Vzhladom na to, ze motor ma premenlive casovanie sacich aj vyfukovych ventilov, tak to nie je az take utrpenie. Motor dost dobre taha (pre kludnu jazdu) aj pod 2000 ot/min. Navyse aj zabudovany "asistent" odporuca (pri nedynamickej jazde) radit na vyssi stupen uz pri zhruba 2100 ot/min. Pod 1600 ot/min by som uz naozaj prilis na plynovy pedal netlacil.zulyk píše:nechcem si ani predstavit, co bude z toho motora, ked to stale drzis v rozmedzi 1500-2000 otacok, to je pomaly utrpenie pre benzin...
Co sa tyka vyladenia: ano, podvozok nie je stvoreny na nase derave a puklovite cesty. Zadok proste odskakuje. Ale ak sa nehras na pretekara, nie je to az tak velmi badatelne.
Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak ano. Ja som sa rohodoval prave medzi cruze a elantrou. Hlavne vzhladom na vnutorny priestor som sa rohodol pre elantru. V cruze som mal taky stiesneny pocit. A pretoze mam uz svoje "pretekarske roky" davno za sebou a vozim celu rodinu, tak si radsej vychutnam priestor a pohodlie. Navyse je vykon motora dostatocne velky. Ak potrebujem prudko zrychlit, tak to auto to dokaze viac, ako dobre.zulyk píše:napr. taky cruze schova elantru do vrecka