Stránka 8 z 12

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 11:49
od Farrael
Ale dyk nikdo neříká Flufi, že to do města nestačí. Stačí. Ale my ti tu naopak cpeme, že krom toho, že se ti to líbí je to auto pořád na tom hůř než všechny jiné kategorie do toho města. Došlo konečně? Mi skus vyjmenovat jedinnou věc ve který je lepší v tom městě než jakákoliv jinak řešená karoserie.

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 11:58
od Mexican
no vyslo mu tam sirka na zadnych sedadlach (tych 150 je pekne cislo) - co beriem ako argument u dvoch sedaciek a nudzoveho sedenia vzadu. To je prva vec (a asi jedina). Je skoda ze posledna strana sa tu znova posuvala do roviny absurdnosti :oops:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 12:02
od Farrael
Ńo hele věřim tomu, že by se dalo najít jiný auto, který by na tom mohlo bejt podobně :-) v předhohrabu a neSUV

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 12:40
od Skyline
Hezka debata, unter SUV s 1,6i je podle mne zbytecne a obzvlast do mesta tahle kombinace musi mit docela spotrebu a moc to asi nepojede ta hmotnost, odpor velke karoserie, mista tam taky neni zas tolik atd., pokud je to auto na dojem tak.... Ja bych dal radeji prednost I30 v kombiku a s poradnou vybavou a motorem a nebo i klidne IX20.

Ted se mi vybavilo jak jsem jednou slysel ze Superb je pro chude bohate :D

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 12:54
od FISHkaa
nechápu vaše označení "unter SUV" - v samotné zkratce SUV není nic o terenním automobilu. To je stejné jako napsat o Mazdě 3 MPS "under hothatch" protože nemá náhon na zadní. Nesmyslný flame vlákno plné zbytečných urážek a rádoby doktorských pohledů nejchytřejších :mrgreen:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:08
od Hardcam
Kolik Hothatchu ma, prosim te, zadni nahon?
Porad sama nesmyslna prirovnani.

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:10
od Skyline
Mazda 3 je ale primarne predokolka, kdezto IX35 4x4 a je to dobry obchodni trik ta 4x2, jde jen o prachy, je to kazdeho vec a je to jen debata o smyslu teto verze. My mame I30 pro chude ve verzi Patriot a taky se kvuli tomu nevztekam.

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:12
od Skyline
Hardcam píše:Kolik Hothatchu ma, prosim te, zadni nahon?
Porad sama nesmyslna prirovnani.
Z tech co se vyrabi, znam jen BMW 1.

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:19
od Farrael
Ono jde hlavně o to Fishko, že vždy existuje lepší volba než 4x2 SUV. Vždy se najde jiné provedení karoserie, které bude to a to využití, které potřebuji zvládat lépe a s nižší spotřebou, přičemž to bude zřejmě i živější. Další věc je ta, že za to utratíš řádově o pár desítek tisíc víc. Někdo tu psal kolem 100K, přičemž to můžeš nacpat do výbavy. Takže proto se tu tak rejpe o té nesmyslnosti.

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:20
od Yurii
FISHkaa píše:nechápu vaše označení "unter SUV" - v samotné zkratce SUV není nic o terenním automobilu. To je stejné jako napsat o Mazdě 3 MPS "under hothatch" protože nemá náhon na zadní. Nesmyslný flame vlákno plné zbytečných urážek a rádoby doktorských pohledů nejchytřejších :mrgreen:
Hele ty si dovoluješ zpochybňovat mojí pravdu? Abys věděl já sem jedinej kdo mam pravdu a všichni ostatní ste mi buldozer :)
Když si projedeš historii SUV zjistíš, že auta kterýma byla tahle kategorie založená měla bez vyjímky pohon 4x4 (vesměs ted připojitelnej ale měla) a ještě donedávna než se vozy s Označením SUV dostaly do evropy a začal jejich druhej boom (tak deset let nazpět) bylo i u SUV 4x4 prakticky pravidlem.
Flame to je ale proč neflejmovat když se lidi chytaj :) Přijde mi to velice naučné jak z tchnického tak z psychologického hlediska :) :mrgreen:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:25
od FISHkaa
Skyline píše:.. My mame I30 pro chude ve verzi Patriot a taky se kvuli tomu nevztekam.
Zaparkuj vedle sebe i30 a i35 a uvidíš ten rozdíl, který není jenom o vyšší světlé výšce a pohonu a pochopíš za co platíš navíc u ix35 8)

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:26
od Hardcam
Farrael: spotrebu bych do toho netahal, as tou to tak nesouvisi, i kdyz ta slaba 1.6 musi na dalnici pri tom odporu zrat i travu kolem silnice. Ale takovy CRDicko, co tu nekdo ma, ma docela peknou spotrebu. Tusim kolem peti litru, to je na auto tehle kategorie parada.

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:27
od FISHkaa
Farrael píše:Ono jde hlavně o to Fishko, že vždy existuje lepší volba než 4x2 SUV. Vždy se najde jiné provedení karoserie, které bude to a to využití, které potřebuji zvládat lépe a s nižší spotřebou, přičemž to bude zřejmě i živější. Další věc je ta, že za to utratíš řádově o pár desítek tisíc víc. Někdo tu psal kolem 100K, přičemž to můžeš nacpat do výbavy. Takže proto se tu tak rejpe o té nesmyslnosti.
Pokud zůstaneme u :hyu: tak mi nabídni efektivnější variantu pro časté jízdy po nerovných lesních cestách (tím nemyslím sníh a kopce). Tam kde s i30, nebo ix20 urveš vanu motoru, tam s ix35 projedeš v pohodě...

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:30
od FISHkaa
Yurii píše:
FISHkaa píše:nechápu vaše označení "unter SUV" - v samotné zkratce SUV není nic o terenním automobilu. To je stejné jako napsat o Mazdě 3 MPS "under hothatch" protože nemá náhon na zadní. Nesmyslný flame vlákno plné zbytečných urážek a rádoby doktorských pohledů nejchytřejších :mrgreen:
Hele ty si dovoluješ zpochybňovat mojí pravdu? Abys věděl já sem jedinej kdo mam pravdu a všichni ostatní ste mi buldozer :)
Když si projedeš historii SUV zjistíš, že auta kterýma byla tahle kategorie založená měla bez vyjímky pohon 4x4 (vesměs ted připojitelnej ale měla) a ještě donedávna než se vozy s Označením SUV dostaly do evropy a začal jejich druhej boom (tak deset let nazpět) bylo i u SUV 4x4 prakticky pravidlem.
Flame to je ale proč neflejmovat když se lidi chytaj :) Přijde mi to velice naučné jak z tchnického tak z psychologického hlediska :) :mrgreen:
:mrgreen: no jistěže, počkej, příště ti hodím špekáček do ohně :mrgreen: :mrgreen: Historie je ok, ale v době kdy auta ani snad vlastní kategorie nemají (aneb móda crossoverů) už to splývá. Výrobci prostě reagují na požadavky zákazníků - a to je moooc dobře :wink:

Správně, vždy když přijdu na fórum, alespoň mám co číst :mrgreen: :mrgreen:

Re: 4x4 vs. 4x2- zmyselnosť 4x2...

Napsal: 21 čer 2011, 13:32
od Flufi
Farrael píše:Ale dyk nikdo neříká Flufi, že to do města nestačí. Stačí. Ale my ti tu naopak cpeme, že krom toho, že se ti to líbí je to auto pořád na tom hůř než všechny jiné kategorie do toho města. Došlo konečně? Mi skus vyjmenovat jedinnou věc ve který je lepší v tom městě než jakákoliv jinak řešená karoserie.
Já nevím proč mám jmenovat věci, ve kterých je lepší. Jde o to, že se mi líbí a jsem s ním spokojený. Ale vy si zase neuvědomujete, že vaše argumentace spočívá jen v urážkách majitelů těchto aut - viz pičenky, na co jí to je, ženská umře ale děcko přežije, na machrování, jsou lepší auta, je to drahé a nedal bych to za to atd...
Kdyby jste psali ve stylu: já ti nevím, vypadá dobře, ale já bych si to nekoupil, protože mi víc sedí jiný typ, no fajn, ale pořád tu urážet je nesmysl...