal jsem si na to SW v excel a nejen na to. Myslím že ke to přesné, může se to odchylovat tak v centilitrech.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Zase jsem se jednou pobavil. Když jsem měnil zimní kola minulý víkend, pak mi na PZ kole při utahování praskla poklice ve středové části, matky se utahují přes poklici. No, je to auto z r. 2004, plast stárne, takže je to možná i normální. Jenže dneska jsem se dozvěděl v Butovicích, že za novou plastovou origo poklici chtějí vč. DPH 1096,- Kč, neboli cca 4 400 Kč za celou sadu 4 ks, nedělám si iluze, že by to s ostatními poklicemi bylo lepší, popraskají také. Jen za díly - bez montáže.
Takže budu zase jen opravovat, ale až najaře, při další výměně kola. Prasklinu na koncích provrtat, aby dál nepokračovala, pak jí rozšířit a vyplnit epoxidem, nakonec obrousit a nastříkat stříbrným sprejem. Práce habakuk na to jaká je to ptákovina, ale počítám, že to stát více než 30 Kč v materiálu nebude (trochu epoxidu, trochu spreje).
Takže budu zase jen opravovat, ale až najaře, při další výměně kola. Prasklinu na koncích provrtat, aby dál nepokračovala, pak jí rozšířit a vyplnit epoxidem, nakonec obrousit a nastříkat stříbrným sprejem. Práce habakuk na to jaká je to ptákovina, ale počítám, že to stát více než 30 Kč v materiálu nebude (trochu epoxidu, trochu spreje).
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Ďaľšia stovka za nami
- Přílohy
-
- 400.jpg (111.27 KiB) Zobrazeno 3680 x
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Tak to ti blahopřeju, já ještě nemám 110, ale brzo budou.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Ďakujem za blahoprianie, ale to by asi malo patriť najmä "Kórejským inžinierom" a "Tureckým montážnikom" a až potom trochu aj mne ako jazdím a ako sa starám o . Za mesiac ma čaká STK - 12rokov a cca za 6-8 týždňov pôjdem na pravidelnú predpísanú prehliadku (405.000km) - tak potom doplním tabuľku opráv. Nechcem to zakríknuť, ale zas to vyzerá len na výmenu oleja a filtrov.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Letos mi, Maroši, kilometry moc u H1 nepřibudou - tento pátek v noci, vlastně už v sobotu po půlnoci odjíždím do Portugalska na celosvětový sraz vozidel Citroen 2CV, co se dělaly od 1938 do 1989. (tzv. kachny). Tahle je z přelomu 70 a 80. let. Jedu tam s majitelem, veteránistou, jako druhý řidič, můžu se tady nazývat ersatz kačerem. (Sám jsem taky nově veteránista, koupil jsem veterána Renaulta v dubnu a teď se rekonstruuje, je právě rozřezaný, různě se zavařuje a obnovuje se, takže časem mě to možná potáhne na podobné akce od Renaultu.) Bohužel u Hyundaje zatím veterány neexistují, na Evropu moc mladá značka, jak nemáš auto aspoň 35 let staré, tak se na takovýchto akcích s tebou nikdo nebaví, ani pro tebe neplatí pozvánky. Cesta 7500 km, vozidlem, které vyvine max osmdesátku s motorem 0,6 litru (původní nejstarší měly 0,4 litru). Všechno dobré, po cestě spaní pod širákem 3 noci tam a 5 nocí zpátky, abychom také něco viděli, pojedem zpátky přes Madrid, Andorru, Švýcarské Alpy, Italské Orobské Alpy a Tauern - Grossglockner. Ideální trasa na šestistovku. Ten sraz trvá 6 dní, protože tam budou 2CV třeba až z Austrálie. Prý ježdění kachnou je životní styl, já spíše čekám, bolení zad. Přesně kvůli takovým zážitkům jsem pořizoval H1, abych je nemusel prožívat. Taky jsem ho přesvědčoval, že s H1 to bude lepší, ale nepřesvědčil jsem ho, prý bychom nezapadli. První koupání - v Biskajském zálivu bude už tuto neděli. Jen doufám, že při tom spaní pod širákem v těchto zemích na nás při spaní v noci nepřijde nějaká tarantule smtrihlav, nebo zmije písečná obří, případně racek krávožravý.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Tak trochu ti ten výlet s veteránom závidím, hoci "bolesti zad" by sa pravdepodobne prejavili aj u mňa - najmä po spaní pod širákem...
No a čo sa týka toho, že ti nepribudnú kilometre na H1...to je v podstate aj dobre, lebo sám dobre vieš, že čím menší nájazd na veteráne, tým má vyššiu hodnotu
No a čo sa týka toho, že ti nepribudnú kilometre na H1...to je v podstate aj dobre, lebo sám dobre vieš, že čím menší nájazd na veteráne, tým má vyššiu hodnotu
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
A jakou hodnotu jsi měl na mysli? Máme asi stejnou branži jak jsem pochopil dříve, takže víš, že máme hodnotu a užitnou hodnotu, přičemž jedna nemusí být výrazem té druhé, to platilo jen u Marxe. takže bych řekl, že ve vztahu k užitné hodnotě je to pravda, ale s hodnotou hodnotovitou to bude tak jako tak vepsí.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Jasné že úžitková hodnota je prípade našich áut nezaplatiteľná, ale v rámci srandy som myslel hodnotu hodnotovitou . Reálne, naše krabice ak budú mať 30-40rokov, kedy by už mohli byť pokladané za veterány, tak asi bude jedno, či budú mať nájazd 100.000km, alebo 1.000.000km. To nie je Ferarri, Rolls, alebo limitovaná verzia nejakej inej renomovanej značky, kde menší nájazd a minimálne používanie auta automaticky znamená vyššiu cenu.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Až bude mít moje H1 40 rokov, to já budu mít 91 rokov a jakákoli hodnota, ať už hodnotovitá nebo nehodnotovitá mi bude dost jedno.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Doplňujem servisnú tabuľku
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 97#p316397
Momentálne už mám cez 408.000km, ale nebolo času doplniť, že som v auguste prešiel piatykrát cez STK "bez stráty kytičky" - len s drobnými závadami, ako je objavujúca sa hrdza a nejaká vôľa na riadení, ale všetko bolo v norme, bez problémov. Následne v septembri som bol na pravidelnom 15.000km servise, kde sme len vymenili olej a filtre. Tak to dopĺňam len pre poriadok, ak to ešte niekto z Vás sleduje
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 97#p316397
Momentálne už mám cez 408.000km, ale nebolo času doplniť, že som v auguste prešiel piatykrát cez STK "bez stráty kytičky" - len s drobnými závadami, ako je objavujúca sa hrdza a nejaká vôľa na riadení, ale všetko bolo v norme, bez problémov. Následne v septembri som bol na pravidelnom 15.000km servise, kde sme len vymenili olej a filtre. Tak to dopĺňam len pre poriadok, ak to ešte niekto z Vás sleduje
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: Prvých 44 444Km
Ty ma už Maroš "serieš" , že 408 tisíc?!! Ja som mal STK dnes, mam za sebou kompletnú vývarku prahov nerezovým plechom zvacsoval som výrezy blatnikov kvôli väčším pneumatikam(245/75/16) pretože počas cesty do Grécka mi strelila jedna guma, musel som v Srbsku kúpiť inú a ďalšie tri mali defekty, začínajúci sa odlepujuci behun od kostry, tak som sa naštval, kúpil sadu 5 zosilenych gum s 10 vrstvovou strukturou, nosnost každej 1380 kg a max. tlak 5,5 BAR(tie predtým mali 3,5 BAR) a bolo im treba spraviť trosku miesto v podbehoch . A teraz chcem pre istotu vymeniť komplet rozvody(nejak je ten motor hlučný s a rozvodové reťaze sú už počuť) Inac najväčšia slabosť našich áut je korózia. Nemci začínajú predávať svoje upravené 4wd,lebo oprava ich vyjde veľmi draho až nemožné previesť opravu podľa ich TUV. Cez leto som mal rozhodeny aj predny diferak, chcel som namontit uzavierku Lokku, ale nemal som vhodné podlozky(nakoniec som objednal podložky určené pre Mitsubishi) ale teraz už nieje čas na opätovnú montáž. Konecne som zistil, prečo pri prvej výmene oleja v prednom dife po nadobudnutí auta sa vyplavili kovové ciastocky a trvale ma znervoznovali jedna z podložke pod satelit mi nebola nasadená a zrejme sa dostala medzi zuby, tie to vydržali bez poškodenia a tu podložku zomleli na prach to je neuveriteľné akú mám smolu pri tomto aute..... Ale keď ho miluješ, nieje čo riešiť
Re: Prvých 44 444Km
To víš,že sleduje.Michelin by ti měl platit
A jinak je to fakt paráda mít tak spolehlivé a solidní auto.Staré dobré diesly bez ekofičur a nemá to problém.
Tleskám a aspoň ještě jednou takový nájezd
A jinak je to fakt paráda mít tak spolehlivé a solidní auto.Staré dobré diesly bez ekofičur a nemá to problém.
Tleskám a aspoň ještě jednou takový nájezd
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.